Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lisääntymismahdollisuudet

Vierailija
23.05.2018 |

Vinkkiä tarvittaisiin.

Olen kolmekymppinen ja omillaan toimeentuleva mies, savuton, alkoton ja virassa.

Olen heteroseksuaali, mutta en erityisen seksuaalinen enkä viihdy parisuhteissa. Olen alkanut pohtimaan että tekisin jotenkin itselleni jälkeläisen, en siis adoptoisi vaan hommaisin lapsen joka olisi biologisesti minun.

En haluaisi mitään järjestelyjä joissa olisi riskiä että joku "äiti" sitten päättäisikin haluta olla lapsen elämässä koska "olen sentään synnyttänyt tämän lapsen".

Haaveissa oma lapsi ilman mitään "äitejä". Onko kellään antaa neuvoja kuinka tämä onnistuisi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää hyvät ihmiset nussimaan ja tekemään valkoisia lapsia. Ruokkikaa ne lapset laadukkaalla ruualla niin, että niistä kasvaa vahvoja ja rotevia.

Muslimilla on 4 vaimoa ja hän tekee jokaisen kanssa 3 lasta eli yhteensä 12 lasta. Ei mene kauaa kun ristilippu vaihtuu tähteen ja kuuhun. Jättäkää se viinan kanssa läträäminen ja paritelkaa. Olkaa vahvoja.

Vierailija
2/9 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla vielä mahdollista.

Ehkä tulevaisuudessa kyetään rakentamaan "hautomo" jossa kyetään kasvattamaan vauvoja. Se tekisi naisista tarpeettomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinkarnaatio naiseksi. Hiukan riskipeliä tosin, voi syntyä etanaksikin. Vai onko väliä mitä lajia lapsi on?

Vierailija
4/9 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tulevaisuudessa kyetään rakentamaan "hautomo" jossa kyetään kasvattamaan vauvoja. Se tekisi naisista tarpeettomia.

Niin se tekisi miehistäkin.

Vierailija
5/9 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän on jo nyt tarpeettomia.

Vierailija
6/9 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi siittiö niiltä tarvitaan. Muuten ovat tarpeettomia.

Vierailija
7/9 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi siittiö niiltä tarvitaan. Muuten ovat tarpeettomia.

Tiede tulee aikanaan tekemään naisista yhtä tarpeellisia. Yksi munasolu riittää.

Vierailija
8/9 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää ihosi, ala homoksi ja hankkiudu kansanedustajaksi.

Vierailija
9/9 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä typerät haaveet ja keskity itsesi kehittämiseen sekä elämästä nauttimiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme