Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Opettaja yläkoulussa ja lukossa
Assistentti. Saan auttaa päivät pitkät ihmisiä (työkavereita), mutta ei tarvitse olla asiakkaiden kanssa tekemisissä. Sopii erittäin hyvin itselleni.
Kodissa ja Lämossä, Huoltomies.
Parhaani mukaan pyrin olemaan ystävällinen kanssaihmisille vaihtelevalla menestyksellä.Olen hautausurakoitsija.
Aspa ja reklamaatioiden käsittely. En ota henkilökohtaisesti jos joku tulee linjoja pitkin. Ymmärrän turhautumisen ja pyrin tekemään parhaimpani että asikas rauhoittuu ja saadaan asiat hoidettua loppuun asti. Tykkään ihme kyllä työstäni vaikka henkilökohtaisessa elämässä välttelen konflikteja.
Talousjohtaja. K**ipäisellä asenteella tai ilkeilyllä ei saavuta mitään.
Erikoistuva lääkäri (synnytykset ja naistentaudit)
Työtön eikä ammatillista koulutusta. En kestä sitä työpaikkojen ihmisten ilkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Konsernijohtaja. Olen palkannut yli 1500 ihmistä palvelukseeni ja kukaan ei ole koskaan vuosien varrella alaisuudestani eronnut. Eli jotain olen varmasti tehnyt oikein.
Kerropa firman nimi. Sitten voidaan katsoa puhutko paskaa vai kusta.
Hei aloittaja..muutamien vuosien takaa.
Vieläkö seuraat aloittamaasi keskustelua?
Täällä: entinen yrittäjä(tuhansien ihmisten palvelija, hyvässä, ja vähän huonossakin)
"Joka paikan höylä" useissa yrityksissä.
Ensisijaisesti: Äiti,
Puoliso, Leski, Tytär, Omaishoitaja, sukulainen, lähimmäinen.
Isoimpana pomonani pidän elämää.
Itse tehtyjä virheitä.
Niiden tajuaminen.
Uudelleen virheitä.
Niiden uudelleen tajuaminen.
Elämän kokemus.
Kaikesta näistä, koen, että osaan olla hyvä muille.
Ne ketkä ovat tiedostaen ilkeitä, ilman diagnoosia, tahalleen mielipahaa, surua ja vitutusta aiheuttavia henkilöitä..niin minun mielestäni: heidän ei kuulu vanheta.
Vierailija kirjoitti:
Elokuva- ja TV-ala.
Kusipäisyys on totaalista epäammattimaisuutta, oli ala mikä hyvänsä.
Asia on juuri näin, piste
Konsernijohtaja. Olen palkannut yli 1500 ihmistä palvelukseeni ja kukaan ei ole koskaan vuosien varrella alaisuudestani eronnut. Eli jotain olen varmasti tehnyt oikein.