Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Prinssi Harryn äiti kuollut?

Emily
20.05.2018 |

Ei ole Harryn äitiä näkynyt tuolla häissä. Vähän rivien välistä oon tulkinnut, että olisi sitten kuollut. Mutta miksi sitten tuosta prinssi Harryn äidin kuolemasta ei ole kerrottu/uutisoitu missään??? Ja koska näin on sitten käynyt, en ole ainakaan kuullut mitään, vaikka uutisiakin seurannut?

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät Harrylla on lähekkäin ja samanlaiset kuin Charlesilla.

Vierailija
42/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille provohuutelijoille tiedoksi: tällaisia ihmisiä oikeasti on. Opetan englantia ja mun ysiluokan ryhmässä oli oppilaita, jotka väitti kivenkovaa että ei ollut kuullutkaan mistään Dianasta.

Tyhmeneekö nuoriso koko ajan, vai kuvittelenko vain?

No tuskin tietää nykynuoriso, ellei sitten ole jotenkin kiinnostunut kuninkaallisista. Tietävät kyllä napoleonit, aurinkokuninkaat ja muut historian merkkihenkilöt, jopa Risto Rydin, mutta Englannin kuningashuone ja 90l ei välttämättä kuulu 15 - vuotiaan yleistietouteen, ja miksi kuuluisikaan. Kyllä ne sitten joskus asiaan törmäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää provo lähtis paljon paremmin, jos Dianasta ei olis just kirjoitettu niin paljoa. Vähän joka lehden kannessa oli Williamin tai Harryn pärstä muistelemassa äitiä ja dokkareitakin tuli monta.

Jees, tosiaan nyt selvis. Näemmä kuollut jo vuosia ennen mun syntymää. Selittää, ettei tuosta oo opllut mitään puhuttu, kun niin vanha juttu. Sori, mutta en kato paljoo tv:tä, lähinnä Netflixiä Youtubea. Eipä tuu tota mainostettua seiskaakaan luettua.

Sori, taidan olla vähän väärää kohderyhmää noille häille. Olisi varmaan pitänyt niistä juorulehdistä ennen häiden katsomista lukea koko suvun historia :( :(

-AP

Jos et seuraa lehtiä tai TV:tä miksi välität että missään ei ole yleisesti asiasta puhuttu. Kyllä siitä on puhuttu säännöllisesti jo 20 vuotta ja paljon.

Vierailija
44/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta prinsessa Diana.

Vierailija
45/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Jenkeissä ennen joku World Trade Center?

Mihin se on hävinnyt?

Ei semmoista ollut oikeasti. Katsot liikaa elokuvia, älä usko kaikkea äläkä pidä fiktiota totena.

Juu, sehän oli vain sellainen valkokankaalle piirretty kuva, mitä käytettiin joissain elokuvissa. Diana oli oikeesti hologrammi.

Vierailija
46/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on?

Vierailija
47/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charles ei vaan ole isä. Hewitt, jolla punainen tukka.

Charlesin ja Harryn nenänmalli on just samanlainen, eli kyllä isä on Charles. Juuri näin jossakin vierekkäin pannut kuvat Charlesista ja Harrysta, oli niin samaa näköä! Harry muistuttaa myös paljon enoansa. Ja sieltä se punainen tukka periytyy.

Joo ja molemmilla on sellaiset tosi lähekkäin olevat silmät. Eikä Diana ollut edes tavannut Hewittiä, ennen kuin Harry oli 2-vuotias.

Vierailija
48/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää provo lähtis paljon paremmin, jos Dianasta ei olis just kirjoitettu niin paljoa. Vähän joka lehden kannessa oli Williamin tai Harryn pärstä muistelemassa äitiä ja dokkareitakin tuli monta.

Jees, tosiaan nyt selvis. Näemmä kuollut jo vuosia ennen mun syntymää. Selittää, ettei tuosta oo opllut mitään puhuttu, kun niin vanha juttu. Sori, mutta en kato paljoo tv:tä, lähinnä Netflixiä Youtubea. Eipä tuu tota mainostettua seiskaakaan luettua.

Sori, taidan olla vähän väärää kohderyhmää noille häille. Olisi varmaan pitänyt niistä juorulehdistä ennen häiden katsomista lukea koko suvun historia :( :(

-AP

Jos et seuraa lehtiä tai TV:tä miksi välität että missään ei ole yleisesti asiasta puhuttu. Kyllä siitä on puhuttu säännöllisesti jo 20 vuotta ja paljon.

Viimeistään siinä vaiheessa "hyvä" Provo menee pilalle kun aloittaja ei kolmannella sivulla muista mitä aloituksessa kirjoitti. Ens kerralla kannattaa olla ehkä hiukan tarkempi sen suhteen.

Vierailija
49/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juuri lue lehtiä ja telkkariakin katson aika vähän, joten tällaiset muistelut ovat menneet aivan ohi. Dianan kuoleman kyllä muistan, sen sijaan jotkut 70-luvun kuninkaallisten kuolemat ovat hämärän peitossa, kun ei ole niitä omia muistikuvia eikä ihan kaikki joskus kuultu tai luettu pysy mielessä.

N32

Vierailija
50/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Niin. Ei voi sanoa että en seuraa mitään mediaa mutta tiedän että mediassa ei ole aihetta käsitelty. Uutiset on sellanen juttu missä kerrotaan asioista... ja sit on vielä esim. sanomalehdet joissa kerrotaan asioita joita normaalin ihmisen pitäisi tietää.

Sitäpaitsi, Dianasta on tehty useita elokuviakin.

Vierailija
51/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät Harrylla on lähekkäin ja samanlaiset kuin Charlesilla.

Muuten muistuttaakin enemmän äitiänsä Camillaa.

Vierailija
52/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äitini oli ihan ihmeissään, kun mä en muistanut, miten Monacon Grace kuoli.

Sen sijaan kyllä muistan hyvin, että hän näytteli Hitchcockin filmeissä. Omaa syntymää edeltävät mediatapahtumat ovat sellaisia, että niihin pääsee aika huonosti käsiksi. Tai voihan niistä lukea, mutta ne unohtuvat, kun niitä ei ole kokenut.

Mutta sinä sentään olit kuullut Gracesta, ja tiesit kuka hän oli. Minäkin tiedän, vaikka hän on kuollut silloin kun minä olen ollut vasta vauva.

Missä tynnyrissä nykynuoriso sitten elää?

Vierailija
53/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla tynnyrissä kasvanut, jos ei tiedä kuka oli prinsessa Diana.

Hänestä puhutaan edelleen niin paljon.

Jos on onnistunut spottamaan jonkun Britannian ja sieltä jonkun prinssi Harryn, on ihan varmasti tietoinen Dianastakin.

Jos ei ole, niin sopii hävetä.

Jos on teini, niin vaikkei mitään muuta osaa, niin luulisi osaavan edes googlata.

Provo tämä on.

Ja tyhmin, mitä olen nähnyt.

Vierailija
54/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kenelläkään voi olla niin huono yleisivistys kuin ap:lla?

En ole tajunnut, miten tyhmiä nuorisosta kasvaa, kun se saa tietonsa youtubestä ja netflixistä.

Onko ap koskaan lukenut esim lehtiä? Katsonut dokumentteja? Oletko muuten ikinä lukenut yhtään oikeaa kirjaa?

Minkä ikäinen olet ja minkä koulutuksen aiot hankkia?

Tiedätkö sellaisia perusjuttuja kuin että milloin tai edes millä vuosisadalla Suomi itsenäistyi tai kuka oli Rautarouva?

En vpi käsittää noin umpiossa kasvaneita ääliöitä.

Vierailija
55/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Niin. Ei voi sanoa että en seuraa mitään mediaa mutta tiedän että mediassa ei ole aihetta käsitelty. Uutiset on sellanen juttu missä kerrotaan asioista... ja sit on vielä esim. sanomalehdet joissa kerrotaan asioita joita normaalin ihmisen pitäisi tietää.

Sitäpaitsi, Dianasta on tehty useita elokuviakin.

Vaikea uskoa, että sellainen ihminen seuraisi uutisia, joka ei ole kuullut Dianasta.

Kerropa vaikka, mikä valtavan iso uudistus on meneillään Suomessa perustuslakivaliokunnassa nyt?

Vierailija
56/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äitini oli ihan ihmeissään, kun mä en muistanut, miten Monacon Grace kuoli.

Sen sijaan kyllä muistan hyvin, että hän näytteli Hitchcockin filmeissä. Omaa syntymää edeltävät mediatapahtumat ovat sellaisia, että niihin pääsee aika huonosti käsiksi. Tai voihan niistä lukea, mutta ne unohtuvat, kun niitä ei ole kokenut.

Mutta sinä sentään olit kuullut Gracesta, ja tiesit kuka hän oli. Minäkin tiedän, vaikka hän on kuollut silloin kun minä olen ollut vasta vauva.

Missä tynnyrissä nykynuoriso sitten elää?

Nykynuoriso ei elä tynnyrissä vaan informaatiotulvassa, mistä ei ehdi poimia kaikkea tärkeää vaikka haluaisikin. Tosin kaikki eivät haluakaan.

Vierailija
57/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille provohuutelijoille tiedoksi: tällaisia ihmisiä oikeasti on. Opetan englantia ja mun ysiluokan ryhmässä oli oppilaita, jotka väitti kivenkovaa että ei ollut kuullutkaan mistään Dianasta.

Mikä ihme tuo on. Nuo ysiluokkalaiset ovat 15-16 -vuotiaita, Dianan kuolemasta on yli 20 vuotta aikaa.

Vierailija
58/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Ei sinun olisi tarvinnut muuta tehdä kuin googlettaa prinssi Harry ja ihan ensimmäinen hakutulos kertoo ketkä hänen vanhempansa ovat. Ottaen huomioon, että asia sinua selvä kuitenkin kiinnosti, ihmettelen miksi et tuota alle puolen minuutin googlettamisen vaivaa viitsinyt nähdä.

Toki jos olisit tosissasi etkä lapsellinen trolli, olisit tietenkin googlettanut ja tullut tänne kyselemään vasta sitten, jos et olisi löytänyt vastausta.

Vierailija
59/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miksi se elvis ei ole julkaissut hetkeen uutta musiikkia? Lopettiko uransa cheekin kanssa yhtaikaa?

Vierailija
60/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tuo on. Nuo ysiluokkalaiset ovat 15-16 -vuotiaita, Dianan kuolemasta on yli 20 vuotta aikaa.

Etkö sinä tiedä mitään maailman kuuluidimmista merkkihenkilöistä, jos he ovat kuolleet ennen syntymääsi? Haloo. Tuo on vain imbesilli tekosyy täydelliselle sivistymättömyydelle.