Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Suostuisitko "parisuhteeseen" näillä ehdoilla?

Vierailija
22.05.2018 |

-Ette seurustelisi, eli virallisesti kumpikin olisi vapaa.
-Viettäisitte paljon aikaa yhdessä, keskustelut olisivat pitkiä ja molemmille mieluisia, mielenkiintoisia aiheita ja juttu luistaisi aiheesta kuin aiheesta.
-Teillä olisi aktiivinen, tunnerikas seksielämä, ettekä käyttäisi kondomia keskenänne.
-Kyläilisitte toistenne luona ja lapset ovat tutustuneet tähän "kumppaniin", suunnittelette yhteisiä ajanviettotapoja lähitulevaisuuteen
-Kumpikaan ei etsimällä etsisi, mutta mikäli jompikumpi jotenkin löytäisi jonkun "paremman", niin saisi mennä tutustumaan, sutinoimaan, seksiä harrastamaan mutta kumin kanssa.
-Olet miehen silmissä niin upea ja ihana että hän olisi valmis vaikka naimisiin kanssasi, mutta hän ei ole tällä hetkellä valmis parisuhteeseen, virallisesti seurusteluun.

Suostuisitko tällaiseen? Haluaisitko tällaista? Olisitko onnellinen tällaisessa?

Kommentit (283)

Vierailija
21/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, paljon puhetta, mutta kuitenkin koko ajan toinen kyttää, että löytyisikö parempi. Mitään tunteita ei ainakaan ole. Jos on tunteita, ei ole yhtään vaikeaa se avioliitto ja uskollisuus ihan käytännön tasolla.

Ja lapsia ei ainakaan sekoiteta noin outoon kuvioon.

Vierailija
22/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi minäkään. Lopulta tuossa käy huonosti jommalle kummalle. Ja lapsille myös siinä sivussa.

Tuntuu että miestä? Kiinnostaa vähän, mutta ei tarpeeksi.

Kun toista rakastaa niin ei silloin muita hae tau edes tapaa. Kun on niin rakastunut siihen yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi, koska tuollaisen ehdottaja on joko umpityhmä tai pitää minua sellaisena. Mitä ihmettä muka tarkoittaa, että on valmis naimisiin, muttei parisuhteeseen?

No nimenomaan, valmis naimisiin muurari parisuhteeseen 🤦‍♀️

Vierailija
24/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian läheinen suhde olla ilman sitoutumista. Satunnainen seksi antaisi enemmän, tuollainen suhdehan vain satuttaisi. Ja todellakaan en sotkisi perheitä tuohon, tuollaisia miehiä ei läheisille esitellä vaan vain sellainen mies, johon olen sitoutunut.

Tässä tuli kaikki seikat, joita itsekin ajattelin. Käytännössä harvakseen tapailu seksin merkeissä ilman sitoumuksia on mulle sopinut tiettyyn elämäntilanteeseen, mutta silloin ei todellakaan perheitä esitelty. Siinä vaiheessa kun esittelyt tulee kuvioihin, niin kyseessä on oltava omalla kohdallani jo vakiintunut parisuhde.

Vierailija
25/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on oikeasti molempien tahto niin suostuisin, jos toinen on sanellut ehdot niin en. Kaukosuhteet toimivat vähän noin, niinkuin pakosti.

Vierailija
26/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää panosuhteelta, eikä siihen todellakaan sekotettaisi lapsia millään tapaa. No, ei mua muutenkaan kiinnosta vehdata kenenkään kanssa, joten vastaan "ei kiitos".

Vierailija
27/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi, koska tuollaisen ehdottaja on joko umpityhmä tai pitää minua sellaisena. Mitä ihmettä muka tarkoittaa, että on valmis naimisiin, muttei parisuhteeseen?

No nimenomaan, valmis naimisiin muurari parisuhteeseen 🤦‍♀️

Muttei.

Hiton autocorrect

Vierailija
28/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä. Joko pelkkä seksisuhde tai sitten oikea, "virallinen" suhde. En veisi ketään epävirallista tapaamaan läheisiäni enkä kuluttaisi noin paljon aikaa tai avaisi sieluani syvällisissä keskusteluissa. Jos joku mies tuollaisia ehdottelisi, arvelisin, että hän haluaa sekä syödä kakkunsa että säästää sen. Jos hän oikeasti pitäisi minua upeana, hän sitoutuisi. Oletko ap pelimiehen vedätettävänä? Vai oletko sellainen itse?

Vierailija
29/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mies tossa näköjään odottaa että parempi sattuu kohdalle ja haluaa kuitenkin saada seksiä säännöllisesti ennen sitä.

Vierailija
30/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ette seurustelisi, eli virallisesti kumpikin olisi vapaa.

-Viettäisitte paljon aikaa yhdessä, keskustelut olisivat pitkiä ja molemmille mieluisia, mielenkiintoisia aiheita ja juttu luistaisi aiheesta kuin aiheesta.

-Teillä olisi aktiivinen, tunnerikas seksielämä, ettekä käyttäisi kondomia keskenänne.

-Kyläilisitte toistenne luona ja lapset ovat tutustuneet tähän "kumppaniin", suunnittelette yhteisiä ajanviettotapoja lähitulevaisuuteen

-Kumpikaan ei etsimällä etsisi, mutta mikäli jompikumpi jotenkin löytäisi jonkun "paremman", niin saisi mennä tutustumaan, sutinoimaan, seksiä harrastamaan mutta kumin kanssa.

-Olet miehen silmissä niin upea ja ihana että hän olisi valmis vaikka naimisiin kanssasi, mutta hän ei ole tällä hetkellä valmis parisuhteeseen, virallisesti seurusteluun.

Suostuisitko tällaiseen? Haluaisitko tällaista? Olisitko onnellinen tällaisessa?

Tuollaista suhdetta ehdottanut mies yleensä laittaa toisen osapuolen selän takana verkkoja veteen koko ajan. Saatat ap yllättyä, jos käyt Tinderissä huviksesi kurkkaamassa ilmoituksia! Siellä tuo "sinkkumies" luultavasti koko ajan etsii seuraa.

Vierailija
31/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on avoin suhde. Ei parisuhde, siinä ollaan sitoutuneita.

Ei oo mua varten.

Vierailija
32/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Mies tossa näköjään odottaa että parempi sattuu kohdalle ja haluaa kuitenkin saada seksiä säännöllisesti ennen sitä.

Joo. Päätin joskus vähän tuon tyyppisen suhteen, kun kyllästyin sen näköalattomuuteen. Mies soitteli silloin viikkoja perään, ettei hän vain pysty elämään ilman seksiä. Huhhuh!

Vierailija
33/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nelikymppiselle tuo olisi jees, en koskaan ole löytänyt miestä, jolle avoin suhde kävisi. En kuitenkaan olisi enää kiinnostunut avoista, avioista enkä etenkään kenenkään lapsista, olen omani kohta lähettänyt maailmalle.

Vierailija
34/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta tämä ei kävisi, joten vastaus on en suostuisi:

"Kumpikaan ei etsimällä etsisi, mutta mikäli jompikumpi jotenkin löytäisi jonkun "paremman", niin saisi mennä tutustumaan, sutinoimaan, seksiä harrastamaan mutta kumin kanssa."

Vierailija
35/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on oikeasti molempien tahto niin suostuisin, jos toinen on sanellut ehdot niin en. Kaukosuhteet toimivat vähän noin, niinkuin pakosti.

Olen ollut kaukosuhteessa kahdesti, eikä kumpaankaan sisältynyt tuollaista ollaan yhdessä mutta etsitään parempaa -systeemiä. En suostuisi tuollaiseen edes kaukosuhteessa. Siinä on jo riittävästi psyykkistä rasitetta, että yhdessä asuminen tai edes samassa kaupungissa asuminen ei käytännön sanelemasta pakosta onnistu. En kaipaa lisää rasitetta siitä että tietäisin etten riitä kumppanille.

Vierailija
36/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin onnellinen tuollaisessa suhteessa? Pelkkää lässytystä, että olisi muka valmis naimisiin, muttei haluaisi seurustella. Paskanjauhannan kuunteleminen ei ole oma juttu, joten sanoisin miehelle adios!

Vierailija
37/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paradoksaalista. Olisi vlamis vaikka mihin, muttei ole valmis. Seeeelvä. He's just not that into you.

Vierailija
38/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kiinnostavalta. Miksi miehelle ei kelpaa tuossa tilanteessa pelkkä seksisuhde?

Vierailija
39/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia keskusteluja. Ihan tuo asenne saa minkä tahansa keskustelun ärsyttämään ja tuntumaan turhalta ja pahimmillaan tekotaiteelliselta lätinältä.

Vierailija
40/283 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Voisin kuvitella ihan pelkän seksisuhteen. Mutta kumin kanssa. Lapset ja henkevät ja mielenkiintoiset keskustelut eivät kuuluisi diiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan