Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin juuri ex-vaimolle etten ota lapsia enää ollenkaan

Vierailija
22.05.2018 |

Niin, meni hermo jatkuvaan kitinään. Mukulat on nyt olleet erosta lähtien joka toinen viikonloppu minulla, mutta exä haluaa että olis viikko ja viikko. Sanoin että tarttee sitten toinen mukula siirtää virallisesti mun luo asumaan, lapsilisistä toisen lisät mulle, ja elarit pois, niin sopii. Ei kuulemma käy. Ei sitten. Onneksi on tulossa muutosta nähtävästi tähänkin limboon
https://yle.fi/uutiset/3-10206368

Kommentit (279)

Vierailija
1/279 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ SINÄ!!!

Vierailija
2/279 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa uhkauksessa, että et ota lapsiasi enää luoksesi ei tule kärsimään ketkään muut kuin lapset. Miksi lasten pitää kärsiä, jos ex ärsyttää?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/279 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäpä keksiä joku parempi.

Vierailija
4/279 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vanhempi hylkää lapsensa kostoksi ex-kumppanille???

Ja Joo, on parempi ettet näe lapsia enää ikinä...

Vierailija
5/279 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,näet päiväsaikaan viikonloppuisin puistossa pari tuntia,ja olet oman hommasi tehnyt.Ja sanot muksuille että voivat soittaa koska vaan,ja olet heille läsnä.Minusta se tuettu tekee lähärinä loput.t.yh

Vierailija
6/279 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä päätät millaisen suhteen luot lapsiisi. Olen aivan varma, että jos ihminen jotakin katuu kuolinvuoteellaan, niin huonoja suhteita omiin lapsiinsa.

Vierailija
7/279 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa heti aika vasektomiaan, ettet enää lisäänny. Lapsellinen olet. Toki fiksun naisen kanssa voi sopia noista raha-asioista ihan aikuisten kesken keskustelemalla. Yhteishuoltajuudessa voidaan sopia elareiden ja muiden raha-asioiden hoidosta puolet ja puolet -periaatteella. 

Vierailija
8/279 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt varmaan muistakin kuin ap:sta sikamaista ottaa useita satoja per muksu elareita,lapsilisiä useita satoja,ja muita sosiaalitukia ehkä myös..?Jos kulut kuitenkin puoliksi menevät.Lähivanhempi siinä vaikeuttaa!

Vierailija
9/279 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ihan oikein naista kohtaan, jos hän tulee tuosta pian järkiinsä ja suostuu ehtoihisi. On aivan käsittämätöntä, miten toinen saa kaiken tuen ja sinun pitäisi maksaa vielä elareita, vaikka sinulle koituu yhtä paljon kustannuksia. Jos nainen pitää pintansa, on surullista lapsia kohtaan, jos he tulevat (tai kokevat tulevansa) aidosti hylätyiksi. Se jättää pitkät arvet lapsiin ja tulee maksamaan tulevaisuudessa lapsille (terapia, alentunut toimintakyky) paljon enemmän kuin mitä elatusmaksusi tulevat koskaan maksamaan sinulle.

Vierailija
10/279 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa heti aika vasektomiaan, ettet enää lisäänny. Lapsellinen olet. Toki fiksun naisen kanssa voi sopia noista raha-asioista ihan aikuisten kesken keskustelemalla. Yhteishuoltajuudessa voidaan sopia elareiden ja muiden raha-asioiden hoidosta puolet ja puolet -periaatteella. 

AP:lla ei taida eksänä olla tuollainen fiksu nainen?

Vierailija
11/279 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies

Vierailija
12/279 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen vanhempi hylkää lapsensa kostoksi ex-kumppanille???

Ja Joo, on parempi ettet näe lapsia enää ikinä...

Tähän.. löyhässä on kiintymys omiin lapsiin... oksettaa.

Vierailija
13/279 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille olen kertonut että eivät huoli, tietävät että tämä on heidän äitiään varten. Lapsiani en hylkäisi koskaan, mutta sitähän exä ei tiedä. Tämän parempaa suhdetta mukuloihin saa hakea. Yötä myöten tullut exältä syyllistämisviestejä, mutta en vastaa niihin mitään. Lastenvalvojan aikaa odotellessa.

Vierailija
14/279 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasektomian tein heti kun nykyinen nainen sitä ehdotti.

ap, kuten tuo edellinenkin

Vierailija
15/279 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille olen kertonut että eivät huoli, tietävät että tämä on heidän äitiään varten. Lapsiani en hylkäisi koskaan, mutta sitähän exä ei tiedä. Tämän parempaa suhdetta mukuloihin saa hakea. Yötä myöten tullut exältä syyllistämisviestejä, mutta en vastaa niihin mitään. Lastenvalvojan aikaa odotellessa.

On silti idioottimaista uhkailla tuollaisella.

Vierailija
16/279 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt varmaan muistakin kuin ap:sta sikamaista ottaa useita satoja per muksu elareita,lapsilisiä useita satoja,ja muita sosiaalitukia ehkä myös..?Jos kulut kuitenkin puoliksi menevät.Lähivanhempi siinä vaikeuttaa!

Tässähän ei vielä tuotu lainkaan esiin sitä miten lasten kulut jaetaan nyt tai jaettaisiin tulevaisuudessa mutta kiva provo kuitenkin ajankohtaiseen ja aina tunteita herättävään aiheeseen. Melko huono tasoltaan silti, liian läpinäkyvä. 

Vierailija
17/279 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On silti idioottimaista uhkailla tuollaisella.

Kuten on myös idioottimaista exällä olla suostumatta ap pyyntöön ja jotenkinhan siihen on reakoitava. Aina ei vaan voi toimia tismalleen oikein ja järkevästi.

Vierailija
18/279 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä olisit valmis hylkäämään sun lapset ja odotat exäsi luovuttavan toisen lapsen pääasiallisen huoltajuuden sulle? Sillä ei ole mitään väliä mitä päässäsi ajattelet, olennaista on se mitä sanot. Voi käydä vielä niin että naisesi hakee yksinhuoltajuutta ja pääset tapaamaan lapsia vain valvotusti, jos kovin sekoilet. Sulle tulee vielä itku, kun ei lapset tulekaan ensi viikonloppuna.

Vierailija
19/279 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ei vielä tuotu lainkaan esiin sitä miten lasten kulut jaetaan nyt tai jaettaisiin tulevaisuudessa mutta kiva provo kuitenkin ajankohtaiseen ja aina tunteita herättävään aiheeseen. Melko huono tasoltaan silti, liian läpinäkyvä. 

Vuoroasuminen, toinen lapsi toisella kirjoilla ja toinen toisella, hmm...mitenköhän kulut jaetaan?

Vierailija
20/279 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti, jonka ex ei suostunut poistumaan, joten piti itse lähteä. Teini muutti perässäni parin vuoden päästä ja nuorempi tulee joka päivä koulun jälkeen. Olen jo viisikymppinen, joten en ole työllistynyt. Saan vain yksinäisen ihmisen työttömyystuen jolla elätän kolmea ihmistä, kun ex ei ole suostunut osoitteenmuuttoon. En itse syö paljoakaan nykyisin.