Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokilla treffeillä sänkyyn?

Vierailija
21.05.2018 |

Olen ollut elämässäni treffeillä melkein sadan miehen kanssa. Olen jo 40, joten eihän tuo tee kuin noin neljät treffit vuodessa, tosin olen ollut pitkässä liitossakin joten oikeasti nuo sadat treffit ajoittuu noin kahdeksan sinkkuvuoden ajalle. Olen oikeastaan aina lähtenyt treffeille kun on pyydetty, siksi niitä on kertynyt. Monen kanssa on tullut toiset ja kolmannetkin treffit, ehkä viidennetkin, mutta sitten on jommalle kummalle tullut olo, että ei kuitenkaan nyt natsaa. Sängyssä olen ollut koko elämäni aikana vain alle 10 miehen kanssa. Kuitenkin koko ajan saan kuulla tai esim. täältä lukea, että kyllähän nyt tokilla tai viimeistään kolmansilla deiteillä kuuluu sänkyyn mennä, ehkä ekoillakin jopa. Minulla se tarkoittaisi 70-100 sänkykumppania. Miksi siis pitäisi mennä sänkyyn jo tokilla deiteillä? Ei minua kiinnosta keräillä sänkykokemuksia tuntemattomien kanssa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla sama. Katson ensin kunnolla miltä alkaa tuntumaan. Ei oo tosiaan kiirettä levitellä jalkoja joka sedälle.

Vierailija
2/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla tai toisia ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla tai toisia ei tule.

Näin on minulle pari miestä sanonutkin. Hyvä vain, että sanoivat eikä tarvinnut vaivautua heidän kanssaan tokille deiteille. Ap.

Vierailija
4/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sä tietenkään mene sänkyyn jonkun kanssa jota et halua. Jos eteen tulee joku jonka kanssa synkkaa ja jota haluat, niin ei sun tartte mistään ohjekirjasta katsoa mitä voi / ei voi tehdä. Olet 40, sä teet mitä teet, tai et tee.

Vierailija
5/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mieti mitä muut tekevät tai puhuvat. Jos tekee mieli, harrastan seksiä vaikka täysin tuntemattoman kanssa. Ei ole mitään sääntöjä, kunhan on turvallista. Ei kuulu muille mun seksielämä.

Vierailija
6/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaile kuten pitääkin, eli menet rohkeasti tutustumaan, mutta et jaa torveesi kaikille. Saisi muutkin suomalaiset naiset ottaa mallia. He hakevat hampaat irvessä miestä ja hässivät niitä joita treffaa. Silloin ei tule tavattua ihmisiä.

Vierailija
7/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisille treffeille saakka pihtaa, niin turha odottaa jatkoa.

Vierailija
8/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ethän sä tietenkään mene sänkyyn jonkun kanssa jota et halua. Jos eteen tulee joku jonka kanssa synkkaa ja jota haluat, niin ei sun tartte mistään ohjekirjasta katsoa mitä voi / ei voi tehdä. Olet 40, sä teet mitä teet, tai et tee.

Juuri näin tietenkin. Ei aloitukseni koskenut sitä, että pyytäisin neuvoa miten toimia. Aloitukseni oli ihmettely siitä, että miksi moni ajattelee, että pitäisi mennä tokilla treffeillä sänkyyn, koska se johtaisi herkästi yli sataan sänkykumppaniin. Ap.

Vierailija
9/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, pitääkö olla huolissaan, kun mun kaksi edellistä deittiä (miehiä) halusivat kummatkin järjestää kolmannet treffit julkiseen paikkaan, eli s*ksi ei olisi tullut kysymykseenkään?

Eiköhän sen s*ksin määritä tilanne ja molemminpuolinen halu eikä mitkään laskut että monensillako treffeillä nyt ollaankaan.

Vierailija
10/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään anna. Se on paras tapa katsastaa, onko mies tosissaan vai pelkän pimpsukan perässä. Tällaisten kanssa en kalleintain jaa, vaan haluan ihmissuhteen, joka ei pääty seksin jälkeen. En ole hutsu-tyyppiä, vaan lady. Näin on ollut aina.

Ehkä tällainen ajattelutapa on meille 40-vuotiaille tyypillinen? Meidän nuoruudessa se helpon leima oli vielä häpeä, en tiedä nykypolvista. Ne tuntuvat jakavan helpommin. Meitä peloteltiin huonon maineen lisäksi seksitaudeilla ja AIDSilla.

Toinen N40

Vierailija
11/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, pitääkö olla huolissaan, kun mun kaksi edellistä deittiä (miehiä) halusivat kummatkin järjestää kolmannet treffit julkiseen paikkaan, eli s*ksi ei olisi tullut kysymykseenkään?

Eiköhän sen s*ksin määritä tilanne ja molemminpuolinen halu eikä mitkään laskut että monensillako treffeillä nyt ollaankaan.

En ollenkaan tuomitse sitä, jos menee vaikka ekoilla treffeillä sänkyyn. Olen minäkin joskus mennyt tokilla ja se on ihan ok. Pointtini olikin kyseenalaistaa se olettamus ("totuus"?), että aina pitäisi mennä viimeistään kolmansilla treffeillä sänkyyn mutta ristiriitaisesti yhtäaikaa oletetaan, että naisella ei saisi olla sataa seksikumppania ja ristiriitaisesti samalla valitetaan että naisia on vaikea saada suostumaan treffeille. Yritin vain kuvata tilannetta, jossa nainen (minä) lähtee herkästi treffeille kyllä mutta treffit ei kanssani pääty sänkyyn, koska jos niin kävisi niin olisin äkkiä ollut yli sadan miehen kanssa sängyssä. Ap.

Vierailija
12/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sänkyyn "suostuta" tai ole mitään koodia montako kertaa pitää tavata ennen panemista? Seksiä harrastetaan jos kummastakin se hyvältä idealta tuntuu.

Omalta kohdaltani treffikerrat ovat vaihdelleet 1-ikuisuus välillä ennen kuin on harrastettu seksiä. Yhden naisen kanssa tapailtiin pari kuukautta ilman että oltiin sängyssä kertaakaan. Ja toisaalta viime perjantaina sovittiin nettidetin kanssa lennosta ekat treffit kun kumpikin sattui olemaan vapaana ja keskustassa, ja niin vain kävi että päädyttiin yöksi samaan osoitteeseen. Elämä kyllä kantaa kun menee sen mukaan itsestä hyvältä tuntuu :)

Sinkkumies 40v

Vierailija
13/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja odotan aina niin kauan, että nainen vaatii seksiä ja sittenkään en anna kuin jos sattuu huvittamaan. Miksi ihmeessä antaisin alkukantaisten vaistojeni ohjata itseäni, olen järkiperäinen olento.

Vierailija
14/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan tuomitse sitä, jos menee vaikka ekoilla treffeillä sänkyyn. Olen minäkin joskus mennyt tokilla ja se on ihan ok. Pointtini olikin kyseenalaistaa se olettamus ("totuus"?), että aina pitäisi mennä viimeistään kolmansilla treffeillä sänkyyn mutta ristiriitaisesti yhtäaikaa oletetaan, että naisella ei saisi olla sataa seksikumppania ja ristiriitaisesti samalla valitetaan että naisia on vaikea saada suostumaan treffeille. Yritin vain kuvata tilannetta, jossa nainen (minä) lähtee herkästi treffeille kyllä mutta treffit ei kanssani pääty sänkyyn, koska jos niin kävisi niin olisin äkkiä ollut yli sadan miehen kanssa sängyssä. Ap.

Miksi sua niin paljon kiinnostaa kaiken maailman oletukset ja säännöt? Mikset voi vain elää elämääsi niin kuin itse haluat, ja harrastaa seksiä kun huvittaa. Jos on yli 100 seksikumppania, niin mitä sitten? Kenelle sun tarvitsee sitä tilittää? Olisipa kamalaa olla yli nelikymppisenä noin rajoittunut ja sääntöjen orja.

Vierailija
15/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sua niin paljon kiinnostaa kaiken maailman oletukset ja säännöt? Mikset voi vain elää elämääsi niin kuin itse haluat, ja harrastaa seksiä kun huvittaa. Jos on yli 100 seksikumppania, niin mitä sitten? Kenelle sun tarvitsee sitä tilittää? Olisipa kamalaa olla yli nelikymppisenä noin rajoittunut ja sääntöjen orja.

No ei asialla minulle henkilökohtaisesti väliä ole. Tein tämän aloituksen ihan vain keskustellakseni havaitsemastani ilmiöstä. Ei minua haittaa naiset joilla on sata sänkykumppania enkä itse koe tarvetta elää sääntöjen mukaan.

Yritän vielä vääntää rautalangasta aloitukseni. Olen tehnyt sellaisen havainnon, että hyvin moni mies vaatii maailmantilalta seuraavaa:

-naisten pitäisi suostua treffeille kun mies pyytää

-naisten pitäisi olla halukkaita sänkyyn tokilla, viimeistään kolmansilla treffeillä 

-naisella ei saisi olla edes viittäkymmentä sänkykumppania

Pointtini oli vain todeta että tällainen miesten vaatimus maailmalle on mahdoton, koska hyvin moni tavallinenkin nainen saa elämässään satoja ja satoja treffipyyntöjä, ja jos kaikkiin suostuu ja aina menee sänkyyn niin äkkiä on se 200 sänkykumppania ollut ja nainen onkin epäkelpo nainen siinä vaiheessa. Pointtini oli vain avata keskustelua monen miehen oudoista vaatimuksista elämälle.

Ap.

Vierailija
16/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään anna. Se on paras tapa katsastaa, onko mies tosissaan vai pelkän pimpsukan perässä. Tällaisten kanssa en kalleintain jaa, vaan haluan ihmissuhteen, joka ei pääty seksin jälkeen. En ole hutsu-tyyppiä, vaan lady. Näin on ollut aina.

Ehkä tällainen ajattelutapa on meille 40-vuotiaille tyypillinen? Meidän nuoruudessa se helpon leima oli vielä häpeä, en tiedä nykypolvista. Ne tuntuvat jakavan helpommin. Meitä peloteltiin huonon maineen lisäksi seksitaudeilla ja AIDSilla.

Toinen N40

Kyllä asenne seksiä kohtaan on tainnut muuttua. Ainakin isommissa kaupungeissa. Nykyään voidaan harrastaa seksiä ihan muuten vaan. Ei tarvitse edes mitään kipinää, kunhan toinen on vaan tarpeeksi miellyttävä. Tekeehän se seksistä aika arkista, mutta tuskin se epäterveelistä on.

Vierailija
17/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuahan se olis harrastaa seksiä treffikumppanin kanssa "iha vaan koska niin kuuluu tehä". Sekin kertoo jostain, jos ei tee mieli. Itse oon menny sänkyyn useesti ekoilla tai tokilla treffeillä, koska mulle myös seksi itsessään on tärkeää ja jos ollu haluttava kumppani sinkkuaikoina niin mikäs sen parempaa. Eli en myöskään koe tarpeelliseks pihtailla "ihan vaan koska niin kuuluu tehä". Oman fiiliksen mukaan :)

Vierailija
18/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän vielä vääntää rautalangasta aloitukseni. Olen tehnyt sellaisen havainnon, että hyvin moni mies vaatii maailmantilalta seuraavaa:

-naisten pitäisi suostua treffeille kun mies pyytää

-naisten pitäisi olla halukkaita sänkyyn tokilla, viimeistään kolmansilla treffeillä 

-naisella ei saisi olla edes viittäkymmentä sänkykumppania

Ap.

Olenko nyt ihan vanhanaikainen, vai miksi en ymmärrä tuota ekaa kohtaa? Siis miehetkö oikeasti pyytävät treffeillä parin kahvikupin jälkeen, että "mennäänkö panemaan?" :o? Kyllä minä päädyn harrastamaan seksiä vain sellaisissa tilanteissa missä kummankaan ei tarvitse erikseen kysellä tyyliin "nämä on X treffit joka pannaan?". 

Sinkkumies 40v

Vierailija
19/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä odottaa seksiä ekoihin treffeihin asti?

Vierailija
20/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole merko tärkeää, että myös sängyssä hommat toimii. Erohan siinä tulee nopeasti jos tuolla jokin mättää.

Itse suosittelisin, että jokainen treffikierros päätettäisiin sänkyyn. Niin eka kuin viideskin.

Itse olen eronnut kahdesti, kun petipuuhista ei ole tullut mitään.

Mietippä jos miehellä olisikin joku katkaravun kokoinen....jatkaisitko suhdetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi