Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä naapurin tupakoinnille!!

Epätoivoinen
23.05.2018 |

Hajut tulee sisään ja vuokranantaja ei aio puuttua asiaan. Muuttokaan ei juuri tällä hetkellä ole mahdollinen. Ei oo mukavaa asua tuhkakupin hajuisessa asunnossa :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Anna naapurin elää omaa elämäänsä ilman että sotkeennut hänen asioihinsa. 

Vierailija
2/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Anna naapurin elää omaa elämäänsä ilman että sotkeennut hänen asioihinsa. 

Naapurihan tässä sotkeutuu meidän asioihin, haitta on jokapäiväinen. Ulkona ei pysty nauttia ilmoista kun terassilla jatkuva käry. Ja kun tosiaan haju tulee sisälle tuuletusräppänöistä. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit että vuokranantaja puuttuisi asiaan?

Ei tuolle kyllä voi mitään tehdä joten sopeudu äläkä kiinnitä siihen huomiota.

Vierailija
4/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurini alkaisi nillittämään elämäntavoistani, voisi olla että naapurille tulisi ikävä naapuri. Joten jos tapella et halua, anna olla. 

Vierailija
5/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu puhua naapurilles? Monikaan röökaajista ei oman kokemuksen perusteella oo edes tiennyt että käry leijaa naapuriin, ja yleensä on tupruttelupaikka vaihtunut kun on ihan kohteliaaseen sävyyn käynyt sanomassa asiasta. Ei tartte huutaa tai lässyttää niin kuin lapselle. "Anteeks, mutta savut sun puoleltas tulee meidän asuntoon, olisko mahdollista että polttelisit vaikka pihalla?" on yleensä tepsinyt.

Vierailija
6/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin tupakkaa on mahdollista ostaa laillisesti voi sitä myö polttaa kotirauhan piirissä (ja maksaa siitä järkyttäviä veroja) ilman sinunlaisiasi natkuttajia. 

Vierailija
7/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyttää vissiin täällä ulista siitä asiasta.

Vierailija
8/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta aski Norttia ja kysäise, että sopiiko liittyä seuraan

Vierailija
9/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta niitä s*omalejen käyttämiä suitsukkeita ja pistä sellanen palamaan parverkkeelle. Toki joudut itse  kärsiä siitä hajusta,  mutta joskus se kannattaa. Naapuri saa maistaa (no tässä tapauksessa haistaa) omaa lääkettään.

Vierailija
10/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, meilläkin oli tuollainen röökaava naapuri seinän takana. Aina tuli hajut meille olohuoneen ikkunasta. Meidän ainoa helpotus oli muutto. Nyt on okt kaukana naapureista eikä hajuhaittoja. Eipä tällä alueella taida kukaan edes tupakoida. Edellinen koti oli wt-lähiössä..

Vierailija
11/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi tehdä muuta kuin muuttaa, minä kärsin vuosia naapurin koiran jatkuvasta haukkumisesta josta omistaja totesi suoraan ettei aio tehdä asialle mitään, niin pakko oli luopua hyvällä sijainnilla olevasta kämpästä. Vituttaa nää ihmisperseet kerrostaloissa.

Vierailija
12/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta niitä s*omalejen käyttämiä suitsukkeita ja pistä sellanen palamaan parverkkeelle. Toki joudut itse  kärsiä siitä hajusta,  mutta joskus se kannattaa. Naapuri saa maistaa (no tässä tapauksessa haistaa) omaa lääkettään.

"Toki joudut itse kärsiä"

Miksi ei osata kirjoittaa/puhua enää suomea?

Vierailija
13/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota sinä mummo ihan iisisti.

Vierailija
14/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa harvempi 80-luvulla syntynyt on vielä mummo.

Vierailija
15/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selitä. Muista ottaa verenpainelääkkeet.

Vierailija
16/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selitä. Muista ottaa verenpainelääkkeet.

Kannattaisi muistaa miten suomea puhutaan vaikka asuisikin kaikkivoipan kehä3sen sisäpuolella.

Vierailija
17/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haju tulee rakenteiden tai ilmanvaihdon kautta teille, on isännöitsijän pakko puuttua. MUtta jos haju tulee avonaisten ikkunoiden ja ovien kautta, ei asialle voi mitään muuta kuin pitää ikkunat ja ovet kiinni. Tai sitten hakea kunnan terveystarkastajalta tupakointikieltomääräystä tupakoitsijan asuntoon, mutta se on vähän pidempi polku se.

Vierailija
18/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haju tulee rakenteiden tai ilmanvaihdon kautta teille, on isännöitsijän pakko puuttua. MUtta jos haju tulee avonaisten ikkunoiden ja ovien kautta, ei asialle voi mitään muuta kuin pitää ikkunat ja ovet kiinni. Tai sitten hakea kunnan terveystarkastajalta tupakointikieltomääräystä tupakoitsijan asuntoon, mutta se on vähän pidempi polku se.

Isännöitsijä vastasi, ettei he voi asialle mitään. Vaikka nimenomaan kerroin että haju tulee ilmastointiaukoista. :( 

Vierailija
19/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omakotitaloon tai tupakattomaan taloyhtiöön.

Vierailija
20/22 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luovutin ja hankin ilmanputsarin, elämäni paras ostos siinä kämpässä asumisen aikana. Sellainen joka käynnistyy itsekseen hajuntunnistimella, parisataa maksoi. Toimi hyvin, ei mennyt kuin ehkä 10 sekuntia siitä kun taas kerran haistoin tupakan tunkeutuneen sisälle ja laite hurahti teholle. Ulkona ei voinut edelleenkään olla 7 ketjupolttajan naapurina, mutta sisälläolo helpotti. Etsin toki uuden asunnon koska tupakoijia oli tosiaan useammassa naapuriasunnossa, mutta putsarin ansiosta sain etsiä rauhassa. Muutin omakotitaloon, isolle tontille, pperiaatteella että röökatkoon naapurit siellä yli 50 metrin päässä tontin rajasta ihan miten paljon haluavat. Paitsi etteivät hekään taida polttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän