Mikä on mielestäsi paras hetki päivässä?
Ja miksi juuri se?
Mulla on nämä illat juuri ennen nukkumaan käymistä. Koko talo on hiljainen ja rauhoittunut ja itsellä vielä pieni hetki aikaa surffailla ennen nukahtamista. 👍🏼
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Aamut, kun kukaan muu kotona ei ole vielä herännyt. Jokainen aamu on uusi mahdollisuus.
Ettei olisi kettu idän maille eksynyt?
15.00 kun pääsen vankilasta eli töistä ! sitten alkaa helpottaan kun pääsee kotiin, ihanaa ja siellä oma rauha kun yksin asun, luojan kiitos :)
Arkisin se hetki ku pääsee vihdoin harrastamaan töiden ja ruuan jälkeen. Lauantaisin koko päivä, kun on aikaa tehä kaikkee mitä huvittaa.
Kiireetön aamukahvi puolison kanssa ennen luin lasten hälinä ja kouluun toimitus alkaa. Istutaan ihan hiljaa kahdestaan ja ollaan vaan.
Aamiainen lauantaisin. Viikonloppu oikeastaan vasta alkamaisillaan, ja aamupala on yleensä jotain vähän nautinnollisempaa kuin kaurapuuro.
Vierailija kirjoitti:
Se, kun kello on 15:00 ja saa lähteä töistä kotiin. On kuin pääsisi vankilasta joka arkipäivä.
Mä pääsen samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun tulen aamupäivällä töistä kotiin arkipäivänä. Mies on töissä ja lapset koulussa, koko talo on aivan hiljainen. Keitän kaikessa rauhassa kahvit ja laitan jotain hyvää syötävää ja nautin niistä Aku Ankkaa lukien. Parasta on juuri se hiljaisuus ja rauha, kukaan ei hyökkää heti ovelta kimppuun asioineen tai vaatimuksineen ennen kuin olen edes kenkiä saanut jalasta potkaistua.
Myös tämä! Itse olin juuri pari tuntia aamulla töissä ja äsken tulin kotiin. Mies ja lapsi vielä pari tuntia poissa kotoa. Tässä on ihana juoda ihan rauhassa kahvit pihakeinussa samalla nauttien ihanasta aurinkoisesta kesäpäivästä...ja surffailusta. 😁 Kukaan ei ole häiritsemässä tätä nautinnollista hetkeä. 🤗 Ap
Se hetki tänään kun pääsee töistä klo 14.45 ja sitten suuntaat heti maauimalaan nauttimaan auringosta ja uimaan ja sen jälkeen vielä kylmäaltaaseen!
Arkisin yksi mukavimmista asioista on se kun luen 3-vuotiaalle pojalleni iltasadun jonka jälkeen jutellaan vielä hetki päivän tapahtumista. Kun lapsi on nukahtanut on meillä hetki aikaa kahdestaan miehen kanssa. Ihanaa on myös se, kun lopulta menemme nukkumaan, lapsi tuhisee vieressä ja vielä koira etsii itselleen oman kolon perhepedistä. Toisella tavalla ihanaa on herätä aamulla ensimmäisenä, laittaa kylpyvesi valumaan ja mennä kahvilupin ja kännykän kanssa kylpyyn lillumaan ja lukemaan aamun hesaria.
No vähän ällösiirappinen vastaus, mutta paras hetki on se, kun puoliso tulee töistä kotia ja juoksen halaamaan.
Aamulla, kun maataan miehen kanssa sängyssä, juodaan kahvia, katsotaan aamu-tv:tä, jutellaan tulevasta päivästä ja unista, ehkäpä harrastetaan seksiä ja käydään suihkussa sen jäljiltä.
Iltaisin sama, kun saadaan rauhottua nukkumaan, nukahdan yleensä kainaloon, kun mies silittelee selkää ja lukee.
Myös ihan ykkösjuttuja päivässä on, kun tulee kotiin ja koirat ottaa innolla vastaan ja pääsee yhdessä rauhalliselle lenkille nollaamaan työpäivän. :)
Tykkään myös onnistumisista töissä ja siitä kun ruoka onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Arkisin yksi mukavimmista asioista on se kun luen 3-vuotiaalle pojalleni iltasadun jonka jälkeen jutellaan vielä hetki päivän tapahtumista. Kun lapsi on nukahtanut on meillä hetki aikaa kahdestaan miehen kanssa. Ihanaa on myös se, kun lopulta menemme nukkumaan, lapsi tuhisee vieressä ja vielä koira etsii itselleen oman kolon perhepedistä. Toisella tavalla ihanaa on herätä aamulla ensimmäisenä, laittaa kylpyvesi valumaan ja mennä kahvilupin ja kännykän kanssa kylpyyn lillumaan ja lukemaan aamun hesaria.
Idyllistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Se, kun kello on 15:00 ja saa lähteä töistä kotiin. On kuin pääsisi vankilasta joka arkipäivä.
Juuri näitä kommentteja lukiessani olen niin onnellinen että vaihdoin kymmenen vuotta sitten nuorena ekan vakituisen työpaikan näiden fiilisten takia yrittäjyyteen, jota teen tällä hetkellä kotoa käsin ja elätän itseni. Kurkkua ihan kuristaa vieläkin nuo vankila-ajatukset, oikeasti suosittelen harkitsemaan vaihtoehtoja jos työ tuntuu tuolta!
Se kun veitikka nukahtaa kämmenelle kovan hinkkaamisen jälkeen.
Perjantai-iltapäivä, kun tulee kotiin töistä. Ihana suunnitella miehen kanssa tulevaa iltaa ja viikonloppua, oli se sitten aktiivista tekemista ja menemistä tai sitten ihan kotona oleilua ja hyvästä ruuasta nauttimista. :)
aamukahvi silloin kun kun kukaan muu ei ole vielä herännyt.
Aamulla kun heräillään kun unisen miehe ja lapsen kanssa halitaan
Se kun pääsen töistä 16;00 ja aloitan rakkaan joka päiväisen harrastuksen eli oluen juonnin.
Miäs
On ne minullakin samat velvollisuudet edessä, mutta teen ne itseäni varten. Minäkin kuljen pyörällä töihin, mutta teen sen itseäni varten. Voisin raahautua lähimmälle bussipysäkille, mutta valitsin sen sijaan kropalle paremman kulkutavan. Teen ruokaa itselleni, pesen omat pyykkini (ja tietty myös mieheni), siivoan kotini (jos mies ei ole sitä vielä tehnyt), jotta saisin olla siistissä kodissa - enkä koskaan tee kotitöitä maanantaisin, vaan pidän kämpän aina siistinä ja ylläpitosiivouksen teen muuna päivänä. Töissä painan hulluna töitä tehdäkseni jostain muusta rikkaan ja selvitän sellaisia ääliöiden tekemiä sotkuja, että oikeasti kotiinpääsyhetki on kuin pala taivasta. Mutta minulla ei olekaan lapsia. Sellaisille, joilla on lapsia, töistä pääseminen on varmaan vain toisen työpäivän alku.