Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö sinua jos avauksellesi annetaan enemmän alapeukutuksia kuin yläpeukutuksia?

Vierailija
12.11.2022 |

Vai ajatteletko vain noista, että juntti-idiootit.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Totuus sattuu.

Vierailija
2/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aloituksesta.  Jos aihe on joku tosi henkilökohtainen ja vaikea käsitellä, totta kai ne alapeukut kirpaisevat. 

Jos aloitus on joku päätön trollivitsihuumorijuttu niin on ne alapeukut aika odotettavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveästi vaikuta eläämääni ei ala eikä yläpeukut

Vierailija
4/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä sitten miettii mistä eri syistä ne alapeukut on tuleet.  jotkut alapeukuttaa sitä, että ovat eri mieltä kanssasi, jotkut alapeukuttaa kirjoitusvirheitä, jotkut alapeukuttaa sitä että juttu on yksinkertaisesti huono ja mauton tai typerä...  syitä on monia.

Vierailija
5/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä yläpeukuista, enkä kuole alapeukuista.

Vierailija
6/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Minä ymmärrän, että ihmisillä on omia mielipiteitä..

Käsittääkseni se on keskustelun idea.

Ei se, että kaikki ovat samaa mieltä..

Vierailija
7/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En elä yläpeukuista, enkä kuole alapeukuista.

^  tämä,  ihmisen mielipide kärsii jos alkaa miettimään millä tavalla saisi yläpeukkuja.  Onko se silloin rehellinen, aito mielipide, jos pelkää alapeukkuja ja havittelee yläpeukkuja?  

Vierailija
8/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat aloitukseni ovat sellaisia, että tarkoituksella teen niistä sellaisia, että varmasti saan av-mammoilta paljon alapeukkuja. He kyllä poistatattavat aloitukseni ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
9/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat aloitukseni ovat sellaisia, että tarkoituksella teen niistä sellaisia, että varmasti saan av-mammoilta paljon alapeukkuja. He kyllä poistatattavat aloitukseni ennemmin tai myöhemmin.

Ai, että tarkoituksella?  Millaisia keinoja käytät tämän saavuttamiseksi?

Vaikka se on kyllä erittäin helppoa yrittämättäkin :D

Vierailija
10/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäisi varmaan, jos olisin nainen. Olen kuitenkin mies ja tarkoitukseni on saada naiset ajattelemaan asioita tasapuolisesti. Se tekee naisille niin kipeää, että alapeukkujen tulva on varma.

Vierailija
11/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki aloitukseni poistetaan. Yleensä poistetaan myös ne ketjut, joihin olen kirjoittanut kommenttini. Näitä ei poisteta yksistään kommenttini takia, vaan aiheen takia.

Vierailija
12/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäisi varmaan, jos olisin nainen. Olen kuitenkin mies ja tarkoitukseni on saada naiset ajattelemaan asioita tasapuolisesti. Se tekee naisille niin kipeää, että alapeukkujen tulva on varma.

Miten asioita ajatellaan tasapuolisesti? Esimerkkejä?

Vierailija
13/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne alapeukuttajat kommentoivat osa trollikaaviolla juttujani. Ennenkuin kerkeän lukemaan näkemään tai kommentoimaan. Kolme muuta tappelee jo puolestani trollikaaviota vastaan.

Alapeukku ja yläpeukku on itselleni pelkkä helppo kommentti. Yläpeukun saa jos olisin itse kommentoinut vastaavalla tavalla. Joten en kirjoita peukutan vain. Alapeukun saa päätön pölisijä. Siihenkään en välitä kommentoida. Jos kommentoin en peukuta lainkaan.

Kaikki ei voi olla samaa mieltä, joten maailmankuvaani ei murenna ventovieraan ihmisen peukut. Toki positiivinen pitää aina ottaa kotiopäin.

Vierailija
14/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki aloitukseni poistetaan. Yleensä poistetaan myös ne ketjut, joihin olen kirjoittanut kommenttini. Näitä ei poisteta yksistään kommenttini takia, vaan aiheen takia.

Millaisia aloituksia teet?

Vierailija
15/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskityt vain naisten halventamiseen jollakin tavalla? Täällä naisilla on ylikehittynyt aisti tällaisen havaitsemiseen.

Vierailija
16/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu. Jos tiedän 100% varmuudella, että kommenttini on faktaa ja olen vastannut aloitukseen suorasti, lähinnä huvittaa alapeukut. Mutta, jos kommenttini on joku oman kokemuksen tai tunteen kuvaus, kyllähän ne alapeukut saattaa mennä vähän ihon alle. Ehkä pahin kuitenkin on, jos omalla kommentilla ei ole yhtäkään ala- tai yläpeukkua ja edeltävillä sekä jälkeisillä kommenteilla on kullakin kymmeniä peukkuja. Sitten tulee kyllä fiilis, että kukaan ei ymmärrä mua.

Ja tämä oli nyt kommentoijan näkokulmaa, en ikinä tee omia aloituksia.

Vierailija
17/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu. Jos tiedän 100% varmuudella, että kommenttini on faktaa ja olen vastannut aloitukseen suorasti, lähinnä huvittaa alapeukut. Mutta, jos kommenttini on joku oman kokemuksen tai tunteen kuvaus, kyllähän ne alapeukut saattaa mennä vähän ihon alle. Ehkä pahin kuitenkin on, jos omalla kommentilla ei ole yhtäkään ala- tai yläpeukkua ja edeltävillä sekä jälkeisillä kommenteilla on kullakin kymmeniä peukkuja. Sitten tulee kyllä fiilis, että kukaan ei ymmärrä mua.

Ja tämä oli nyt kommentoijan näkokulmaa, en ikinä tee omia aloituksia.

Kannattaa joskus tehdä aloitus, se on ihan eri kokemus kuin olla pelkkä kommentoija :) 

Vierailija
18/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skriv på svenska så spelar innehållet ingen roll. Spaltens debilaste anmäler sig genast.

Vierailija
19/19 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen avauksia muutaman vuodessa. Välissa on viikkoja, jopa kuukausia. Ei minulla ole viikoittain sellaista asiaa, josta haluaisin herättää muiden kanssa täällä keskustelua. Henkilökohtaiset asiat keskustelen puolison ja ystävien kanssa, yhteiskunnallista keskustelua käyn Twitterissä.

En seuraa peukutuksia. Yhtäkään avaustani ei ole koskaan poistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi