Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan jättää perheeni

Vierailija
21.05.2018 |

Niin, siinäpä se tulikin. En enää jaksa. 15 vuotta arjen pyöritystä, toisten ehdoilla elämistä, itsensä unohtamista. Mies tekee paljon matkatöitä joten pyöritän arkea käytännössä yksin. Olen kotini vanki. Mulla ei ole enää mitään omaa, kolme lasta vinkuu vuorotellen päivästä toiseen "äiti sitä ja äiti tätä".
Nyt kun nuorin on jo kasvanut pois jaloista pyörimästä olen tajunnut, että mullakin voisi olla oma elämä. Haluan vapautta ja tilaa ilman, että joku koko ajan kahlitsee.
Seksielämä mieheni kanssa on kuihtunut olemattomiin, kumpaakaan ei kiinnosta enää yhtään. Niinpä hain sitä muualta ja sainkin. Mikä ihana tunne olla kaunis ja haluttu! Enkä kadu tekemisiäni yhtään.
Nyt on valittava, jatkaako onnetonta parisuhdetta jos ei muuten niin lasten vuoksi, vai lähteäkö eri suuntiin.
Onko täällä muita vastaavassa tilanteessa olevia?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis pettänyt miestäsi? No nyt kerrot pettämisestäsi ja sitten eroat.

Ja hei. Lapsia KOLME? Ihan kolmeko teitte "vahingossa"? Niin just! Tää on just tätä että lapsia tehdään ja sitten kuitenkin niitä lapsiraukkoja syytetään "oman elämän pilaamisesta" vaikka ne lapset on tehty tänne, he eivät ole tahallaan tulleet sinua kiusaamaan.........

Vierailija
22/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä antaa arvostusta?Sekö että joku random paneskelee?Etkö keksi mitään,miten oppisit arvostamaan itseäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siinäpä se tulikin. En enää jaksa. 15 vuotta arjen pyöritystä, toisten ehdoilla elämistä, itsensä unohtamista. Mies tekee paljon matkatöitä joten pyöritän arkea käytännössä yksin. Olen kotini vanki. Mulla ei ole enää mitään omaa, kolme lasta vinkuu vuorotellen päivästä toiseen "äiti sitä ja äiti tätä".

Nyt kun nuorin on jo kasvanut pois jaloista pyörimästä olen tajunnut, että mullakin voisi olla oma elämä. Haluan vapautta ja tilaa ilman, että joku koko ajan kahlitsee.

Seksielämä mieheni kanssa on kuihtunut olemattomiin, kumpaakaan ei kiinnosta enää yhtään. Niinpä hain sitä muualta ja sainkin. Mikä ihana tunne olla kaunis ja haluttu! Enkä kadu tekemisiäni yhtään.

Nyt on valittava, jatkaako onnetonta parisuhdetta jos ei muuten niin lasten vuoksi, vai lähteäkö eri suuntiin.

Onko täällä muita vastaavassa tilanteessa olevia?

Älä nyt jukolauta nainen minkään panon takia perhettäs hajoita.

Vierailija
24/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaveri sanoi että jos voittaisi lotossa niin ulkoistaisi vaimonsa ja kaksi lastaan välittömästi. Että melko mukavaa tuo vauva, taapero ja teini ikä tuntuu olevan.

Höpö höpö. Lapset on parasta mitä ihminen voi elämässään saavuttaa.

Vierailija
25/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis pettänyt miestäsi? No nyt kerrot pettämisestäsi ja sitten eroat.

Ja hei. Lapsia KOLME? Ihan kolmeko teitte "vahingossa"? Niin just! Tää on just tätä että lapsia tehdään ja sitten kuitenkin niitä lapsiraukkoja syytetään "oman elämän pilaamisesta" vaikka ne lapset on tehty tänne, he eivät ole tahallaan tulleet sinua kiusaamaan.........

Eihän tässä heitä syytetä, vaan kerrotaan anonyymeille netissä, mille itsestä tuntuu.

Vierailija
26/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaveri sanoi että jos voittaisi lotossa niin ulkoistaisi vaimonsa ja kaksi lastaan välittömästi. Että melko mukavaa tuo vauva, taapero ja teini ikä tuntuu olevan.

No ei todellakaan ole. Ei ainakaan mukavinta. Kivaahan se ois tietenkin onnistuneilla lapsilla kehua, että sikäli joo, mutta elämä lasten kanssa on pelkkäää pskaa.

Vierailija
27/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä antaa arvostusta?Sekö että joku random paneskelee?Etkö keksi mitään,miten oppisit arvostamaan itseäsi?

Kyllä se minusta ainakin tuntuisi arvokkaammalta, kuin jatkuva epäonnistumisen tunne äitinä, jonka lapsilta saa.

Vierailija
28/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulle joo, mutta veikkanpa, että joillekin työ tykittää vastaavaa onnistumisen kokemusta. Plus että epäonnistumiset eivät keskimäärin pilaa muiden elämää.

Vierailija
29/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa. On oikeasti ihan kamalaa lapsille jos omat vanhemmat ei rakasta.... Ihan kauheeta. Ymmärrän jos oma lapsi on joku murhaaja niin joo. Mutta jos omat lapset on ihan vaan tavallisia lapsia niin voi jestas sentään. Kauheeta kuunnella tommosia kommentteja omista lapsistaan. Ja ihan yhtä kamalaa isältä ja äidiltä molemmilta, syyllistöisin AP:ta ihan samalla tavalla vaikka olisi mies.

Vierailija
30/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulle joo, mutta veikkanpa, että joillekin työ tykittää vastaavaa onnistumisen kokemusta. Plus että epäonnistumiset eivät keskimäärin pilaa muiden elämää.

Työllä ja lapsilla ei ole keskenään yhtään mitään tekemistä toistensa kanssa. Työ ei korvaa lapsia yhtään millään tavalla. Huvittava kommentti sulta! :D

Vierailija
31/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa. On oikeasti ihan kamalaa lapsille jos omat vanhemmat ei rakasta.... Ihan kauheeta. Ymmärrän jos oma lapsi on joku murhaaja niin joo. Mutta jos omat lapset on ihan vaan tavallisia lapsia niin voi jestas sentään. Kauheeta kuunnella tommosia kommentteja omista lapsistaan. Ja ihan yhtä kamalaa isältä ja äidiltä molemmilta, syyllistöisin AP:ta ihan samalla tavalla vaikka olisi mies.

Niinpä. Oisit mennyt tuon lässyttämään ja nyyhkimään mun äidille, että se on stanan paska, kun vaatii minulta arvostuksen arvoisena olemista, VAIKKA mä olinkin sitä! Niin siinä oli hienoa hämätä ja paskantaa mulle, etten ole!

Vierailija
32/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te ootte perustaneet perheen, niin tajutkaa jukolauta että teillä on se. Ja tällä mennään niin kauan kun muksut on lentäny pesueesta. Ei elukatkaan lähe juoksemaan kiimassa niin että hylkää pesueensa.

Mutta suomalainen nainen lähtee jos pillussa kutkuttaa. Muistan miten löysin oman äitin kotoa jonkun miehen kanssa paneskelemassa 12v poikana. Siellä oltiin silmät kiiluen naamat punaisina.

No kyllä siinä miehelläki kullissa putkuttaa ja nainen se äiteeski oli tarpeineen. Ei kai hän nyt sua missään nimessä tarkoittanu loukata sillä, että hoiti terveyttään ja tarpeet pois päiväjärjestyksestä. Luonnollisia asioitahan nuokin tarpeet on. Älä nyt siitä haudo pahaa mieltä.

Vierailija
33/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole. Ei ainakaan mukavinta. Kivaahan se ois tietenkin onnistuneilla lapsilla kehua, että sikäli joo, mutta elämä lasten kanssa on pelkkäää pskaa.

Toivottavasti sulla ei ole lapsia. Varmaan tosi kiva lapsille kun vanhemmat ajattelee että elämä on täyttä pskaa niiden kanssa. Mieti nyt itsekin. 😂😂

Vierailija
34/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei hetkauta nää lapsiperhe kommentit ollenkaan. Haluan ehdottomasti lapsia tulevaisuudessa. ❤️😊

Vierailija
35/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työllä ja lapsilla ei ole keskenään yhtään mitään tekemistä toistensa kanssa. Työ ei korvaa lapsia yhtään millään tavalla. Huvittava kommentti sulta! :D

Kyllä korvaa "parhaana, motä elämässään saavuttaa". Esim. se isä, jonka poika ajoi tieltä kännissä ulos periscope-lähetyksessä tyttiksen kanssa oli saavuttanut parhaat saavutuksensa elämässä päihteiden vaikutuksena onnettomuuksissa kuolleiden tutkijana. Oli menestynyt ja tunnettu ammatissaan siinä.

Ja siis työssä mokaaminen ei tosiaan pilaa muiden elämää, kuin harvoin. Lapsen kanssa mokaaminen pilaa lapsen elämän heti.

Vierailija
36/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei hetkauta nää lapsiperhe kommentit ollenkaan. Haluan ehdottomasti lapsia tulevaisuudessa. ❤️😊

Niin mäki! Velat olkoon veloja kaikessa rauhassa. Mä haluan kunnon pesueen 😂

Opiskelen tällä hetkellä korkeakoulussa ammattia itselleni ja sen jälkeen toivottavasti saan perheen.

Vierailija
37/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla ei ole lapsia. Varmaan tosi kiva lapsille kun vanhemmat ajattelee että elämä on täyttä pskaa niiden kanssa. Mieti nyt itsekin. 😂😂

On kyllä ja itse elin äidin kanssa, jonka mielestä minua ei voinut arvostaa, koska en ollut sen arvoinen. Itse tajusin vasta aikuisena, että se oli valhe, että itse olen ina pitänyt itseäni arvostettavana, mutta odotin vain, että jokin minua oletettavasti RAKASTAVAKIN ihminen pitäisi, eli äiti. Mutta ei.

Vierailija
38/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä korvaa "parhaana, motä elämässään saavuttaa". Esim. se isä, jonka poika ajoi tieltä kännissä ulos periscope-lähetyksessä tyttiksen kanssa oli saavuttanut parhaat saavutuksensa elämässä päihteiden vaikutuksena onnettomuuksissa kuolleiden tutkijana. Oli menestynyt ja tunnettu ammatissaan siinä.

Ja siis työssä mokaaminen ei tosiaan pilaa muiden elämää, kuin harvoin. Lapsen kanssa mokaaminen pilaa lapsen elämän heti.

Olet selkeästi joku katkera vela. ;)

Vierailija
39/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan työstämässä tosi-tv-sarjaa, jossa etsitään sinkkuja, jotka haluaisivat lapsen, mutta eivät ole löytäneet kumppania. Ratkaisuksi tarjotaan kumppanuusvanhemmuutta.

Onko se parisuhde huono, vai vain arkistunut? Ettekö saa iloa siitä, että tarjoatte kodin lapsillenne? Eikö lapsista ole iloa, ja perheenä yhteisesti vietetystä ajasta? Tarviiko sitä nyt koko ajan olla niin kiimaisena panemassa, ehditte myöhemminkin kunhan arki vähän tasoittuu. 

Koko ajan, jos esim. varovasti arvioisi tässä tapauksessa, että kerran viiteen vuoteen? Todennäköisemmin viimeksi paljon kauemman aikaa sitten. Ja miten vanhana sitten enää löytää ketään?

Älä sure, nythän lanseerataan ne seksirobotitkin Tim and Henry, vai mikä ne nimet oli.

Ne vie kuule roskatkin pihalle käskemäti! Maksaa noin kymppidonan joten joka mummo ny tukisukanvarteen säästämään. Perhekin säilyy ja lapset ei mee sekaisin päästään, sukukin kunnioittaa kun jaksaa raataa loppuun saakka valitsemallaan tiellä.... Timi-robo vaan kaapista heti kun ukko lähtee työreissulle ja avot!

Vierailija
40/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te ootte perustaneet perheen, niin tajutkaa jukolauta että teillä on se. Ja tällä mennään niin kauan kun muksut on lentäny pesueesta. Ei elukatkaan lähe juoksemaan kiimassa niin että hylkää pesueensa.

Mutta suomalainen nainen lähtee jos pillussa kutkuttaa. Muistan miten löysin oman äitin kotoa jonkun miehen kanssa paneskelemassa 12v poikana. Siellä oltiin silmät kiiluen naamat punaisina.

No kyllä siinä miehelläki kullissa putkuttaa ja nainen se äiteeski oli tarpeineen. Ei kai hän nyt sua missään nimessä tarkoittanu loukata sillä, että hoiti terveyttään ja tarpeet pois päiväjärjestyksestä. Luonnollisia asioitahan nuokin tarpeet on. Älä nyt siitä haudo pahaa mieltä.

Hyi oksennus, millaista tekstiä. Suvussas ollaan varmaan oltu köyhälistöä, jotain sivistymättömiä aivokääpiöitä.