Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Suostuisitko "parisuhteeseen" näillä ehdoilla?

Vierailija
22.05.2018 |

-Ette seurustelisi, eli virallisesti kumpikin olisi vapaa.
-Viettäisitte paljon aikaa yhdessä, keskustelut olisivat pitkiä ja molemmille mieluisia, mielenkiintoisia aiheita ja juttu luistaisi aiheesta kuin aiheesta.
-Teillä olisi aktiivinen, tunnerikas seksielämä, ettekä käyttäisi kondomia keskenänne.
-Kyläilisitte toistenne luona ja lapset ovat tutustuneet tähän "kumppaniin", suunnittelette yhteisiä ajanviettotapoja lähitulevaisuuteen
-Kumpikaan ei etsimällä etsisi, mutta mikäli jompikumpi jotenkin löytäisi jonkun "paremman", niin saisi mennä tutustumaan, sutinoimaan, seksiä harrastamaan mutta kumin kanssa.
-Olet miehen silmissä niin upea ja ihana että hän olisi valmis vaikka naimisiin kanssasi, mutta hän ei ole tällä hetkellä valmis parisuhteeseen, virallisesti seurusteluun.

Suostuisitko tällaiseen? Haluaisitko tällaista? Olisitko onnellinen tällaisessa?

Kommentit (283)

Vierailija
81/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko molemmilla lapsia vai vain toisella? Tämä lapsi juttuhan sekoittaa pakan ihan kokonaan...

Onko mies valmis "luopumaan" naisesta helposti, jos nainen parempaan mieheen tutustuu vai onko tämä paremman etsiminen sittenkin vain miehelle kuuluva juttu? Miten tämä kaikki selitetään vaikka alakouluikäisille lapsille ja muille pariskunnan tunteville? Miten tällainen ajatus saadaan myytyä ylipäätään? :) Aikamoinen markkinoinnin osaaja pitäisi olla, että tällainen kahden kauppa saataisiin minulle myytyä.

Vierailija
82/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Kuulostaa melko utopialta. Ja luulisin että jos ja kun se nainen löytää toisen seksikumppanin, on se miehelle paha paikka. Noissa yleensä tuppaa vähän olemaan sellainen meininki että miehelle hänen mielestään olisi tarjolla nämä kaikki ylläluetellut edut mutta sen sijaan nainen lähinnä istuisi kotona odottelemassa miestä. Heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä silti että kokematon mies sängyssä koittaa saada naisen jollain tavalla jallitetuksi hänen harjoittelualustakseen. Saa täten itseluottamusta ja kokemusta, että voi etsiä paremman naisen.

Sallii periaatteessa tolleen paperilla naisella muiden kanssa seksin harrastamisen, mutta jos näin kävisi olisi nainen miehen mielestä "huono nainen" ja katkerana taas ulisisi kuinka naiset ovat huopia.

En esittelisi lapsia tollaiselle kumppanille, eikä kaverillinen juttelukaan kiinnostaisi. Eri asia jos kyseessä olisi pelkkä yhteisestä sopimuksesta tehty panosuhde, mutta kondomi käytössä tietenkin ja säännölliset testit.

Nyt ei varmaan vaan ulkonäkö ja/tai kyvyt riitä pelkkään panosuhteeseen.

Vierailija
84/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin suostua mutta en ottaisi kotiini hengailemaan vaan tapaisimme muualla.

Vierailija
85/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin, sopisi loistavasti minulle. Miehen olisi kuitenkin käytettävä kondomia koska pillereihin en enää koske.

Vierailija
86/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoi ap!!

Vierailija
87/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä silti että kokematon mies sängyssä koittaa saada naisen jollain tavalla jallitetuksi hänen harjoittelualustakseen. Saa täten itseluottamusta ja kokemusta, että voi etsiä paremman naisen.

Sallii periaatteessa tolleen paperilla naisella muiden kanssa seksin harrastamisen, mutta jos näin kävisi olisi nainen miehen mielestä "huono nainen" ja katkerana taas ulisisi kuinka naiset ovat huopia.

En esittelisi lapsia tollaiselle kumppanille, eikä kaverillinen juttelukaan kiinnostaisi. Eri asia jos kyseessä olisi pelkkä yhteisestä sopimuksesta tehty panosuhde, mutta kondomi käytössä tietenkin ja säännölliset testit.

Nyt ei varmaan vaan ulkonäkö ja/tai kyvyt riitä pelkkään panosuhteeseen.

Tämä.

Jäin ihmettelemään lasten osuutta tässä.

Sitten tajusin, että ap on se naisvihaaja, joka halveksii erityisesti yksinhuoltsjia. Hän siis arvelee yh:n olevan epätoivoinen ja että "antamalla" yh:le mahdollisuuden keskustella tunnepitoisesti miespuolisen ihmisen kanssa ja leikkiä miesystävää naisen sukulaisiin ja lapsiin nähden, tämä ap:n mielestä huonolaatuinen ja käytetty epätoivoinen nainen ryhtyisi hänen harjoittelupatjakseen. Sitten ap olisi valmis siirtymään käyttämästään alakastin yh:sta mielestään parempitasoisiin nuoriin kauniisiin neitsyt- naisiin.

Vierailija
88/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp. Mulla on vakavat epäilyt sen suhteen voiko mies tarjota pitkiä ja mieluisia keskusteluja niillä resursseilla, joilla on päätynyt esittämään tämmöistä komboa :D

Vierailija
89/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei panoa esitellä lapselle tai muille sukulaisille.

Enkä kuuntelisi sekuntiakaan panon suusta tuollaista ”menisin kanssasi vaikka naimisiin”-puhetta.

Pano pysyköön karsinassaan ja hoitakoon hommansa turhia mutisematta.

Vierailija
90/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei panoa esitellä lapselle tai muille sukulaisille.

Enkä kuuntelisi sekuntiakaan panon suusta tuollaista ”menisin kanssasi vaikka naimisiin”-puhetta.

Pano pysyköön karsinassaan ja hoitakoon hommansa turhia mutisematta.

Ei se taida osata hommaansa kovin hyvin kun yrittää kompensoida kyvyttömyyttään liirumlaarumeilla ja lepertelyillä ;) .

Vierailija
91/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin mieheltä pelkästään seksiä, ja sen jälkeen tuuppaisin aina rappukäytävään (olettaen, että seksi on hyvää). Muunlaiseen suhteeseen tollasesta miehestä ei ole.

Syvälliset keskustelut kuulostaa lässytykseltä.

Vierailija
92/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lapset vähän tosiaan ihmetytti aloituksessa, mutta hommahan selittyy sillä, että ap kuvittelee yksinhuoltajien olevan helpommin huijattavissa ja epätoivoisia. 

Vierailija
93/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo kuvio ja en todellaaa lähtisi tuollaiseen mukaan. Rikkoisin vaan sydämeni ja vajoaisin masennukseen.

Vierailija
94/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ap! Et voi olla avoimessa suhteessa ja olla käyttämättä kortonkia. Vaarannat siinä toistenkin terveyden. Nyt on vielä alkanut leviämään se uusi hiv:n tyyppinen virus, joka aiheuttaa leukemiaa. Mieti vähän mitä venäläistä rulettia pelaat.

Vierailija
95/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ottaisin mieheltä pelkästään seksiä, ja sen jälkeen tuuppaisin aina rappukäytävään (olettaen, että seksi on hyvää). Muunlaiseen suhteeseen tollasesta miehestä ei ole.

No hyi sinuakin! Harrastaisit tuon kanssa seksiä? Sillä on kaikki taudit.

Vierailija
96/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ollut vähän tuontyyppisessä "suhteessa", koska olin nuori ja tyhmä. Eihän siitä mitään muuta loppujen lopuksi tullutkaan kuin surua.

Joten en suostuisi.

Samoin! Löydän kyllä miehen, joka haluaa minut kokonaan eikä vaan rusinoita pullasta.

Vierailija
97/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tällä iällä ja elämänkokemuksella. Kun olin 18-20 v, suostuin tuontapaiseen järjestelyyn kun en paremmastakaan tiennyt. Lapsia ei kyllä silloin ollut kummallakaan, mutta ensimmäisen poikakaverin kanssa oli muutama vuosi tuollaista "epävirallista" seurustelua ja se oli raastavaa jo silloin.

Nyt kolmekymppisenä on sen verran itsekunnioitusta, että en suostuisi olemaan väliaikainen ratkaisu parempaa odotellessa.

Vierailija
98/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi sinuakin! Harrastaisit tuon kanssa seksiä? Sillä on kaikki taudit.

Tuskin, mistä se olisi niitä saanut?

Vierailija
99/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suunnilleen tuollaisessa suhteessa, tosin se oli naisen kanssa eikä meillä kummallakaan ollut lapsia. Olin onnellisempi kuin koskaan. Jos samaan tarjoutuisi nyt mahdollisuus niin suostuisin ilman muuta.

Tätä kohtaa en kuitenkaan ymmärrä:

Vierailija kirjoitti:

-Olet miehen silmissä niin upea ja ihana että hän olisi valmis vaikka naimisiin kanssasi, mutta hän ei ole tällä hetkellä valmis parisuhteeseen, virallisesti seurusteluun.

Siis mikä ihmeen "virallinen seurustelu"? Tarkoittaako se sitä, että ei saisi olla seksiä muiden kanssa? Ja jos ei tällä hetkellä ole valmis, niin olettaako että joskus myöhemmin olisi? Miksi ei nyt ole, minkä asian pitäisi muuttua jotta olisi, ja muuttuuko se luultavasti joskus? Entä jos minä olisin tyytyväinen nimenomaan avoimempaan suhteeseen?

Vierailija
100/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ap voisit vähitellen paljastaa onko tämä provo vai mikä osapuoli hän olisi tässä kuviossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi