Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi paras hetki päivässä?

Vierailija
20.05.2018 |

Ja miksi juuri se?

Mulla on nämä illat juuri ennen nukkumaan käymistä. Koko talo on hiljainen ja rauhoittunut ja itsellä vielä pieni hetki aikaa surffailla ennen nukahtamista. 👍🏼

Kommentit (166)

Vierailija
121/166 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu jos on aikaa syödä aamiainen ja lukea uutiset kunnolla ..ah. rauha ja oma hetki ennen päivän toimia! Tämä tosin mahdollista vain la & su, ja satunnaisesti viikolla jos jaksan herätä ajoissa

Vierailija
122/166 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hetki on, kun pääsen työpaikalle ihanien ihmisten keskelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/166 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras hetki kuuluisi olla kun aamulla herää ylös vuoteesta. Koko päivä edessä mahdollisuuksineen.

Jos vastauksesi on mitä tahansa muuta, kannattaisi hiukan miettiä elämänvalintojaan.

N38

Höpön höpön. Mulla on oikein mukava elämä ja päivät ovat hyvin mieluisia, mutta kyllä päivän paras hetki on silti se, kun saa köllähtää viileisiin petivaatteisiin ja ummistaa silmät, rentoutua ja kun tietää että kohta tulee suloinen uni. Ei se merkitse etten nauttisi valveillaoloajasta.

Älä puhu paskaa. Masennus vaivaa jos herääminen ei ole paras hetki.

No sitten mä olen ollut masentunut koko elämäni lapsuudesta lähtien. Aina olen inhonnut aamuja ja rakastanut iltoja. Sehän riippuu aivan rytmistä. Minä olen illanvirkku ja aamut ovat aina kauheita, nytkin eläkkeellä. En haluaisi herätä. En silti ole masentunut (kuin aamuisin), vaan päinvastoin onnellinen ihminen.

Vierailija
124/166 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamut, vaikka herääminen on vaikeaa.

Vierailija
125/166 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä:

Vierailija
126/166 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulen kotiin töistä ja saan ottaa tissiliivit pois ja aloitan iltamässäyksen (Töissä en syö juuri mitään)

Vierailija
127/166 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo om aamulla lähtenyt töihin ja lapset katsoo piirrettyjä, memem suihkuun ja tumputan itkua nieleskellen.

Vierailija
128/166 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahtaminen ja syöminen.

Vierailija
129/166 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäilta, mies mennyt lasten kanssa jo sisälle iltapalalle. Kastelen ulkokukkia ja keräilen pyykkejä narulta. Kaikki on tyyntä, rauhallista ja kaunista.

Vierailija
130/166 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun saan työntää jäykän siittimeni rakastamani naisen sisään ja lykkiä molemmille kunnon orgasmit. Joka ilta.

Vierailija
131/166 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa lapsen nukkumaan ja on hetki omaa aikaa.

Vierailija
132/166 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään eniten aamuista! Levänneenä on hyvä aloittaa päivä, illat on myös ihanan rauhallisia kotioloissa.

Vierailija
133/166 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan meno hyvää kirjaa lukien. Patalaiskan ja seksiä vinkuvan miehen exänä vihdoinkin saa mennä rauhassa nukkumaan.

Vierailija
134/166 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun saan työntää jäykän siittimeni rakastamani naisen sisään ja lykkiä molemmille kunnon orgasmit. Joka ilta.

Kuulostat ihan eksältäni. Nykyään rakastan nukkumaanmenoa, kun se vonkuja on lukitun oven takana.

Vierailija
135/166 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki kun saa lapset nukkumaan. Heitetään miehen kanssa aina yläfemmat, että selvittiin tästäkin päivästä kaikki hengissä ja suhteellisen järjissään... 

Odotan syksyä, koska silloin päivän paras hetki tulee olemaan (lasten nukkumaanmenon lisäksi) se, kun saan joka aamu mennä YKSIN RAUHASSA bussilla kouluun ja juoda aamukahvin siinä samalla KUUMANA ja kuunnella vaikka musiikkia. 

Vierailija
136/166 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä iltapäivä kun koko päivän on saanut olla ulkona, ottaa aurinkoa, pyöräillä ja käydä uimassa. Keinua riippukeinussa, raukeana ja kuunnella tuulen suhinaa koivuissa.

Vierailija
137/166 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetkin kun saa ottaa farkut pois jalasta ja heittää kulahtaneet collarit jalkaan <3

Vierailija
138/166 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun kello on 15:00 ja saa lähteä töistä kotiin. On kuin pääsisi vankilasta joka arkipäivä.

Etätyö ei tunnu vankilalta vaan mahdollisuuksilta ja vapaudelta. Työ on mielekästä oman ajan mukaan ja voi aloittaa ja lopettaa vaihdellen. Työssä tuntuu olevan joku järki kun saa aikaan asioita eikä aika mene netissä tai odottaen että työpaikka sulkeutuu.

Vierailija
139/166 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäinen ilta, kun vaimo ja lapset nukkuvat.

Vierailija
140/166 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras hetki on se kun tulet töistä kotiin, avaat kotioven ja näet että sua vastassa on maailman ihanimmat kissat. Kyllä siinä murheet hetkeksi unohtuu. Ne oikeasti iloisia että tulit kotiin ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme