Mikä on mielestäsi paras hetki päivässä?
Ja miksi juuri se?
Mulla on nämä illat juuri ennen nukkumaan käymistä. Koko talo on hiljainen ja rauhoittunut ja itsellä vielä pieni hetki aikaa surffailla ennen nukahtamista. 👍🏼
Kommentit (166)
Kun päivän velvollisuudet on ohi ja kun on aika mennä nukkumaan. Niiden välinen aika noin kello 18-23. Saa keskittyä tekemään vain sellaisia asioita mitkä minua kiinnostavat. Valvoisin ehkä kello 2-3 asti yöllä jos saisi herätä myöhemmin mutta ei voi mitään kun aamuherätys on melko aikaisin.
Yksi hieno hetki viikossa on se kun olen tehnyt viikkosiivouksen ja tajuan, että kaikki työt on tehty eikä niistä tarvitse huolehtia viikkoon.
Paras hetki on kun tajuaa että saa koko päivän olla ihan erakkona.
Aamu, kun herään jos olen nukkunut hyvin. Tuntuu, että uusi päivä on uusi mahdollisuus, vaikka kyllä se siitä yleensä vitutukseksi muuttuu.
Kesäaamuna aamukahvin juonti terassilla kun aurinko nousee ja linnut laulaa. Perjantai-iltapäivä kun viikko on paketissa. Perjantai-ilta ja pari lasia viiniä ja hyvää ruokaa eikä ole pakko herätä aamulla herätyskelloon. Lauantai-aamut kun on vielä koko viikonloppu edessä.
Vierailija kirjoitti:
Paras hetki kuuluisi olla kun aamulla herää ylös vuoteesta. Koko päivä edessä mahdollisuuksineen.
Jos vastauksesi on mitä tahansa muuta, kannattaisi hiukan miettiä elämänvalintojaan.
N38
Tyypillinen aamuihminen, pitää itseään ja omia mieltymyksiään kaikille sopivina esikuvana.
Osa-aikatyön jälkeiset tunnit.