Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

riittävätkö nämä syyt katkaisemaan välit kaverin kanssa? !

Vierailija
23.05.2018 |

Olen pyytänyt etkoille mun luoksi jo kolmen kuukauden ajan ja aina vetoaa siihen ettei muka löydä mun luokse huonon suuntavaiston vuoksi. Välillä jopa lupaa tulla. Tuntuu että kaveri haluaa lähinnä päästä mun viineihin käsiksi ja se olisi ainut syy tulla mun luokse. Sitten on myös sellaista että keskustellaan tärkeistä jutuista ja hän lähtee kesken keskustelun suihkuun. Mitä mieltä ootte kannattaisko jo katkaista välit?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon siis muitakin, mutta nämä nyt alkuun. ap

Vierailija
2/10 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis aina etkoilla siellä kaverin luona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä haiskahtaa ettei sun kaveri oikein halua tulla sun luo aloittelee? Ei kellään voi olla niin huono suuntavaisto et ei "löydä" kaverin luo. Kysy kaverilta mikä sitä oikein vaivaa.. Tai mitä jos lupautuisit menee joskus vaikka vastaan, esim puoleen väliin..

Vierailija
4/10 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en ole mennyt sinnekään, koska sovittiin et tulee mun luokse. tää vähän niinku periaate nyt eli ei oo nähty 3kk. ja tosiaan mun pitäis ostaa viinit, muu ei kiinnosta sitä. ap

Vierailija
5/10 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen suuntavaistolla varmaan päästäis edes puoleen väliin. niin turhauttavaa. ap

Vierailija
6/10 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mielipiteitä purkaisitteko kaverisuhteen näillä perusteilla? 

Vierailija
7/10 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo perjaatteista kannattaa pitää kii. Yhtää viini ei kannata kyl tarjoo et sanot et ottaa omat juomat mukaan! Töykeä kaveri sulla.

Vierailija
8/10 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä viiniä se aina kyselee. ei mitään mitä mulle kuuluu. ap

Vierailija
9/10 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä viiniä se aina kyselee. ei mitään mitä mulle kuuluu. ap

Ehkei ole kaverisi, kuitenkaan. Hakee hyötyjä.

Tietenkään en lähde vannomaan, mutta hassun kuuloista.

Vierailija
10/10 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt susta kovin kiinnostuneelta vaikuta. En varmaankin muodollisesti panisi välejä poikki, mutta lakkaisin omalta puoleltani pitämästä yhteyttä. Toki on mahdollista, että jonkinlainen aivojen tyypillisestä poikkeava toiminta aihettaa tuota (ADHD?), jolloin ihminen voi sinällään olla hyvinkin sympaattinen tai mielenkiintoinen persoona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan