Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan jättää perheeni

Vierailija
21.05.2018 |

Niin, siinäpä se tulikin. En enää jaksa. 15 vuotta arjen pyöritystä, toisten ehdoilla elämistä, itsensä unohtamista. Mies tekee paljon matkatöitä joten pyöritän arkea käytännössä yksin. Olen kotini vanki. Mulla ei ole enää mitään omaa, kolme lasta vinkuu vuorotellen päivästä toiseen "äiti sitä ja äiti tätä".
Nyt kun nuorin on jo kasvanut pois jaloista pyörimästä olen tajunnut, että mullakin voisi olla oma elämä. Haluan vapautta ja tilaa ilman, että joku koko ajan kahlitsee.
Seksielämä mieheni kanssa on kuihtunut olemattomiin, kumpaakaan ei kiinnosta enää yhtään. Niinpä hain sitä muualta ja sainkin. Mikä ihana tunne olla kaunis ja haluttu! Enkä kadu tekemisiäni yhtään.
Nyt on valittava, jatkaako onnetonta parisuhdetta jos ei muuten niin lasten vuoksi, vai lähteäkö eri suuntiin.
Onko täällä muita vastaavassa tilanteessa olevia?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla on tällä hetkellä kolme naista raskaana ja kaksi miestä tulossa isäksi.

Vierailija
42/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaveri sanoi että jos voittaisi lotossa niin ulkoistaisi vaimonsa ja kaksi lastaan välittömästi. Että melko mukavaa tuo vauva, taapero ja teini ikä tuntuu olevan.

Höpö höpö. Lapset on parasta mitä ihminen voi elämässään saavuttaa.

Ehkä sulle joo, mutta veikkanpa, että joillekin työ tykittää vastaavaa onnistumisen kokemusta. Plus että epäonnistumiset eivät keskimäärin pilaa muiden elämää.

Työllä ja lapsilla ei ole keskenään yhtään mitään tekemistä toistensa kanssa. Työ ei korvaa lapsia yhtään millään tavalla. Huvittava kommentti sulta! :D

Kyllä korvaa "parhaana, motä elämässään saavuttaa". Esim. se isä, jonka poika ajoi tieltä kännissä ulos periscope-lähetyksessä tyttiksen kanssa oli saavuttanut parhaat saavutuksensa elämässä päihteiden vaikutuksena onnettomuuksissa kuolleiden tutkijana. Oli menestynyt ja tunnettu ammatissaan siinä.

Ja siis työssä mokaaminen ei tosiaan pilaa muiden elämää, kuin harvoin. Lapsen kanssa mokaaminen pilaa lapsen elämän heti.

Olet selkeästi joku katkera vela. ;)

En ole, mulla on kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsisit itsellesi ap keinon tehdä niitä sinulle tärkeitä juttuja,ilman että satutat ketään..Kuulostaa siltä että sulla ei oleole mitään harrastusta tai muutakaan.Hanki elämä.Ei se tarkoita että jakelet rasiaasi,syyllistät miehen,lapset ja valitat vauvapalstalla kurjaa elämääsi.Mahdollista itsellesi jotakin ;)

Ne tärkeät hommat eivät anna arvostusta, jota perhe kokoajan nakertaa. Mä ainakin tajuan haluavani, että mua arvostetaan, eikä perhe-elämä siis ole mua varten. Lapset ja mies on perseisiä pskiaisia sekoiluineen, ei kiitos. Mulle tuo arvostusta se, etten ole tekemisissä ihmisten kanssa, jotka eivät arvosta minua, kuten oma perhe.

Ilmeisesti olet kasvattanut lapset enemmän kuin puoliksi. Miksi lapset eivät ole oppineet arvostamaan sinua? Arvostatko sinä heitä?

Vierailija
44/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei hetkauta nää lapsiperhe kommentit ollenkaan. Haluan ehdottomasti lapsia tulevaisuudessa. ❤️😊

Niin mäki! Velat olkoon veloja kaikessa rauhassa. Mä haluan kunnon pesueen 😂

Opiskelen tällä hetkellä korkeakoulussa ammattia itselleni ja sen jälkeen toivottavasti saan perheen.

Toki saat, mutta älä sitte tule tänne marajamaan että  kun ei oo omaa elämää ja seksiäki sai viimeksi korkeakoulun vaksilta opiskelijabileis...

Vierailija
45/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan työstämässä tosi-tv-sarjaa, jossa etsitään sinkkuja, jotka haluaisivat lapsen, mutta eivät ole löytäneet kumppania. Ratkaisuksi tarjotaan kumppanuusvanhemmuutta.

Onko se parisuhde huono, vai vain arkistunut? Ettekö saa iloa siitä, että tarjoatte kodin lapsillenne? Eikö lapsista ole iloa, ja perheenä yhteisesti vietetystä ajasta? Tarviiko sitä nyt koko ajan olla niin kiimaisena panemassa, ehditte myöhemminkin kunhan arki vähän tasoittuu. 

Koko ajan, jos esim. varovasti arvioisi tässä tapauksessa, että kerran viiteen vuoteen? Todennäköisemmin viimeksi paljon kauemman aikaa sitten. Ja miten vanhana sitten enää löytää ketään?

Älä sure, nythän lanseerataan ne seksirobotitkin Tim and Henry, vai mikä ne nimet oli.

Ne vie kuule roskatkin pihalle käskemäti! Maksaa noin kymppidonan joten joka mummo ny tukisukanvarteen säästämään. Perhekin säilyy ja lapset ei mee sekaisin päästään, sukukin kunnioittaa kun jaksaa raataa loppuun saakka valitsemallaan tiellä.... Timi-robo vaan kaapista heti kun ukko lähtee työreissulle ja avot!

Tuosta suvun arvostuksen kaipaamisesta kannattaa irrottautua, ja vain arvostaa itse itseään. Jos lapsiaan ei jätä heitteille, heille voi aivan huoletta sanoa heippa ja muistuttaa, että äiti koki, ettette te arvostaneet äitiä koskaan, senkin tottelemattomat pikku pässit.

Vierailija
46/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsisit itsellesi ap keinon tehdä niitä sinulle tärkeitä juttuja,ilman että satutat ketään..Kuulostaa siltä että sulla ei oleole mitään harrastusta tai muutakaan.Hanki elämä.Ei se tarkoita että jakelet rasiaasi,syyllistät miehen,lapset ja valitat vauvapalstalla kurjaa elämääsi.Mahdollista itsellesi jotakin ;)

Ne tärkeät hommat eivät anna arvostusta, jota perhe kokoajan nakertaa. Mä ainakin tajuan haluavani, että mua arvostetaan, eikä perhe-elämä siis ole mua varten. Lapset ja mies on perseisiä pskiaisia sekoiluineen, ei kiitos. Mulle tuo arvostusta se, etten ole tekemisissä ihmisten kanssa, jotka eivät arvosta minua, kuten oma perhe.

Ilmeisesti olet kasvattanut lapset enemmän kuin puoliksi. Miksi lapset eivät ole oppineet arvostamaan sinua? Arvostatko sinä heitä?

Kuinka niin "enemmän kuin puoliksi"? Ja eivät ole siksi oppineet, kun en heidät saatuani vielä tajunnut, ettei äitini mielipide minusta ole mikään totuus arvostani. Arvostan toisaalta, mutta koen, että en ole heille kovin tärkeä.

Vierailija
47/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaveri sanoi että jos voittaisi lotossa niin ulkoistaisi vaimonsa ja kaksi lastaan välittömästi. Että melko mukavaa tuo vauva, taapero ja teini ikä tuntuu olevan.

Ehkä sulle joo, mutta veikkanpa, että joillekin työ tykittää vastaavaa onnistumisen kokemusta. Plus että epäonnistumiset eivät keskimäärin pilaa muiden elämää.

Ai, että kuulostat hyvältä goymilta! Mahtavaa! Tule tänne työhevonen niin näytän työmaasi!

Vierailija
48/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goy Master Popovich kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, että kuulostat hyvältä goymilta! Mahtavaa! Tule tänne työhevonen niin näytän työmaasi!

Mä valitsen itse työni.

Vierailija
49/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei hetkauta nää lapsiperhe kommentit ollenkaan. Haluan ehdottomasti lapsia tulevaisuudessa. ❤️😊

Miksi?

Vierailija
50/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan työstämässä tosi-tv-sarjaa, jossa etsitään sinkkuja, jotka haluaisivat lapsen, mutta eivät ole löytäneet kumppania. Ratkaisuksi tarjotaan kumppanuusvanhemmuutta.

Onko se parisuhde huono, vai vain arkistunut? Ettekö saa iloa siitä, että tarjoatte kodin lapsillenne? Eikö lapsista ole iloa, ja perheenä yhteisesti vietetystä ajasta? Tarviiko sitä nyt koko ajan olla niin kiimaisena panemassa, ehditte myöhemminkin kunhan arki vähän tasoittuu. 

Koko ajan, jos esim. varovasti arvioisi tässä tapauksessa, että kerran viiteen vuoteen? Todennäköisemmin viimeksi paljon kauemman aikaa sitten. Ja miten vanhana sitten enää löytää ketään?

Älä sure, nythän lanseerataan ne seksirobotitkin Tim and Henry, vai mikä ne nimet oli.

Ne vie kuule roskatkin pihalle käskemäti! Maksaa noin kymppidonan joten joka mummo ny tukisukanvarteen säästämään. Perhekin säilyy ja lapset ei mee sekaisin päästään, sukukin kunnioittaa kun jaksaa raataa loppuun saakka valitsemallaan tiellä.... Timi-robo vaan kaapista heti kun ukko lähtee työreissulle ja avot!

Toimii kuten miehetkin vain keskivartalon kohdalla yksi osa liikkuu. Lupaa kyllä viedä roskat mutta todellisuudessa se ei siihen pysty.

Vierailija
51/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te ootte perustaneet perheen, niin tajutkaa jukolauta että teillä on se. Ja tällä mennään niin kauan kun muksut on lentäny pesueesta. Ei elukatkaan lähe juoksemaan kiimassa niin että hylkää pesueensa.

Mutta suomalainen nainen lähtee jos pillussa kutkuttaa. Muistan miten löysin oman äitin kotoa jonkun miehen kanssa paneskelemassa 12v poikana. Siellä oltiin silmät kiiluen naamat punaisina.

No kyllä siinä miehelläki kullissa putkuttaa ja nainen se äiteeski oli tarpeineen. Ei kai hän nyt sua missään nimessä tarkoittanu loukata sillä, että hoiti terveyttään ja tarpeet pois päiväjärjestyksestä. Luonnollisia asioitahan nuokin tarpeet on. Älä nyt siitä haudo pahaa mieltä.

Hyi oksennus, millaista tekstiä. Suvussas ollaan varmaan oltu köyhälistöä, jotain sivistymättömiä aivokääpiöitä.

Ihan siniverisiä aatelisia, impotenssia tai dna-rihmaston löystymistä sisäsiittoisuuden vuoksi ei tosin esiintynyt kuten varmaankin teillä.  Ensin tullaan väenvängällä tämän tyyppiseen keskusteluun ihmettelemään ja sitten muka voi herranjestas kun oksettaa pientä. Kaksinaismoralismin tekopyhiä kukkasia!

Vierailija
52/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te ootte perustaneet perheen, niin tajutkaa jukolauta että teillä on se. Ja tällä mennään niin kauan kun muksut on lentäny pesueesta. Ei elukatkaan lähe juoksemaan kiimassa niin että hylkää pesueensa.

Mutta suomalainen nainen lähtee jos pillussa kutkuttaa. Muistan miten löysin oman äitin kotoa jonkun miehen kanssa paneskelemassa 12v poikana. Siellä oltiin silmät kiiluen naamat punaisina.

No kyllä siinä miehelläki kullissa putkuttaa ja nainen se äiteeski oli tarpeineen. Ei kai hän nyt sua missään nimessä tarkoittanu loukata sillä, että hoiti terveyttään ja tarpeet pois päiväjärjestyksestä. Luonnollisia asioitahan nuokin tarpeet on. Älä nyt siitä haudo pahaa mieltä.

Eheii en minä pahaa mieltä haudo, mutta katsoin äitiäni sen jälkeen eri tavalla.

Vierailija
53/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii kuten miehetkin vain keskivartalon kohdalla yksi osa liikkuu.

Lupaa kyllä viedä roskat mutta todellisuudessa se ei siihen pysty.

No tuon lähempänä aitoa ei kyllä paljo voi olla.....

Vierailija
54/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eheii en minä pahaa mieltä haudo, mutta katsoin äitiäni sen jälkeen eri tavalla.

Siinähän katselet.

Vierailija
55/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti hämmensi ja järkytti, että mitäihmettä, mutta ei hän varmasti tarkoittanut sinun silmillesi mitään tuommoisia kohtaamisia, vahinkoja sattuu että väärään aikaan voi tulla joku paikalle jos tilanne vie mennessään elämässä. 

Vierailija
56/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likainenvittuajakavahuoranpillusäolet.

Tämäpä juuri.

Vierailija
57/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

All the single ladies, all the singles ladies -- put your  hands up!

dad dad daa, dad dad daa dad dad daa dad dad daa!!!

Vierailija
58/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja sinä olet Herra Mitenlaitetaanvälimerkkisanojenväliinminenosaa. 

Vierailija
59/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin väenvängällä halutaan tuo elämäntyyli : perhe ja lapset ja liitto.

Sitte aikaisten päästä emmää haluukkaan tätä raatamista, ei oo mun juttu.....tsau moro!

Just, mun  ex-mies oli just tuollainen. Vauva oli maailmassa ja sitten mies nosti kädet pystyyn ja totesi "wow liian sitovaa, en haluakkaan tätä, munpitää saada olla vapaa..." 

Vierailija
60/66 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi oksennus, millaista tekstiä. Suvussas ollaan varmaan oltu köyhälistöä, jotain sivistymättömiä aivokääpiöitä.

Niinpä. Tulee mieleen joku kansakoulun nippanappa suorittanut alkoholisoitunut harvahammas, joka lähtee joka ukon perään kun pillua vähän kutisee. Glorious.