Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni mies vaatii naisia syömään pillereitä että itse pääsevät helpommalla eikä tarttisi käyttää kumia?

Vierailija
22.05.2018 |

Miehet yrittää kontrolloida naisia ja päästä pukille

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena pidän sitä itsekin mukavampana pitkässä parisuhteessa että ehkäisynä on kierukka. Vaivaton. Aikanaan ekat puoli vuotta minulla oli sekä kierukka että mies käytti kortsua. Sitten kun päätettiin että otetaan suhde vakavammin niin käyttöön jäi kierukka. No problems:)

Vierailija
22/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mies ainakaan mitään vaadi. En tykkää itsekään kondomeista, tuntuvat inhottavilta ja kutittavat jälkeenpäin, ovat kalliita ja tunnelma menee aina pilalle kun se pitää alkaa värkkämään paikoilleen. Syön pillereitä kun en parempaakaan vaihtoehtoa ole keksinyt.

Ja alapeukkuja satelee. Ei ole montakaan kuukautta kun ystävän kanssa puhuttiin juuri tästä asiasta, ja mietittiin, että miksi aina sanotaan että miehet ei tykkää kortsuista. Ei todellakaan tykkää kaikki naisetkaan.

Parempaa vaihtoehtoa saa kyllä tarjota, jos jollakulla sellainen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän pillereitä ihan omasta tahdostani. Kondomi voi mennä rikki huolellisesta käytöstä huolimatta ja se tuntuu minusta epämukavalta.  En tosin ajatellut vuosikausia käyttää, vaan vain nämä hedelmällisimmät vuodet kun riski raskautumiseen on niin suuri. Terveisin kuparikierukasta raskaaksi tullut N20.

siis kuparikierukasta huolimatta raskaaksi tullut *

Vierailija
24/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin pillereitä 7 vuotta ja se harmittaa. Ilman olen paljon halukkaampi ja myös tunnen tunteet voimakkaammin. En ikinä enää ota mitään hormonaalista ehkäisyä. Toivon että nuoret naiset tekisivät päätöksen ehkäisystä 100% omilla ehdoillaan, ja söisivät pillereitä vain jos todella itse kokevat niiden sopivan. Tuntuu että siihen suuntaan ollaan menossa. Kondomista kieltäytyvät miehet saattavat jäädä vaan ilman.

Mies käyttää kondomia kun vaan kohde haluttaa tarpeeksi:) 

Vierailija
25/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit on mulla ihan omasta tahdostani ja oma valintani koska ovat juuri tässä elämän vaiheessa minusta varmin ja kätevin ehkäisykeino, kun tarkoitus vielä hankkia ainakin toinen lapsi. Vaikka seksi on mun kannaltani hiukan sotkuisempaan, niin on se myöskin minusta, eikä vain miehestäni nautittavampaa.

Kun lapsiluku täyttyy, niin ehkä silloin valitsen kierukan, mutta se on vasta sitten joskus tulevaisuudessa.

Vierailija
26/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortongeilla nai.essa ei kyllä tunnu yhtään niin hyvältä kuin paljaalla. Sama ero kuin esim. Jos syö ostereita kuorineen verrattuna kuorittuihin.😁

Vierailija
27/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ruman ja tissittömän naisen ei tarvitse miettiä tuollaisia juttuja. Seksiä saan kerran kolmeen vuoteen joltain randomilta ja kumi aina käytössä. Jos ei suostu käyttämään, etsiköön naisen joka ei kumia vaadi. Heitä löytyy kyllä

Vierailija
28/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapsiluku täyttyy, niin ehkä silloin valitsen kierukan, mutta se on vasta sitten joskus tulevaisuudessa.

Miksi ei sterilisaatiota tai vasektomiaa?

Vierailija
29/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisitkö itse hierojalla toppatakissa? Niinpä, samasta syystä en suostu miehenä alistumaan kondomin käyttöön. Se ehkäisee, joka tulee raskaaksi.

Nainenhan ei tule raskaaksi minkään muun tyyppisestä seksistä kuin yhdynnästä, ja aika monelle naiselle moni muu juttu onkin tyydyttävämpää. Joten jos mies ei suostu kondomiin, oletan ettei hän ole tarpeeksi kypsä yhdyntään ja tuotetaan toisillemme nautintoa muilla tavoin. Tosin silloin jää epäilys onko tarpeeksi kypsä myöskin olemaan tauditon, että voisi jäädä muutenkin sikseen...

Vierailija
30/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos ei välttämättä olisi toivottu, jos minä söisin pillerit eikä vaimo.

Vierailija
31/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just siksi.

No niinpä - otsikko vastasi omaan kysymykseensä. Mutta jos harrastaisin seksiä jonkun kanssa säännöllisesti, niin kyllä minä varmaan minipillerit hommaisin - ilman kumia seksi vaan on niin paljon parempaa.

Vierailija
32/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisitkö itse hierojalla toppatakissa? Niinpä, samasta syystä en suostu miehenä alistumaan kondomin käyttöön. Se ehkäisee, joka tulee raskaaksi.

Minulta hormonit vie tuntoherkkyyden että sillon se taitaa olla aika se ja sama. Mutta hei hienoa on että jokainen voi olla harrastamatta seksiä jos ei itse ole kiinnostunut ehkäisystä!

Vierailija
33/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy yhteinen asia. Kumi on hanurista ja pilaa miehen nautinnon. Mikä tässä pilaa naisen nautinnon?

Vierailija
34/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkion kirjoitti:

Ehkäisy yhteinen asia. Kumi on hanurista ja pilaa miehen nautinnon. Mikä tässä pilaa naisen nautinnon?

Useilla naisilla hormoonit.

Vierailija
35/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkion kirjoitti:

Etkö ymmärrä lukemaasi? NE HORMONIT: vievät halut ja tunnon, siis täydellisesti ilon koko jutusta toudilts. Ja ihan fyi: kyllä se naisellekin paremmalta tuntuu ilman kortsua. Mutta niin kuin yllä joku lohkas: se ehkäisee joka ei halua maksaa elareita..

Vierailija
36/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "yrittää"? Totta kai paneminen on kivempaa ilman mitään kumitötteröä peeniksen päällä. Ei se pillerin ottaminen kerran päivässä ole niin iso vaiva.

Vierailija
37/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkion kirjoitti:

En ymmärrä miten pihalla miehet usein on hormoniehkäisystä kun se ehkäisy kuitenkin on yhteinen asia. Naisilla ihan tunnettu fakta että ne helposti vie tunnon ja halut. Miehet luennolle kuuntelemaan sivuvaikutuksista?

Vierailija
38/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkion kirjoitti:

Aivoinfarktin ja verisuonitautien huomattavasti suurentunut riski (aurallinen migreeni) jollain jännällä tavalla pilaa nautintoni, ainakin jos tulisi lähtö juuri sängyssä. Pilaisi se varmaan aika tehokkaasti miehenkin nautinnon. Onneksi mieheni ei ole mikään pässi ja käski itse minun lopettaa pillerit eikä leikkiä hengellä.

Vierailija
39/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "yrittää"? Totta kai paneminen on kivempaa ilman mitään kumitötteröä peeniksen päällä. Ei se pillerin ottaminen kerran päivässä ole niin iso vaiva.

Juuri kirjoitin viestin miten ihmeessä miehet eivät tiedä mitään hormoneista. Tämä tosissaan hämmästyttää jos vielä odottavat että toinen niitä ottaa.

Vierailija
40/122 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset ovat niin petollisia että kortsun käyttäminen on jo sen takia pakollista.