Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Prinssi Harryn äiti kuollut?

Emily
20.05.2018 |

Ei ole Harryn äitiä näkynyt tuolla häissä. Vähän rivien välistä oon tulkinnut, että olisi sitten kuollut. Mutta miksi sitten tuosta prinssi Harryn äidin kuolemasta ei ole kerrottu/uutisoitu missään??? Ja koska näin on sitten käynyt, en ole ainakaan kuullut mitään, vaikka uutisiakin seurannut?

Kommentit (184)

Vierailija
21/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olet tosissasi, niin kuinka nuori mahdat olla?

Vierailija
22/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo mutta ei hauska.

ap on ääliö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä joku jonne vai?

Vierailija
24/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille provohuutelijoille tiedoksi: tällaisia ihmisiä oikeasti on. Opetan englantia ja mun ysiluokan ryhmässä oli oppilaita, jotka väitti kivenkovaa että ei ollut kuullutkaan mistään Dianasta.

Vierailija
25/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kight kirjoitti:

Kyllä Camilla oli häissä, outo kysymys

Eli Camilla on sittenkin Harryn äiti?

-AP

Jep. Mites muuten sitä häihin olisi kutsuttu. Mutta käyttivät kyllä sijaissynnyttäjää, joka muutti myöhemmin maalle missä voi juosta vapaana paremmin kuin kaupungissa.

Vierailija
26/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Jenkeissä ennen joku World Trade Center?

Mihin se on hävinnyt?

Nyt puhutaan Englannin prinssistä. Ei hänen äitinsä varmastikaan ole hävinnyt minkään amerikkalaisen talon mukana. Ole hyvä ja tee uusi ketju, jos joku talo kiinnostaa sinua enemmän kuin kuningatar.

Vierailija
27/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Ap voi olla nuori, joka ei tiedä prinsessa Dianan kuolleen auto onnettomuudessa.

Tänään menin liikkeen ohi, joka ostaa lp-levyjä. Nuoret eivät tienneet mitä ne ovat.

Vierailija
28/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille provohuutelijoille tiedoksi: tällaisia ihmisiä oikeasti on. Opetan englantia ja mun ysiluokan ryhmässä oli oppilaita, jotka väitti kivenkovaa että ei ollut kuullutkaan mistään Dianasta.

Tyhmeneekö nuoriso koko ajan, vai kuvittelenko vain?

Vierailija
29/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles ei vaan ole isä. Hewitt, jolla punainen tukka.

Vierailija
30/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, paras trolli aikoihin xD

Paras? Musta tämä vaikuttaa silkalta tyhmyydeltä.

Vierailija
31/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ollut kuullutkaan. Ysiluokkalaiset ovat syntyneet vasta vuosia Dianan kuoleman jälkeen.

Vierailija
32/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää provo lähtis paljon paremmin, jos Dianasta ei olis just kirjoitettu niin paljoa. Vähän joka lehden kannessa oli Williamin tai Harryn pärstä muistelemassa äitiä ja dokkareitakin tuli monta.

Vierailija
33/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni on lukion ekalla. Jotain vuosi tai kaksi sitten ilmestyi Diana-erikoislehti, jonka ostin. Näytin tytölle ja kysyin, tietääkö hän, kuka tämä on. Hänellä ei ollut aavistustakaan. Arveli, että ehkä joku laulaja.

Vierailija
34/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ollut kuullutkaan. Ysiluokkalaiset ovat syntyneet vasta vuosia Dianan kuoleman jälkeen.

Siitähän mä just tällä ajankin takaa. Ap voi provon sijaan ollu joku 2000-luvulla syntynyt teini. Ei niitä kiinnosta joku 20 vuotta sitten kuollut kruununprinssin ex-vaimo.

-24

Vierailija
35/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se Äiti Teresa liittyikään tähän tapaukseen?

Vierailija
36/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini oli ihan ihmeissään, kun mä en muistanut, miten Monacon Grace kuoli.

Sen sijaan kyllä muistan hyvin, että hän näytteli Hitchcockin filmeissä. Omaa syntymää edeltävät mediatapahtumat ovat sellaisia, että niihin pääsee aika huonosti käsiksi. Tai voihan niistä lukea, mutta ne unohtuvat, kun niitä ei ole kokenut.

Vierailija
37/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni on lukion ekalla. Jotain vuosi tai kaksi sitten ilmestyi Diana-erikoislehti, jonka ostin. Näytin tytölle ja kysyin, tietääkö hän, kuka tämä on. Hänellä ei ollut aavistustakaan. Arveli, että ehkä joku laulaja.

Jaahas ja miksi tätä alapeukutetaan. Tosi Tämä on. Menen kysymään, tietääkö hän nyt (eli muistaako, kun silloin selitin. )

Vastasi: höh, miksi taas tommosia kysyt. Eiks hän oo kuollukki jo. Vastasi, attä Joo, kuka hän on. Tyttö sanoi, että eiks se oo prinssi Harryn äiti.

Oppi oli mennyt siis perille.

Vierailija
38/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää provo lähtis paljon paremmin, jos Dianasta ei olis just kirjoitettu niin paljoa. Vähän joka lehden kannessa oli Williamin tai Harryn pärstä muistelemassa äitiä ja dokkareitakin tuli monta.

Jees, tosiaan nyt selvis. Näemmä kuollut jo vuosia ennen mun syntymää. Selittää, ettei tuosta oo opllut mitään puhuttu, kun niin vanha juttu. Sori, mutta en kato paljoo tv:tä, lähinnä Netflixiä Youtubea. Eipä tuu tota mainostettua seiskaakaan luettua.

Sori, taidan olla vähän väärää kohderyhmää noille häille. Olisi varmaan pitänyt niistä juorulehdistä ennen häiden katsomista lukea koko suvun historia :( :(

-AP

Vierailija
39/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Jenkeissä ennen joku World Trade Center?

Mihin se on hävinnyt?

Ei semmoista ollut oikeasti. Katsot liikaa elokuvia, älä usko kaikkea äläkä pidä fiktiota totena.

Vierailija
40/184 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charles ei vaan ole isä. Hewitt, jolla punainen tukka.

Charlesin ja Harryn nenänmalli on just samanlainen, eli kyllä isä on Charles. Juuri näin jossakin vierekkäin pannut kuvat Charlesista ja Harrysta, oli niin samaa näköä! Harry muistuttaa myös paljon enoansa. Ja sieltä se punainen tukka periytyy.