Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Ammatiltani tutkija ja koulutukseltani sosiologi.
Sorvaan rautaa pyöreeksi ,olen siis sorvaaja.
Vaikeavammaisen henkilökohtainen avustaja.
Työtön konetekniikan diplomi-insinööri.
Rahoitusalalla, en tosin ”konttorivirkailija”.
Olen aina ollut hyväntahtoinen. Minulle tuottaa mielihyvää kun voin tehdä hyvää. Kristilliset arvot lähellä sydäntä. Heikkommassa asemassa olevia esim sairaita ja vammaisia pitää auttaa, yhteiskunta jossa vain vahvoja ja ns menestyjiä arvostetaan on vääristynyt. Yhteiskunta, joka arvostaa kaikkia yksilöimään tuottaa yhteiskunnan, jossa on kaikkien hyvä olla. Ihminen on tuottavimmillaan kun voi hyvin. Win-win tilanne. Siksi hyvinvoinnin mittarina toimii esim vammaiset. He ovat tärkeä osa yhteiskuntaa ja toimivat ns yhteisön hyvinvoinnin antureina. Yhteiskunta jossa vammaisilla on hyvä olla, pon terve ja hyvinvoiva!
On tosi kiva lukea, että minua palvellaan jatkossa hyvin.♥
Olen koulutukseltani merkonomi. Kyseistä alaa en kuitenkaan ole omakseni kokenut. Haaveena on ollut kouluttautua hoitoalalle, mutta oltuani alalla työkikeilussa sain kuulla etten sovi alalle koska en ole sosiaalisesti avoin(puhelias). Kehuja sain juurikin ystävällisyydestä ja mukavasta luonteestani. Luonteeltani olen ystävällinen ja hyvin kiltti. Olen kuitenkin introvertti joten ilmeisesti täytyy löytää työ joka ei vaadi liikaa sosiaalisuutta.
Humanitaarisen työntekijä vapaalla, työssä tutkija (ihmisoikeus, sota)
Olen sairaseläkkeellä suuhygienistin ammatista. Olen muuten hyväntahtoinen, mutta alkoi ärsyttää ne hammaslääkärit, kun niillä on niin paljon enemmän rahaa kuin minulla, joten siksi eläköidyin. (aloin suunnitella yrityksemme hl:n surmaamista, siksi jouduin eläkkeelle)
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaseläkkeellä suuhygienistin ammatista. Olen muuten hyväntahtoinen, mutta alkoi ärsyttää ne hammaslääkärit, kun niillä on niin paljon enemmän rahaa kuin minulla, joten siksi eläköidyin. (aloin suunnitella yrityksemme hl:n surmaamista, siksi jouduin eläkkeelle)
Murhasuunnitelmia ei kannata kertoa kahvitauolla, tai muutenkaan työkavereille. Hyvä että kerroit kumminkin. Kaikkea hyvää sinulle.
En enää mitään. Kiltteys rikkoi mieleni ja uuvutti minut työkyvyttömäksi. Olen nykyään eläkkeellä, aiemmin olin opettaja.