Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI
Kommentit (805)
Näkemiseen alapeukku ja uuteen ihastukseen yläpeukku = ei näkemistä ja uusi ihastus yes?
Vierailija kirjoitti:
Ku mun pitäis nähdä se ihminen ja sanoa sille kasvotusten mistä olen loukkaantunut ja mitkä asiat triggeröi ilman, että hän on tehnyt sinänsä mitään väärää.
Viestitse menee vaan sellaseksi vammaseksi rähjäämiseksi eikä edes näe mitään tunnetiloja jne.Helpottaisikohan se?
Vai mitä hittoa teen. Ei mulla ole kyllä mahdollisuutta hänellekään mitään puhua, kädet on sidotut ja paskat muistot sisällä.
Ja siitä voisi tulla muutenkin vaan pahempi olo.
Nää on asioita jotka pitää itse ratkaista. Kuten sekin mitä haluaa, ja onko varma siitä mitä haluaa. Tää palsta ei ehkä sovellu sen pohtimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Minäkin rakastan sinua ja joka päivä ikävöin ja kaipaan sun luokse.
Vierailija kirjoitti:
Näkemiseen alapeukku ja uuteen ihastukseen yläpeukku = ei näkemistä ja uusi ihastus yes?
Et vain kuullosta kihikseltä vaan olet, kuka hitto trollin ketjussa mitään peukkuja kattoo?
Satamäärin viestejä sarjaspämmiltä muutamassa päivässä. Ei tähän kukaan putoo. Keskity nyt Megan vihakamppiksen, jos helpottaa.
Mitä mies ajattelit silloin, kun tajusit että minulla on tunteita sinua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies ajattelit silloin, kun tajusit että minulla on tunteita sinua kohtaan?
Hämmästyin, ilahduin, säikähdin. Sekosin.
Mahtava aamupäivä A-luokan seurassa. Vain sinä puutuit, mutta eipä tuo tunnelmaa latistanut muiden osalta. Eikä minunkaan paljon, koska näkemisen todennäköisyys oli jo lähtökohtaisesti mitätön, kuten aina. So it goes.
Vierailija kirjoitti:
Ku mun pitäis nähdä se ihminen ja sanoa sille kasvotusten mistä olen loukkaantunut ja mitkä asiat triggeröi ilman, että hän on tehnyt sinänsä mitään väärää.
Viestitse menee vaan sellaseksi vammaseksi rähjäämiseksi eikä edes näe mitään tunnetiloja jne.Helpottaisikohan se?
Vai mitä hittoa teen. Ei mulla ole kyllä mahdollisuutta hänellekään mitään puhua, kädet on sidotut ja paskat muistot sisällä.
Ja siitä voisi tulla muutenkin vaan pahempi olo.
Toisella voi olla ihan yhtä paskat muistot, ellei paskemmat.
Unohda. Tee uusia muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyin, ilahduin, säikähdin. Sekosin.
Oliko sinulla tunteita jo ennen sitä vai heräsivätkö tunteesi, kun tajusit että tykkään sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä voisi tulla muutenkin vaan pahempi olo.Nää on asioita jotka pitää itse ratkaista. Kuten sekin mitä haluaa, ja onko varma siitä mitä haluaa. Tää palsta ei ehkä sovellu sen pohtimiseen.
Ei sovellukaan, täältä tulee usein vaan paha mieli.
Haluamisten tietämisessä ei ole ongelmaa, pahojen muistojen hallinnassa sen sijaan ajoittain vakavia puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä voisi tulla muutenkin vaan pahempi olo.Toisella voi olla ihan yhtä paskat muistot, ellei paskemmat.
Unohda. Tee uusia muistoja.
Haluaisinkin unohtaa, kun vaan tietäisin miten!
Uusia muistoja elämässä tulee tietysti jatkuvasti, mutta silti noi tietyt asiat tiettyyn henkilöön liittyen (hyvät ja huonot) häiritsee.
Haluaisin suudella sinua lukemattomilla eri tavoilla. Olisi ihanaa lämmittää sinut vähitellen niin kuumaksi, että minä sulaisin pelkästä sinun katsomisestakin. Ja välillä katsottaisiin pitkään toisiamme silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin suudella sinua lukemattomilla eri tavoilla. Olisi ihanaa lämmittää sinut vähitellen niin kuumaksi, että minä sulaisin pelkästä sinun katsomisestakin. Ja välillä katsottaisiin pitkään toisiamme silmiin.
Tiedän, että olisit ihana seksikumppani. Tiedän sen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä täysi työ siinä etten laita sulle viestiä ja sovi tapaamista sun kanssa. Haluan sua niin paljon että hajoan ihan täysin jos en sua saa.
Olisikohan jo aika tunnustaa tosiasiat? Mitä mieltä olet mies? Me taidetaan rakastaa toisiamme, eikä ihan vähääkään.
Jos mua kaipaat niin aika kultaa muistosi, en ole enää se sama johon silloin ihastuit. Toivoisin että olisin, mutta en ole. Enkä mä sulle enää kelpais. Toivoisin että asiat olisi mennyt toisella tavalla silloin joskus, enkä koskaan tule pääsemään tästä yli, mutta toivon että sä pääset. Toivon että todellisuutesi on valoisampi kuin mun.
Vierailija kirjoitti:
Jos mua kaipaat niin aika kultaa muistosi, en ole enää se sama johon silloin ihastuit. Toivoisin että olisin, mutta en ole. Enkä mä sulle enää kelpais. Toivoisin että asiat olisi mennyt toisella tavalla silloin joskus, enkä koskaan tule pääsemään tästä yli, mutta toivon että sä pääset. Toivon että todellisuutesi on valoisampi kuin mun.
Kenelle?
Mun kivekset kaipaa sun häppäreitä. Ehkä vielä läpsytellään genitaalijamme yhteen.
Eli pitäisi löytää uusi ihastus?
(Kuulostan ihan Kihikseltä nyt)