Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa, että sisarpuoli on kateellinen Meghanille. Avasi taas sanaisen arkkunsa,

Vierailija
21.05.2018 |

heti häiden jälkeen. Jopa sisarpuolen äiti on sanonut, että tämä on hyvin kateellinen Meghanille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen isosisko. Hyvin raskasta. Tätä sisarkateutta on ollut koko elämä.

Vierailija
2/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että on kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sisko on 53 v, hänellä on MS- tauti ja on sen vuoksi pyörätuolissa. Kuka vain olisi kade liki 20 vuotta nuoremmalle siskopuolelle, joka meni prinssin kanssa naimisiin. Ainakin minä olisin.

Vierailija
4/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin koko suku vaikuttaa melkoisen trashylta porukalta.

Vierailija
5/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sisko on 53 v, hänellä on MS- tauti ja on sen vuoksi pyörätuolissa. Kuka vain olisi kade liki 20 vuotta nuoremmalle siskopuolelle, joka meni prinssin kanssa naimisiin. Ainakin minä olisin.

Ei ole ms-tauti hänellä vaan vaikea osteoporoosi.

Vierailija
6/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?? Eikai kukaan ole tosissaan kateellinen tästä :D 

Vierailija
7/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, osteoporoosi. Mutta siis on pyörätuolissa.

Vierailija
8/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Meghan on niin feikki. Toivon että tunne on väärä, se selvinnee ajan kuluessa.

Kuitenkin kaikenlainen turha draama lähisukulaisten kanssa ja etenkin ulkopuolisena kuningasperheeseen tulevalle ei jotenkin kuulosta fiksulta. jopa oma isä jätetään kutsumatta kuninkaallisiin häihin eikä edes yritetä peitellä kuten kuninkaallisissa piireissä on tapana. Trashyy ja tulee pahat golddigger vibat etenkin maaninen hymy vaikuttaa feikiltä.

Vierailija
9/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole minusta yhtään noloa, vaan ihan luonnollinen reaktio. Ap vakuttaa hiukan elämästä vieraantuneelta, kun ei tätä tajua. Kyllä muakin ketuttais.

Vierailija
10/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Meghan on niin feikki. Toivon että tunne on väärä, se selvinnee ajan kuluessa.

Kuitenkin kaikenlainen turha draama lähisukulaisten kanssa ja etenkin ulkopuolisena kuningasperheeseen tulevalle ei jotenkin kuulosta fiksulta. jopa oma isä jätetään kutsumatta kuninkaallisiin häihin eikä edes yritetä peitellä kuten kuninkaallisissa piireissä on tapana. Trashyy ja tulee pahat golddigger vibat etenkin maaninen hymy vaikuttaa feikiltä.

Isä kyllä kutsuttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi