Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua 9 vuotta vanhempi mies luokitteli itsensä minua nuorempien joukkoon!

Vierailija
21.05.2018 |

Olen 39-vuotias sinkkunainen. Minulle tuntematon 48-vuotias sinkkumies luokitteli minut "vanhempiin naisiin" ja itsensä "nuorempiin miehiin"! Tiesimme siis toistemme iät. Mies sanoi (ei mitenkään v*ttuilevasti, vaan neutraalin vilpittömästi): "Niin joo, teillä vähän vanhemmilla naisilla... ". Hetken päästä hän viittasi "nuoriin aikuisiin", "kolmekymppisiin" ja luki itsensä siihen joukkoon. Sanoin kommentin, jossa luokittelin itseni samaan joukkoon hänen kanssaan, mutta hän riitautti samastumiseni ja toisti: "Joo, mutta teillä onkin eri asia. Sitähän mä just sanoin, että tossa iässä on eri tavalla..." ja sen jälkeen hän jatkoi taas puhuen itsestään nuoriin aikuisiin kuuluvana!

Mies oli siis 48-v!! Ja minä 39-v!!

Sanottakoon vielä että tilanne oli kaikin puolin neutraali eikä minun ja tämän miehen välillä ollut mitään jännitteitä ja olimme kaikki selvin päin. Paikalla oli enemmän ihmisiä (enimmäkseen 30-vuotiaita) ja keskustelua käytiin hyvässä hengessä sinkkuudesta ja parisuhteesta.

En kirjoita tätä loukkaantuneena, vaan hämmentyneenä ja huvittuneena.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmäistä harhakuvitelmaa.

Vierailija
2/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sangen hieno mies :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies vanhenee kuten viini. Nainen kuten kuollut kala.

T. Vanha akka 33v ja v*tuttaa

Vierailija
4/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on syntymäpäivä vain joka toinen vuosi. Oikeasti tuo mies on 24- vuotias. Nainen taas vanhenee kuin koira, sinä olet 273 vuotta.

t Mies

Vierailija
5/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin. Nainen tottakai kuihtuu kuin kukkanen ja mies vaan "parantuu" vanhetessaan ja juoksee 20 vuotta muorempien perässä. Mua ei ainakaan pelota vanhentuminen, koska on hyvä itsetunto ja pidän itse itseäni kivan näköisenä.

-iäkäs rouva

Vierailija
6/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mikä juntti ja idiootti. Oikein sulavakäytöksinen herrasmies. Not.

Vierailija
7/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepu, miehiset harhat taas valloillaan. Kyllä se todellisuus vielä potkaisee polveen..

Vierailija
8/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia miehiä te kuitenkin sitten otatte.

Vierailija
9/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän isäni ikäinen. Voit kertoa sille.

N25 ali ilmeisesti myös vanha nainen.

Vierailija
10/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesmäistä harhakuvitelmaa.

Misandrinen stereotypia, joka toki tällä plastalla saa kymmeniä ylänuolia, koska miessukupuolen vähättely ja halventaminen on ok.

Vierailija
11/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä lisääntymiseen liittyvä keskustelu? Sen asian suhteenhan sinä tosiaan saatat ollakin tuota miestä "vanhempi".

Vierailija
12/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä on liian suuret luulot itsestään.

Luulot on otettava pois!

Vierailija
13/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kasvatetaan itsekritiikkiin ja vikojen hakemiseen niin omasta luonteesta kuin naamastakin. Mieskin bongaa ne muista, mutta koska ei itse juuri peiliin vilkuile, sekä muut miehet että kaikki naiset näyttävät kamalan vanhoilta, itse on se ainoa ”nuorekas” ja oikea helmi kaikille naisille.

Oikeastaan peilikään ei auta. Monet näistä nuorekkuusfantasioissaan elävistå eivät käsitä sitäkään, että 40-50-vuotias siellä omassa kylppärissä ja peili-ilmeellä on varsin eri näköinen kuin tuolla ulkosalla armottomassa toukokuun valossa. Siellähän niitä ikätovereita näkyy.

Vierailija
14/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa kannattava kirjoitti:

Monilla miehillä on liian suuret luulot itsestään.

Luulot on otettava pois!

Naiset ovat kateellisia, kun heillä itsellään on niin huono itsetunto. :D

Vierailija
15/15 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kasvatetaan itsekritiikkiin ja vikojen hakemiseen niin omasta luonteesta kuin naamastakin. Mieskin bongaa ne muista, mutta koska ei itse juuri peiliin vilkuile, sekä muut miehet että kaikki naiset näyttävät kamalan vanhoilta, itse on se ainoa ”nuorekas” ja oikea helmi kaikille naisille.

Oikeastaan peilikään ei auta. Monet näistä nuorekkuusfantasioissaan elävistå eivät käsitä sitäkään, että 40-50-vuotias siellä omassa kylppärissä ja peili-ilmeellä on varsin eri näköinen kuin tuolla ulkosalla armottomassa toukokuun valossa. Siellähän niitä ikätovereita näkyy.

Olen eri mieltä. Naiset näkevät vikoja kaikissa, niin itsessään kuin muissakin. Miehet eivät. Tämän takia esimö Tinderissä miehet swaippaavat oikealle keskimäärin 47 % naisten profiileista ja naiset 14 % miesten profiileista.