Naurettavaa että yksi röökiaski maksaa melkein 7€!
Kommentit (90)
No sehän on ihan mukavaa että naurattaa.
Röökaaja ei ole köyhä jos on varaa polttaa rahansa.
Ole tyytyväinen ettet asu Austaliassa. Mun puolesta röökiaski vois maksaa vaikka viiskymppiä ja siihen pitäisi anoa ostolupa.
Vierailija kirjoitti:
Röökaaja ei ole köyhä jos on varaa polttaa rahansa.
Tupakoija polttaa ahdistukseen eli juuri yhteiskunnan heikkoja tällä alistetaan.
Vertailun vuoksi itse kasvatettu kukkaa maksaa centtejä per gramma.
Nuuka röökimies nuuhkii muiden savuja.
Ite poltan ja oon riippuvainen. Aski menee päivässä, iso aski. Maksaa 8.40. Miten eroon? Auttaako ne lääkkeet oikeesti? 30 vuotta jo takana:(
Nyt huudetaan:
Ihanaa valtio, ihanaa!
Tämä on ihanaa
Vaikka tekee kipeää niin ei haittaa
Saisit lisäksi maksaa sakkoja toisten ilman saastuttamisesta.
Naurettava joka polttaa noin kallista tupakkia
Vierailija kirjoitti:
Saisit lisäksi maksaa sakkoja toisten ilman saastuttamisesta.
Varsinkin parveketupakoitsija!
Vierailija kirjoitti:
Näin meitä köyhiä ja "huonompia" kyykytetään 😠
Te olette todellakin niitä huonompia kun ihan vapaaehtoisesti lyhennätte elämäänne vetämällä myrkkyjä keuhkoihinne.
Kaiken kukkuraksi muut joutuvat haistelemaan iljettävää tapaanne -hyi helvetti!!!
Ei kai siihen kukaan kuole, jos ei pysty röökiaskia ostaan; korkeintaan tulee paha mieli. N52
se on köyhän oma valinta haluaako hävittää rahaa savuna ilmaan vai laittaako rahan poikimaan. Vuoden tupakkarahoilla saisi jo 176 euroa tuottoja vuodessa. ehkäpä juuri laskutaidottomuuden vuoksi ovat köyhiä.
Irlannissa tupakka- aski maksaa 12 e.
Ois kyllä hienoa, jos olisi 70€ 😄👍
Vierailija kirjoitti:
Ite poltan ja oon riippuvainen. Aski menee päivässä, iso aski. Maksaa 8.40. Miten eroon? Auttaako ne lääkkeet oikeesti? 30 vuotta jo takana:(
Pitää vaan haluta lopettaa ja sitten lopettaa. Voihan sitä jotain purkkaa syödä, mutta eipä se paljoa auta jos se riippuvuus siirtyy siihen. Jos polttaa ahdistukseen tai rentoutuakseen niin varmaan olisi hyvä löytää joku toinen keino. Ei siihen lopettamiseen oikein ole oikoreittejä, ainakaan noin pitkän ajan jälkeen, valitettavasti.
Oikea hinta tupakka-askille olisi niin korkea, ettei ihmisillä olisi enää varaa niitä ostaa. Jos 7€ kirpasee köyhälle, niin hinta on vieläkin liian matala. Kuten joku sanoi, siihen ei kukaan kuole jos se aski jää ostamatta, päinvastoin se voi pelastaa elämän.
Niin on, 25 euroa olisi sopivampi hinta niistä turhakkeista.