MIES miksi et halua seksiä vaimosi kanssa
Laitwtaan nyt tasa arvon takia toinenkin tällänen ketju.
Oma syy: minut on torjuttu liian monta kertaa.
Kommentit (6)
Olen ihastunut toiseen naiseen, enkä uskalla pelkuruuttani erota. Koska jos eroan ja ihastukseni kohde ei ole minusta kiinnostunut, niin jään yksin. Ei sillä etteikö minulla olisi paljon tunteita vaimoakin kohtaan, mutta seksuaalinen halu häntä kohtaan on vähentynyt rutkasti viime vuosina.
Hän on lihonut vuoden aikana niin paljon, että en näe häntä enää seksuaalisesti haluttavana. Muutos tapahtui todella nopeasti.
Yritän välttää seksiä ja mietin eroa. Kaikki muu toimii, mutta on vaikeaa kun ei näe toista enää halujen kohteena.
Vaimo käyttää seksiä pelkästään manipulointiin. Jos se haluaa lähteä reissuun ilman minua niin lupaus seksistä tuo hänen mielestään minulta suostumuksen. Näin kävi justiin viikko sitten. Kun sanoin ettei nyt justiin huvita oli vastaus että lähtee reisuun joka tapauksessa.
Lisäksi vaimon asenne minua kohtaan että olen vain p****nsa perään kuolaava idiootti saa seksihaluni HÄNTÄ kohtaan kaikoamaan.
Eikä siinä vielä kaikki. Kun rapussamme asuu söpö leskirouva jolta saan aina ei onneksi tarvi olla vaimon antamisen varassa.
Vaimo pitäköön tunkkinsa. Miksi erota kun homma toimii näinkin.
Tosin jos söpöläinen haluaisi minut kokonaan ittelleen niin ei tarttis kauaa harkita. Hänellä on talviasuttava mökki johon voisimme muuttaa.
Kyllästyin sääliseksiin. Vaimo suostui vain minun takiani.vei itsetunnon. En ole enään tehnyt aloitteita enkä vainon aloitteisiin ole suostunut.koska taustalla on kokoajan epäilys siitä haluaako hän.
Puhelin tärkeämpi kuin minä/meidän parisuhde. Viitsi ehdottaa seksiä kun naama ei irtoa puhelimesta.
Lisäkysymys: jos et halua seksiä vaimosi kanssa, mikset halua erota? Odotatko seksihalujen palaavan, aiotko aloittaa salasuhteen vai elää ilman seksiä loppuikäsi? Vai suunnitteletko eroa? Ei Ap