Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Esimies asiantuntijaorganisaatiossa. En väitä onnistuvani aina tavoitteessa, mutta joka päivä yritän tulla siinä paremmaksi. Aika harva asia vaatii tai tarvitsee huonoa käyttäytymistä minulta.
päivittäistavarakaupan myyjä :)
DI, en pyri vaan olen. Positiivinen luonne, miksi äyskiä ihmisille?
Erityislastentarhanopettaja
Toisaalta tämä ystävällisyys kuluttaa joskus loppuun, kun ihmisiä on niin monenlaisia.
Itse olen äksy, mutta tunnen ihania ystävällisä ihmisiä. Ammatit: saiaraanhoitaja, pappi, fysioterapeutti 😀
Olen hoitaja.
Hoitotyö on minua opettanut näkemään, että kannattaa olla Kiitollinen terveydestä.
Olen kokenut kovia elämässäni mutta myös hyvyyttä. Lyhyesti tiivistettynä "Elämä on opettanut". Armollisuus ja rakkaus itseä sekä muita kohtaan.
Olin sosiaalityöntekijä, mutta paloin loppuun. Auttamismahdollisuudet (=resurssit) on karsittu niin minimiin, että työ kävi henkisesti sietämättömäksi.
Sossu lastensuojelussa. Jatkuvasti ahdistunut kun usein joutuu tekemään ikäviä ratkasuja, haluan työn jossa vois olla kiva ja saada ihmiset iloseks!
Alun elämää sairaanhoitaja, lopun puolen opettaja. Jatkuvasti hämmästyn ihmisten keljuudesta...
Olen esimies.
Uskon, että kohtelemalla työntekijöitä reilusti ja tasapuolisesti sekä olemalla aina mahdollisimman joustava, saavutamme myös parhaat tulokset.
Toisekseen mulla on itsellä ollut elämäni aikana niin kamalia esimiehiä, etten halua missään nimessä halua kenenkään joutuvan kokemaan samaa kohtelua.
Lastenhoitaja päiväkodissa.