Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi paras hetki päivässä?

Vierailija
20.05.2018 |

Ja miksi juuri se?

Mulla on nämä illat juuri ennen nukkumaan käymistä. Koko talo on hiljainen ja rauhoittunut ja itsellä vielä pieni hetki aikaa surffailla ennen nukahtamista. 👍🏼

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikatyön jälkeiset tunnit.

Vierailija
162/166 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päivän velvollisuudet on ohi ja kun on aika mennä nukkumaan. Niiden välinen aika noin kello 18-23. Saa keskittyä tekemään vain sellaisia asioita mitkä minua kiinnostavat. Valvoisin ehkä kello 2-3 asti yöllä jos saisi herätä myöhemmin mutta ei voi mitään kun aamuherätys on melko aikaisin.

Yksi hieno hetki viikossa on se kun olen tehnyt viikkosiivouksen ja tajuan, että kaikki työt on tehty eikä niistä tarvitse huolehtia viikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hetki on kun tajuaa että saa koko  päivän olla ihan erakkona. 

Vierailija
164/166 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu, kun herään jos olen nukkunut hyvin. Tuntuu, että uusi päivä on uusi mahdollisuus, vaikka kyllä se siitä yleensä vitutukseksi muuttuu.

Vierailija
165/166 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaamuna aamukahvin juonti terassilla kun aurinko nousee ja linnut laulaa. Perjantai-iltapäivä kun viikko on paketissa. Perjantai-ilta ja pari lasia viiniä ja hyvää ruokaa eikä ole pakko herätä aamulla herätyskelloon. Lauantai-aamut kun on vielä koko viikonloppu edessä. 

Vierailija
166/166 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras hetki kuuluisi olla kun aamulla herää ylös vuoteesta. Koko päivä edessä mahdollisuuksineen.

Jos vastauksesi on mitä tahansa muuta, kannattaisi hiukan miettiä elämänvalintojaan.

N38

Tyypillinen aamuihminen, pitää itseään ja omia mieltymyksiään kaikille sopivina esikuvana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi