Mitä ajattelet miehestä joka istuu jalat ristissä?
Siis toinen jalka toisen päällä, eikä siinä kammottavassa mieshaarassa jota kaikii paheksuu. Minulle sanottiin että se on naisellista ja että vain likat tekee niin. Ja kaiken lisäksi tämä sanoja oli nainen! Jotenka, miksi siis mies ei saisi istua jalat ristissä? Kertokaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa nykyään olla mitä vain ronskista lätkämimmistä fitness-seksipommiin, mutta miehen roolissa istuma-asentokin on määrätty. :(
Ei ole määrätty, saa istua ihan miten tykkää. Tuskin kaikki miehetkään tykkää ronskeista lätkämimmeistä? Minullekkin tämä istuma-asento on totaalinen turn-off. Todella naisellista, ja näin istuvat miehet ovat usein ruipeloita. En tykkää naisellisista enkä ruipeloista miehistä. Se voi toki olla myös minun menetykseni, mutta näin se vain on.
Onhan se jotenki naismaista. Mulle aina ollu turn-off, näin se pääkoppa vaan toimii..
Miksi se aamuinen keskustelu teinityttöjen istumistavasta poistettiin? (siis että istuvat nykyisin rennosti niin kuin pojat) Mitä eäsopivaa siinäkin taas oli? Joku sovinistimode paikalla?
On varmaan mikropippeli ja pienet kivekset.
Jalat ristissä istuminen ei ole ollenkaan niin epämukavaa, jos vain osaa oikean tavan.
Mulla tulee siitä mieleen joku runoilija, toimittaja tai muu kirjanörtti. Siinä asennossa pitää olla vähän hontelot jalat ja muutenkin laiha olemus.
on onni naisille joilla ei ole luuloja ja ennakkoasetuksia millainen mies pitää olla, tosi ei rekkakuski marina miehellekään niin upea puoliso, kun pitää jokaista asentoa pelätä milloin mokaa ja muija riehaantuu.
Mulle tulee mieleen, että taitaa olla pienet kivekset, kun pystyy istumaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Jalat ristissä istuu ne miehet, jolla on tosi ohuet jalat eli ei minkäänlaisia jalkalihaksia. Jos miehellä on lihaksikkaat jalat, hän ei pysty mukavasti istumaan tässä asennossa. Tämän vuoksi siis juuri juopot istuu jalat ristissä, ei heillä ole lihaksia. Myöskään kovin montaa lihaksikasta poliitikkoa en tunne ja siksi heitä näkeekin istuvan juuri tuolla tavoin.
Minun mielestä on oksettavaa, jos mies istuu jalat ristissä. Totaalinen turn off! Jotenkin se on feminiinistä ja tosiaan ei edusta lainkaan miesihannettani, jos on sellaiset ristittävät rimppakintut. :D
Onni on jääkiekkoileva poikaystävä, joka istuu jalat haarallaan :D
Tässä on perää, tuota viimeista lukuunottamatta.
Meidän presidentti istuu näin juuri tv. Ssä
Nainen saa nykyään olla mitä vain ronskista lätkämimmistä fitness-seksipommiin, mutta miehen roolissa istuma-asentokin on määrätty. :(