Mitä ajattelet miehestä joka istuu jalat ristissä?
Siis toinen jalka toisen päällä, eikä siinä kammottavassa mieshaarassa jota kaikii paheksuu. Minulle sanottiin että se on naisellista ja että vain likat tekee niin. Ja kaiken lisäksi tämä sanoja oli nainen! Jotenka, miksi siis mies ei saisi istua jalat ristissä? Kertokaa.
Kommentit (32)
Tulee mieleen, että eikö tuo ole todella epämukavaa. Myös kriittiset paikat saattavat lämmetä liikaa. Ei se tarkoita, että miehen kuuluu istua niin leveässä haara-asennossa kuin jalat antavat myöden. Se on vain ajattelematonta ja törppöä.
Minusta jalat ristissä istuva mies on normaali, enkä ajattelisi hänestä mitään outoa.
N19
Melko usein sellainen mies on joko politiko tai homo, tai ehkä sekäettä.
Juopot jostain syystä usein istuu niin...
Jalat ristissä istuu ne miehet, jolla on tosi ohuet jalat eli ei minkäänlaisia jalkalihaksia. Jos miehellä on lihaksikkaat jalat, hän ei pysty mukavasti istumaan tässä asennossa. Tämän vuoksi siis juuri juopot istuu jalat ristissä, ei heillä ole lihaksia. Myöskään kovin montaa lihaksikasta poliitikkoa en tunne ja siksi heitä näkeekin istuvan juuri tuolla tavoin.
Minun mielestä on oksettavaa, jos mies istuu jalat ristissä. Totaalinen turn off! Jotenkin se on feminiinistä ja tosiaan ei edusta lainkaan miesihannettani, jos on sellaiset ristittävät rimppakintut. :D
Onni on jääkiekkoileva poikaystävä, joka istuu jalat haarallaan :D
No itsekkin istun kyllä jalat ristissä vaikka olen mies. On kuulema monelle miehelle epämukava asento mutta itselleni se ei tuota ongelmia, todella mukava asento, vaikka onkin paksut jalat.
Todella ällöttävää ja naisellista. Totally turn off.
En oo koskaan aatellu näin turhaa asiaa. Eipä tossa oo mitään ajateltavaakaan. Ompas outo keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Minä istun melko usein jalat ristissä, koska leveä mieshaara on minusta moukkamainen ja yököttävä muiden läsnäollessa. Olen umpihetero, en ole politiikassa ja paljon pyöräilevän reiteni ovat lihaksikkaat, eivät tosin mallia sumopainija.
Sitä en osaa arvioida miten suuri turn-off tuo piirteeni on, mutta olettaisin että heikkoon menestykseeni naismaailmassa on muut syyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä istun melko usein jalat ristissä, koska leveä mieshaara on minusta moukkamainen ja yököttävä muiden läsnäollessa. Olen umpihetero, en ole politiikassa ja paljon pyöräilevän reiteni ovat lihaksikkaat, eivät tosin mallia sumopainija.
Sitä en osaa arvioida miten suuri turn-off tuo piirteeni on, mutta olettaisin että heikkoon menestykseeni naismaailmassa on muut syyt.
Jos reitesi ovatkin enemmän mallia jäntevät kuten Alexander Stubbilla? Eivätkä samalla tavoin lihaksikkaat kuten lätkämiehillä? Joka tapauksessa jotenkin todella naismaista se jalat ristissä istuminen on. Ja pakkoko se sitten on vaihtoehtoisesti istua jalat mieshaarassa niin levällään kuin ne vaan saa?
Pienimunaiset istuu noin. Jatkakaa vaan miehet, tietääpä naiset kiertää kaukaa jatkossakin :)
Tulee mieleen Jörkka rööki sormien välissä ja kauhea molo.
Se on vaan yksi asento monista joissa istutaan. Asento riippuu monesta asiasta, istuimesta, vaihtelusta ym.
esim. se että istuu kädet puuhkassa voi johtua että on flunssa ja hiukan kuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Pienimunaiset istuu noin. Jatkakaa vaan miehet, tietääpä naiset kiertää kaukaa jatkossakin :)
Just näin!
Miehen istuessa polvien välinen etäisyys korreloi suoraan pilin koon kanssa.
estoinen
Nainen joka istuu niin, on päinvastainen. paaaaljon seksiä