Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyysi

Vierailija
21.05.2018 |

Mies pyysi että tyydyttäisin hänet käyttämällä jalkojani. Sanoi jalkojani kauniiksi.
Vähän kuulostaa oudolta. Miten voi tuollaisesta kiihottua. Lupasin miettiä asiaa.enhän minä tuosta paljon kiksejä saa mutta kaipa miehen mieliksi voisi joskus tehdä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, jos on outoa? Pitääkö olla aina tavallista?

Vierailija
2/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei,mutta kun en itse innostu tollasesta ja en ymmärrä miksi pyytää tuollaista. Onko joku fetissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jalkafetissi.

Vierailija
4/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuta ihmeessä,

Ei vaadi sinulta paljoa .

Mutta on pitkään tyytyväinen.

Vierailija
5/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttiiko muuten naiset koskaan miehen jalkafetissistä, vai tekevätkö vain palveluksena miehelle?

Vierailija
6/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaikealta toteuttaa. Miten pystyn hieromaan muka kuin käsillä?.toivottavasti unohtaa koko homman eikä ehdottele enään. Eikö meidän seksi ole rarpeeksi hyvää. Ja miksi nyt ehdottaa. Alussa mitään tuollaisia fetissäjä.näkynyt

Vierailija
7/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osaa lukea ajatuksia. Ainakaan itse en ole oppinut ajatusten lukemisen jaloa taitoa kovasta harjoittelusta huolimatta.

Vihjailuista, jättäkää naiset niin selkeät kuin vähemmän selkeät vihjailut naisten väliseen kommunikointiin. Eikä niitä liene sielläkään pakko käyttää mutta jos on pakottava tarve niin sitten siellä.

Sama pätee rivien välistä viestintää. Säästäkää naisten välisiksi.

Kaikkein hyödyllisintä on keskustella erilaisista seksiin liittyvistä mielihaluista siinä missä muustakin suoraan  oman kumppanin kanssa suoraan ja oikeilla termeillä mielellään selkokielisiä ilmaisuja käyttäen.

itsekin naisen sääristä mm. hieroen nauttiva m58

Vierailija
8/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei,mutta kun en itse innostu tollasesta ja en ymmärrä miksi pyytää tuollaista. Onko joku fetissi.

Keskustelu puolison kanssa kannattaa. Pitääkö sinun ymmärtää? Eikö se riitä, että tuotat miehellesi mielihyvää noinkin pienellä teolla?

Vierailija
9/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun en halua. Pitääkö aina tehdä jotain vain miellyttääkseen.

Vierailija
10/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös halkafetissi,ja sinunkaltainen vaimo.rakastan vaimoni jalkoja ja hieron niitä. Suukottaa en saa eikä vaimo tee footjobia.rakastan vaimoa syvästi.

Mutta koska flämme vain kerran. Käyn joskus naisten luona jotka toteuttavat fetissiäni.mielestäni harmitonta koska kotona en saa tyydytystä fetissiini.

Nainen siis hieroo penistäni öljytyin jaloin kunnen tulen.

Vierailija
11/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi kamalaa. Mun mies pitää kanssa jaloistani ja haluaisi hiplata niitä. Suurin ongelma on se, että kutian kauhean helposti ja tuntuu tosi inhottavalta kun joku koskee jalkoihin polvista alaspäin. Esim jalkohoitoon meno on mahdotonta tästä syystä. Kerran kävi niinkin, että mieheni otti yhtäkkiä jalkaterästäni kiinni ja mä refleksinomaisesti potkaisin hänet sängystä alas. Onneksi ei tullut kuin musta silmä. Auttaako tähän jalkojen herkkyyteen mikään?

Vierailija
12/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko. Muista, että edellinen lause koskee yhtälailla myös miestäsi.

Vierailija
13/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, jos elämänne on pelkästään toisten miellyttämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme