Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI

Vierailija
23.05.2018 |

: )

Kommentit (805)

Vierailija
341/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mustasukkainen sinusta mies :(

Vierailija
342/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🗣📈

Tänään lievää laskua ↘️

🌜❤️

No hö 😔 mitä nyt on käyny?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🗣📈

Tänään lievää laskua ↘️

🌜❤️

Miksi? ⤵️📉 Kurkku käheä? 🔇

Yksipuolinen rakkaus tuntuu joskus raskaalta.

Vierailija
344/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🗣📈

Tänään lievää laskua ↘️

🌜❤️

Miksi? ⤵️📉 Kurkku käheä? 🔇

Yksipuolinen rakkaus tuntuu joskus raskaalta.

Tarjoa Mynthon niin eiköhän se siitä 📣🆗🆙✅

Vierailija
345/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun katseestasi näin halun mutta tuskin ihmisenä koskaan kelpaisin. Olen out of your league.

Miksi niin ajattelet?

Vierailija
346/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh...tulen ehkä vähän vaikeaksi siitä että ei törmätä enää yliopistolla. Tai käyn mie siellä vielä joitain kertoja kesänkin aikana, mutta todennäköisesti ei tulla törmäämään. Parempi niin. Tämä "ihastus" on tosi kummallinen muutenkin, enkä näe miten tästä koskaan voisi muuta tulla kuin kaukaa ihastelua ja haaveilua.

Tää kuulosti jotenkin vähän sinulta, mutta ethän sinä ollut ihastunut tai edes "ihastunut". Jotenkin vaikea uskoa sitäkään että kirjoittaisit tänne. Silti mietin äsken pitkään että jos tää oiskin sulta, niin miksi oisit niin varma ettei enää törmätä. Mietin mitä oon sanonut. Sitten tajusin, että et luetkohan sä somesta mun juttuja. Jos niin, niin oot ymmärtänyt jotain väärin. En oo ajatellut että sua kiinnostais lukea ja kirjoitin vain yleisesti ihmisille. Ei piilomerkityksiä.

Mitä "ihastumiseen" tai menneeseen sellaiseen  taas tulee, niin minusta jonkinlainen kaveruus ois ollut mahdollisuus tai luulin että koko "ihastuminen" viesti sitä että se ois jopa tarkoitus. Ois ollut kiva tutustua edes vähän paremmin, vaikutit vain siltä ettet sitä halua. Siksi en oo juuri edes jutellut, kunnioitan sun tahtoa. Kyllä mullekin tulee edelleen haikea olo jos mietin että pian ei enää ikinä nähdä, mutta ei enää onneksi ollenkaan niin pahasti kuin joskus. Elämä nyt vaan on sellaista aina, luopumista.

Vierailija
347/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä kirjoittaisin ja kenelle. Ja miksi. Turhuuksien turhuus... Eilinen oli vaihteeksi valoisampi päivä ja ajattelin, että voin sysätä kaipaukseni sivummalle. Mutta niinhän tää taas meni kuten aina. Pakenen tyhjyyttä haaveisiini, jotka tajuan turhiksi, ja yritän taas selvitä arjesta, jonka totean tyhjäksi jne...

On ihan helv.ttiä, rakastaa ja kaivata kahta ihmistä, joista toinen ei osaa ottaa sitä vastaan eikä rakastaa samalla tavalla takaisin. Ja toinen ei halua, eikä kyllä varmaan nyt tiedäkään mitä tunnen. Mitä teen näille tunteilleni, jotka muuttuvat tiivistyessään vihaksi ja katkeruudeksi, jos niitä joutuu keräämään vuosi toisensa jälkeen sydämeen, johon ne ei enää mahdu?

Nyt et anna kummallekaan heistä mahdollisuutta rakastaa itseäsi. Olet onneton koska et halua päästää irti siitä mitä et saa. Etkä siitä mikä siinä kasvojesi edessä odottaa sinun sydämesi vapautumista. Rakkaus on enemmän kuin mitä sinun pääsi sisällä tapahtuu, se on myös tekoja. Luopuminen on joskus rakkauden teoista jaloin, samalla raskain. ❤

Tässä oli jo totta toinen puoli. Toisaalta olen yrittänyt jo päästää irti ja olen päästänytkin, mutta se ei ollut pysyvää. Eikä tämä toinen tiedä siitä, tai siis kumpikaan ei tiedä. Se ei vaikuta tähän mitä on, mutta tämä mitä on tai ei ole, vaikuttaa siihen, etten pysty päästämään irti. Olisi mukavaa avata tilannetta enemmän, jos tietäisin ettei kukaan tuttu lue näitä. Jääköön nyt näin hämäräksi.

Vierailija
348/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle. Mistä tiedät ja saat varmuuden siitä että rakastat? Voiko se oikeasti olla rakkautta, voisiko se olla vain ihastumista?

En tiedä. Ajattelen siua alati ja tulee lämmin olo. Ihastunutkin olen, oothan ihana.

Vierailija
349/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka toi on joka kyselee koko ajan jotain yhden rivin kysymyksiä? Pyytääkö se tarkennuksia siinä toivossa, että viestit olis sen kaivatulta?

Paljon puhuttu X#ihis.

Vierailija
350/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin.  Ajattelen millaista olisi, jos olisit tässä ja voisimme nukahtaa sylikkäin. Aamulla saattaisin kuiskata korvaasi hiljaa: Rakastellaanko kulta? Rakastan sinua. Hyvää yötä. (naiselle)

Vierailija
351/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä kirjoittaisin ja kenelle. Ja miksi. Turhuuksien turhuus... Eilinen oli vaihteeksi valoisampi päivä ja ajattelin, että voin sysätä kaipaukseni sivummalle. Mutta niinhän tää taas meni kuten aina. Pakenen tyhjyyttä haaveisiini, jotka tajuan turhiksi, ja yritän taas selvitä arjesta, jonka totean tyhjäksi jne...

On ihan helv.ttiä, rakastaa ja kaivata kahta ihmistä, joista toinen ei osaa ottaa sitä vastaan eikä rakastaa samalla tavalla takaisin. Ja toinen ei halua, eikä kyllä varmaan nyt tiedäkään mitä tunnen. Mitä teen näille tunteilleni, jotka muuttuvat tiivistyessään vihaksi ja katkeruudeksi, jos niitä joutuu keräämään vuosi toisensa jälkeen sydämeen, johon ne ei enää mahdu?

Nyt et anna kummallekaan heistä mahdollisuutta rakastaa itseäsi. Olet onneton koska et halua päästää irti siitä mitä et saa. Etkä siitä mikä siinä kasvojesi edessä odottaa sinun sydämesi vapautumista. Rakkaus on enemmän kuin mitä sinun pääsi sisällä tapahtuu, se on myös tekoja. Luopuminen on joskus rakkauden teoista jaloin, samalla raskain. ❤

Tässä oli jo totta toinen puoli. Toisaalta olen yrittänyt jo päästää irti ja olen päästänytkin, mutta se ei ollut pysyvää. Eikä tämä toinen tiedä siitä, tai siis kumpikaan ei tiedä. Se ei vaikuta tähän mitä on, mutta tämä mitä on tai ei ole, vaikuttaa siihen, etten pysty päästämään irti. Olisi mukavaa avata tilannetta enemmän, jos tietäisin ettei kukaan tuttu lue näitä. Jääköön nyt näin hämäräksi.

Voit sä nyt jotain kirjoittaa, ei täälä kukaan mitään tunnista. On niin ympäripyöreitä ja yleisii juttuja nää kaikki täälä.

Vierailija
352/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja v*tun pässit kun ei tajua mitä kaikkea muuta voi olla jo alla!!!!

Itselläni ainakin ämpäri ollut jo kauan aikaa niin täynnä, ettei tarvita kuin yksi pisara ja läikkyy yli.

Kauhallinen, niin ämpäri kaatuu.

Ei mulla ole kyllä ikinä ollut oikein sietokykyä tollasille, teininä eka ”poikaystävä” n*ssi salaa jotain kahta eri tyttöä ja pihtasi multa (oltiin alunperin kumpikin neitsyitä ja oltiin sovittu, että tehdään se sitten yhdessä ja MINÄ olin valmis hän muka ei), niin kävin sitten hoitaan oman neitsyyteni pois sen (poikaystävän) veljen kanssa, harrastin vielä päälle seksiä sen bestiksen kanssa ja tumppasin röökin huuleen.

Ja jokuhan tuon viimeisimmänkin tekojen seuraukset joutuu kantamaan.:)

Toivottavasti joku hyvin pitkäpinnainen ja lempeä ihminen!

Ei minkään muunlainen jaksa eikä kykene sellaisen sadistisen saastaläjän jälkiä korjaamaan.

Vierailija
353/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, nukkukaa hyvin.

Vierailija
354/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni olet jo minun mieheni.

Rakastan sinua. Nähdään unissa sinisilmä.

Vierailija
355/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele huomenna mun syliin. Kiitos.

Vierailija
356/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselle mieheltä 30km ja kuntarajain takaa. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella, ja niissä on yhtä monta kirjainta ja tavua. Ikävä. Ajattelen siua ja katon kuviais.

Vierailija
357/805 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Olen hoidossa...

Vierailija
358/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule syliini nainen. -Juha

Ps. Onko tämä liian kornia?

Vierailija
359/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa päivää sinulle, rakas. Nukutkohan vielä? Helliä aamun silityksiä sinulle.

Tulisitpa tänään vastaan kaupungilla. Naiselta naiselle.

Vierailija
360/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan sinua, ihana nainen.

Ketju on lukittu.