Mies ei osallistu lasten hoitoon eikä ole kotona- En jaksa!
Olemme olleet avioliitossa neljä vuotta. Meillä on 1 ja 2v lapset.
Mies ei osallistu lasten hoitamiseen eikä kotitöihin.
Pyysin miestä tänään käymään kaupassa ja tekemään ruokaa, niin, että ruoka olisi valmiina, kun taaperot ja minä tulemme kotiin. No, mies ei ollut kotona, vaan oli lähtenyt kavereiden kanssa pitsalle ja juomaan terassille. Jouduin lähtemään nälkäisten taaperoiden kanssa kauppaan ja tekemään ruokaa.
Yritin soittaa miehelle, mutta puhelin on pois päältä eikä vastaa viesteihin.
Minun oli tarkoitus mennä tänään harrastuksiin , mutta joudun jättämään väliin, koska hoitajaa ei löydy.
Mies on pettänyt minua 20 v naistyökaverinsa kanssa vuosi sitten. Pelkään, että hän tekee sen uudestaan. Mitä teen?
Kommentit (4)
Kuulostaa siltä, että miehesi ei käyttäydy kuin aikuinen ihminen. Todella epäreilua sinua kohtaan.
No ei kai tuohon muuta neuvoa voi sanoa kuin että eroa.
Jos pikkulapsiarjessa toinen ei pidä lupauksiaan edes sen suhteen että kävisi kaupassa kun niin sovitaan (puhumattakaan siitä että kaljalle mennessä laitetaan puhelin kiinni), niin eihän sitä arkea voi elää toisen kanssa.
En itse ikinä jaksaisi tuollaista arpapeliä, että löytyykö kotoa se luvattu ruoka valmiina noin pienille lapsille. Ahdistaa ajatuskin raahata nälkäinen 1v+uhmis kauppaan ruoka-aikaan. Itsehän pääset helpommalla tuossa, jos ei ole mies joka valehtelee päin näköä tekevänsä jotain. Olisit käynyt varmasti siinä tapauksessa aamulla kaupassa ja hommannut hoitajan menon ajaksi jo viikko sitten.
Toi pettäminen on nyt sellainen piste iin päälle, että tarviiko edes kommentoida.. ja pettänyt siis silloin kun nuorempi ollut vastasyntynyt..
Lopeta se ainainen valittaminen, käy kaupassa ja laita ruoka itse.
Ps. Mistä te naiset noita kusipäitä kaivatte perhettä perustamaan? Kunnollisia miehiä (enkä nyt puhu itsestäni, olen aivan kelvoton ihminen) on Suomi täynnä, mutta joillekin kelpaavat vain edellä kuvatut tapaukset. Ihan itseänne saatte kyllä syyttää, kun kumppanin valitsette.
Luehan itse tekstisi niin se kyllä selkenee mitä teet. Tsemppiä!