Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kaksi sitoutumiskammoista rakastuu? Onko mies tosissaan?

Vierailija
23.05.2018 |

Löysimme toisemme mutta olimme vain kavereita alkuun. Juttua riitti ja piristimme toistemme päiviä vain keskustelemalla.

Jo heti ensimmäisen päivien jälkeen kun vietimme aikaa huomasin, että voin luottaa häneen ja meidän välillä on jotain erityistä ja turvallista.
Minun ei ole tarvinnut koskaan esittää mitään muuta kuin mitä todella olen.

Sitten kuukausien päästä tuli tunteet molemmille ja ajauduimme samaan sänkyyn. Harmittelimme asiaa, sillä pelkoa oli, että suhteemme muuttuisi.
Jompi kumpi etääntyisi, sillä mitään kovin tunteellista suhdetta kumpikaan ei kaivannut vaikka toisaalta halusimme päästä koko ajan lisää ihon alle ja tuntemaan toisen paremmin.

Tuli vähän hiljaisempi vaihe ja pää meinasi seota siitä ahdistuksesta ja pelosta, että tämä ihminen ei olekaan se millaiseksi hänet kuvittelin. Ehkä hän käyttää hyväkseen tms.

No kaikkien hyvien sekä huonojen vaiheiden jälkeen uskon miehen välittävän minusta todella.
On kertonut minun olevan hänelle tärkeä vaikka on sellaista miestyyppiä joka ei paljoa tunteista puhu.
Olen tavannut hänen ystäviään ja pidämme nykyään lähes päivittäin yhteyttä toisiimme.
Hän sanoi viimeksi, jonkun jutun yhteydessä, että hän on minun mies.

Lisäksi minulla on ollut aika hankalia päätöksiä ja todella kiireinen elämä.
Tukee aina kun tukea tarvitsen ja haluaa auttaa.
Ei halua kuitenkaan vaikuttaa päätöksiini ja kannustaa minua sellaisiin asioihin joissa en itseeni usko mutta haluaisin kuitenkin mennä kohti unelmiani, jotka vaativat asioita joissa itseeni en aina usko.

Meidän elämäkatsomuksetkin ovat samankaltaisia.
Seksiä emme harrasta nykyään kun olen hänen luonaan, sillä mieskin haluaa edetä rauhassa ja näemme harvemmin, sillä työt ovat tällä hetkellä liiankin suuri osa elämää molemmilla.

Hän ei ole naistenmies ja näen hänellä olevan sydämen kohdillaan. On melko varovainen mutta nykyään haluaa jo selvästi näyttää, että välittää aidosti.

Hmm..
Ehkä tämä tästä muodostuu vielä jonkinlaiseksi selväksi peliksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edetkää ihan rauhassa.

Vierailija
2/11 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ainakin rakastunut sinuun. Varsinkin sitoutumiskammoinen mies ei vie sinua ystäviensä eteen näytille paitsi ehkä huuruisina bile-iltoina. Kannattaa jatkaa vaan tutkiskelua eikä antaa periksi vaikka turhauttavaa onkin välillä. Ehkä tässä tapauksessa odotus palkitaan.

Nimim. Kokemusta on.

Vierailija
4/11 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimität itseäsi sitoutumiskammoiseksi, jos olet noin riippuvainen miehestä?

Vierailija
5/11 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
6/11 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nimität itseäsi sitoutumiskammoiseksi, jos olet noin riippuvainen miehestä?

En ole riippuvainen miehestä.

En edes tiedä mitä kävisi jos oikeasti tulisi selkeä päätös, että olemme yhdessä.

Saattaisin ahdistua vaikka hänestä välitän.

Tämän miehen kanssa tunnen, että voisin yrittää kuitenkin. Toisaalta pelko on, että..

Hän pettää luottamukseni.

Minulla on todella ristiriitaiset tunteet suhteissa nykyään.

Suurimmaksi osaksi en edes ajattele miestä tai mieti kuinka ihanaa olisi olla hänen vierellään.

Nautin tilanteesta kun saan tilaa enkä joudu antamaan itsestäni kaikkea liikaa kerralla.

Toisaalta ahdistaa jos olenkin vain hänen naurunalaisena vielä kun hänen ystäviäänkin olen tavannut.

Yleensä jos jokin tulee liian lähelle niin työnnän pois.

Tässäkin tapauksessa olen tehnyt niin mutta toisaalta tässä tapauksessa erilaista on se, että ymmärämme toisiamme ja voimme puhua toisellemme tai olla etäisiä, ilman paineita, että se olisi menettämistä.

Ap

Vierailija
7/11 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Meillä on ikäeroa.

Itse olen vajaa kolmekymppinen.

Mies reilusti yli.

Ap

Vierailija
8/11 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sitoutumiskammoisia ihmisiä, on vain vääränlaisia kumppaniehdokkaita.

Vierailija
9/11 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
10/11 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.