Masturboiko kukaan perheenäiti dildojen ja vibraattorien kanssa lähes aina kun mies ulkona lasten kanssa?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
En koskaan käytä mitään dildoja vaan pelkkiä sormia.
Mitä yläpeukuttamista siinä on? Onko muka väärin käyttää dildoja kun munaakaan ei saa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yläpeukuttamista siinä on? Onko muka väärin käyttää dildoja kun munaakaan ei saa? Ap
Ei, mutta enemmistöllä naisista on sellainen anatomia, että ei ole mahdollista saada orkkua yhdynnässä/dildolla. Kuulut näköjään itse n 30% vähemmistöön, jolla klitoris sijaitsee epätavallisen lähellä vaginaa.
Kyllä! :D Mies ihmettelee miksi haluan aina jäädä sisälle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta enemmistöllä naisista on sellainen anatomia, että ei ole mahdollista saada orkkua yhdynnässä/dildolla. Kuulut näköjään itse n 30% vähemmistöön, jolla klitoris sijaitsee epätavallisen lähellä vaginaa.
En kuulu, olen vain kerran saanut orkun vaginan kautta erittäin voimakkaalla stimulaatiolla. Masturboin niin että vibradildo klitoriksella ja lasidildo vaginassa ja joskus myös tappi anuksessa. Saan orkun alle minuutissa myös sormin mutta dildoilla vaihtelua ja ihan Ok korvike seksille miehen kanssa. Ap