Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotain outoa Meghanissa on. Onko hän aito? Ei yhtään liikuttunut häissä.

Vierailija
22.05.2018 |

Ensin ajattelin että onpa herttainen nainen, ja aito. Mutta alan vähitellen muuttamaan mieltäni. Häissä Harry oli selvästi aluksi liikuttunut, ja taisi kyynelehtiäkin. Meghan vaan hymyili, koko häiden ajan! Hänellä on akunis hymy, mutta oliko se teennäinen vai aito? Miksi ei ollut yhtään liikuttunut tai vakava? Onko koko häät pelkkää showta hänelle? Saattaa olla sellainen ihminen joka saavuttaa mitä haluaa, ja pystyy tunteettomasti pyrkyröimään. Miksi hänen perheensä on niin outo, ja häntä vastaan? Jotain outoa tässä on....

Kommentit (352)

Vierailija
201/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tämä George Clooney on myös homomies ja hänen "vaimo" on tranny, mies muutettu "naiseksi". Tämä Oprah on niin ikään transgender, mies muutettu "naiseksi". Aina kun näet jumalattoman hellwoodin "tähtiä" punaisella matolla, niin näet transgendereita.

Joo, itseasiassa kaikki vastaantulevat miehet on oikeasti naisia ja naisilta näyttävät vastaavasti miehiä.

Mieheni on oikeasti vaimoni ja minä olen oikeasti hänen miehensä. Sama peli naapureilla ja presidenttiparillammekin. Niin se vaan menee.

Vierailija
202/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmettelen miksi kritisoidaan että Meghanilla ei ole ollut perhettä. Isän lapset ovat olleet jo lähes aikuisia ja eri äidille eri perheessä, kun Meghan on syntynyt, eivät he ole samaa perhettä. Sori mutta tämä on fakta näissä uusperhekuvioissa, ja olen itse elänyt parissakin.

Samaa mietin. YH-äiti yksin kasvattaa, niin ei se ole sellaista perheessä olemista.

Siis jos kasvaa yh-äidin kanssa kaksin, ei ole perhettä ollenkaan? Mikä se sitten on, jos ei perhe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein oksennusta tulee suuhun ja alkaa itkettämään kun ajattelee tuota Meeganin itsekkyyttä. Käytti tarkoitushakuisesti hyväkseen ulkonäköään ja näyttelijän ammattitaitoaan napatessaan Harryn antamatta meille muille mitään mahdollisuuksia. Miksei Harry tullut valitsemaan puolisoaan täältä niin olisi ollut normaaleilla ihmisilläkin hyvät mahdollisuudet päästä koko kansan rakastamaksi ja ihailemaksi kuningattareksi.

Lääkkeet...!

Tulkitsin kyllä palstan voivottajiin kohdistuneeksi rankaksi ironiaksi :D

Tämä on niin, niin ihana ketju. Parasta viihdettä, joka saa hymyn huulille ja ilon elämään.

Harryltä morsian valinta meni puihin, täälläkin olisi ollut yksi joka kuolaa Harryn perään, itkee pillittää jokaisessa käänteessä, olisin ollut ainakin tuhat kertaa parempi kuin

Meghan, vaikka olenkin persjalkanen yh-mamma, mulla on kuitenkin asennetta.

Jotain outoa kyllä Meghanissa on ja miten kukaan voi tuollaiseen naiseen rakastua. Ainakaan se ei voi olla aitoa rakkautta, mitä täällä monet ovat elämässään kokeneet.

Vierailija
204/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein oksennusta tulee suuhun ja alkaa itkettämään kun ajattelee tuota Meeganin itsekkyyttä. Käytti tarkoitushakuisesti hyväkseen ulkonäköään ja näyttelijän ammattitaitoaan napatessaan Harryn antamatta meille muille mitään mahdollisuuksia. Miksei Harry tullut valitsemaan puolisoaan täältä niin olisi ollut normaaleilla ihmisilläkin hyvät mahdollisuudet päästä koko kansan rakastamaksi ja ihailemaksi kuningattareksi.

Niinpä, mulla oli Williamia ja muksuaan varten jo arsenikitkin valmiina, nyt meni suunnitelmat uusiks.

Vierailija
205/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkikö Harryn äiti häissään? Ja jos itki, niin mistä syystä?

Harryn mummo ei ainakaan itkisi julkisesti, vaikka maailmansota syttyisi.

Kuningatar Elisabet ei koskaan ole näyttänyt tunteita julkisuudessa, ei edes hautajaissa.

Ei kuningataräidin, Dianan jne. se vain kuuluu paremmissa piireissä, ettei tunteita näytetä.

Ja Harryn äiti Diana ei itkenyt häissään. En muista ainuttakaan morsianta Englannin kuningashuoneessa, jossa morsian olisi liikuttunut, saati itkenyt, jotka on televioitu.

Ei ole tuossa suvussa vollotettu. Elisabetin äitiä tituleerasi Hitler Euroopan vaarallisimmaksi naiseksi, kun hän kulki edustustehtävissä ympäri raunioitunutta Lontoota aina yhtä tyynenä ja hymyilevänä pastellisävyisissä puvuissaan.

Syytä hänellä olisi ollut itkeä paljonkin. Hän oli muistaakseni menettänyt yhden veljensä ensimmäisessä maailmansodassa, ja siksi jätti vihkipäivänään hääkimppunsa tuntemattoman sotilaan haudalle. Epäilemättä teki senkin hymyillen.

Vahva nainen. Kuningatar äiti ei suostunut poistumaan sodan jaloista Lontoosta, ilman miestään ja kun hän ei poistu, niin ei myöskään hänen pienet lapset poistu, vaikka Lontoota pommitettiin ja kuningatar vieraili sodan runtelemassa Lontoossa.

Kaunis ele, tuo hääkimpun laskeminen tuntemattoman sotilaan haudalle, jonka hän aloitti ja sen jälkeen kuningashuoneen muutkin morsiamet ovat jatkaneet perinnettä.

Vierailija
206/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clooney tahtoo politiikkaan ja frigidi puoliso kulissi sopii hyvin.Myös Leonardon jo kovin nuoret mallitypyt viittaa kaapissa oloon.

Vierailija
207/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan samaa mieltä ap:n kanssa. Meghan vaikuttaa epärehelliseltä opportunistilta. Miksi?

1. Kihlajaishaastattelu: vaikutti paljon teeskentelyltä, kuten vaikka nyt esimerkiksi se kohta, jossa selittää, miten jo ennen kuin Harry ehti kysyä, kysyi itse, voiko jo sanoa "yes". Jotenkin ilmeet ja eleet vaikuttivat näyttelemiseltä.

2. Kihlajaishaastattelussa myös väitti, ettei juurikaan tiennyt Harrya eikä muutenkaan brittien kuninkaallisista, mikä jo itsessään vaikutti mielestäni epäilyttävältä (haloo, kuka länsimaissa kasvanut ei tiedä Britannian kuningashuonetta ja vieläpä Harrya, joka on ollut varsin tuttu näky monien Hollywood-tähtien juhlissa yms).

Sittenhän myöhemmin selvisikin, että Meghan epäilemättä valehteli. Ystävien tietojen mukaan ollut jopa kuninkaallisten fani ja että oli ollut aikoinaan kovasti liikuttunut Dianan kuolemasta ja on sanonut haluavansa olla kuninkaallinen, ja lisäksi sitten vielä se turistikuva, jossa on ystävänsä kanssa 15-vuotiaana Buckinghamin palatsin edessä.

BBC:n yhdessä dokumentissa myös näytettiin pieniä pätkiä Meghanin lapsuusajan videoista, joissa yhdessä leikkii jotakin prinsessa-leikkiä.

Mikä tarve hänellä on valehdella? Todella outoa ja epäilyttävää.

En tiedä, onko niissä jutuissa perää, että olisi ex-miehensä dumpannut tekstarilla jne ja nainut exänsä uraa edistääkseen (ex oli tuottaja tms), mutta jos on, niin en olisi yllättynyt.

Vierailija
208/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää itkevät ihmiset, enkä siedä toisen ihmisen kyyneleitä ja räkää poskilla. Yksin itkeminen on ok, teen sitä joskus itsekin.

Mun mielestä muiden ihmisten huomioonottamista, että ei aleta julkisesti poraamaan.

Vierailija
209/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on näyttelijä ja tottunut olemaan julkisuudessa.

No eihän näyttelijä ole varsinaisesti julkisuudessa. Näyttelijä on kameran edessä. Ei mikään live-esiintyjä, ellei ole teateerinäyttelijä ja Meghanhan ei ole.

Vierailija
210/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Meghanin läheisten (?) Suits-sarjan näyttelijäkollegaystävien käytöstä on puitu? Yksi nyrpisteli naamaansa tylsistyneenä sekä nukahtamaisillaan olevan ja krapulaisen oloisena kirkossa ja antaa selitykseksi, että hänen vieressään ollut toinen häävieras oli hajullaan pilannut tämän suuren näyttelijästaran juhlatunnelman?! Toiselle joku on lentokentällä erehtynyt sanomaan tämän näyttäneen pullealta tv-kuvissa, mikä ei toki ole kohteliasta käytöstä, mutta siitäkös tämä toinen superstara on niin mielensä pahoittanut, ettei ole osannut sanojalle suoraan mielipidettään asiasta ilmaista, vaan on kostoksi salaa kuvannut tämän pitkien selostusten kera nettiin kaikkien someseuraajiensa haukuttavaksi. Kolmas oli kuvauskielloista huolimatta ottanut pakolliset instakuvat iltajuhlissa todisteena kuninkaallisiin hääjuhliin osallistumisesta, mikä tietysti on pientä näihin kahteen muuhun verrattuna, mutta itsekeskeisen oloista kuitenkin...

Vierailija
211/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö häissä oikeasti ollut Meghanin puolelta muita kuin äiti? Virallisessa hääketjussa joku/jotkut väittivät että muitakin oli. Itse en katsonut lähetystä.

Vierailija
212/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta puvusta. Minusta on outoa, että Windsorit maksoivat sen, mutta Katen puvun maksoi omat vanhemmat. Miksi näin?

Minä kyllä luin että maksoi itse.

Vierailija
213/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Meghanin läheisten (?) Suits-sarjan näyttelijäkollegaystävien käytöstä on puitu? Yksi nyrpisteli naamaansa tylsistyneenä sekä nukahtamaisillaan olevan ja krapulaisen oloisena kirkossa ja antaa selitykseksi, että hänen vieressään ollut toinen häävieras oli hajullaan pilannut tämän suuren näyttelijästaran juhlatunnelman?! Toiselle joku on lentokentällä erehtynyt sanomaan tämän näyttäneen pullealta tv-kuvissa, mikä ei toki ole kohteliasta käytöstä, mutta siitäkös tämä toinen superstara on niin mielensä pahoittanut, ettei ole osannut sanojalle suoraan mielipidettään asiasta ilmaista, vaan on kostoksi salaa kuvannut tämän pitkien selostusten kera nettiin kaikkien someseuraajiensa haukuttavaksi. Kolmas oli kuvauskielloista huolimatta ottanut pakolliset instakuvat iltajuhlissa todisteena kuninkaallisiin hääjuhliin osallistumisesta, mikä tietysti on pientä näihin kahteen muuhun verrattuna, mutta itsekeskeisen oloista kuitenkin...

Kerros kuva on ottanut iltajuhlissa muka kuvia? Kännykät piti jättää pois kun tuli sisään, en oikein usko että siellä olisi pystynyt salakuljettamaan mitään sisälle.

Vierailija
214/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta puvusta. Minusta on outoa, että Windsorit maksoivat sen, mutta Katen puvun maksoi omat vanhemmat. Miksi näin?

Lähes puolen miljoonan koltun?!

Vierailija
215/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset puhuvat täällä erosta. Eikö Dianan tapaus jo näyttänyt miten ero hoidetaan

Vierailija
216/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros kuva on ottanut iltajuhlissa muka kuvia? Kännykät piti jättää pois kun tuli sisään, en oikein usko että siellä olisi pystynyt salakuljettamaan mitään sisälle.

Kuva on otettu juhlapaikan ulkopuolella, mutta kyse on hyvän ystävän (?) hääjuhlista ja tämä näyttelijätär on näillä kuvillaan saanut itsensä lehtiin ympäri maailman eli mainosta itselleen ja mainosta iltapukunsa suunnittelijalle, josta hänelle ilmeisesti myös maksetaan samoin kuin ehkä näistä kuvistaankin (vrt. kohua herättäneet Meghanin sukulaisten rahastus lehdille myymillään kuvilla Meghanin isästä ym.)

Vierailija
217/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan samaa mieltä ap:n kanssa. Meghan vaikuttaa epärehelliseltä opportunistilta. Miksi?

1. Kihlajaishaastattelu: vaikutti paljon teeskentelyltä, kuten vaikka nyt esimerkiksi se kohta, jossa selittää, miten jo ennen kuin Harry ehti kysyä, kysyi itse, voiko jo sanoa "yes". Jotenkin ilmeet ja eleet vaikuttivat näyttelemiseltä.

2. Kihlajaishaastattelussa myös väitti, ettei juurikaan tiennyt Harrya eikä muutenkaan brittien kuninkaallisista, mikä jo itsessään vaikutti mielestäni epäilyttävältä (haloo, kuka länsimaissa kasvanut ei tiedä Britannian kuningashuonetta ja vieläpä Harrya, joka on ollut varsin tuttu näky monien Hollywood-tähtien juhlissa yms).

Sittenhän myöhemmin selvisikin, että Meghan epäilemättä valehteli. Ystävien tietojen mukaan ollut jopa kuninkaallisten fani ja että oli ollut aikoinaan kovasti liikuttunut Dianan kuolemasta ja on sanonut haluavansa olla kuninkaallinen, ja lisäksi sitten vielä se turistikuva, jossa on ystävänsä kanssa 15-vuotiaana Buckinghamin palatsin edessä.

BBC:n yhdessä dokumentissa myös näytettiin pieniä pätkiä Meghanin lapsuusajan videoista, joissa yhdessä leikkii jotakin prinsessa-leikkiä.

Mikä tarve hänellä on valehdella? Todella outoa ja epäilyttävää.

En tiedä, onko niissä jutuissa perää, että olisi ex-miehensä dumpannut tekstarilla jne ja nainut exänsä uraa edistääkseen (ex oli tuottaja tms), mutta jos on, niin en olisi yllättynyt.

Voi hyvä jumankekka.

Meghan vaikuttaa reippaalta, puhuvalta ihmiseltä, joka innoissaan kertoo miten kosinta meni.

Ehkä Meghan on tehnyt uraa, eikä lukenut juoruja kuninkaallisista, eikö jokainen Lontooseen matkustava turisti ota valokuvan nähtävyyden edessä.

Ja enpä tunne yhtään 4-6v tyttöä joka ei joskus prinsessaa leikkisi. Jokainen heistä aikuiseksi kasvaessaan haluaa oikeaksi prinsessaksi?

Vierailija
218/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes puolen miljoonan koltun?!

Niin

Vierailija
219/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että Meghan vetää Harryä perässään ja Harry kiltisti tottelee. Meghan näyttää myös ulkonäöllisesti Harrya paljon vanhemmalta joten tulee vähän semmoinen fiilis että aikuinen nainen vetää perässään pikkupoikaa.

Vierailija
220/352 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö häissä oikeasti ollut Meghanin puolelta muita kuin äiti? Virallisessa hääketjussa joku/jotkut väittivät että muitakin oli. Itse en katsonut lähetystä.

En tuntenut kuin muutaman häävierasta, selostajat eivät senkään vertaa. Ainakin Meghanin äidin edessä istui rivi ihmisiä, ajattelin heidän olleen Meghanin ystäviä. Ihmettelin miksi istuivat äidin edessä.

Ketju on lukittu.