Ensi viikon Seiska: Jenni Vartiainen ja rahkamiljonääri-Sami ovat eronneet! Jennillä uusi parikymppinen mies.
Kommentit (44)
Itse asiassa minäkin näin Jennin muutama päivä sitten nuoren näköisen miehen seurassa kaupungilla. Ei tosin välttämättä ole poikaystävä, voi olla esim.työkaveri tms.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa minäkin näin Jennin muutama päivä sitten nuoren näköisen miehen seurassa kaupungilla. Ei tosin välttämättä ole poikaystävä, voi olla esim.työkaveri tms.
Tämä Jennin Inatakuva terdeltä on kyseisen pojan ottama
https://www.instagram.com/p/BjFNzrElqs2/?hl=fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BjFNzrElqs2/?hl=fi
Oletko sinä ollut samalla terassilla ja lähettänyt Seiskaan Kääk-juorukuvan heistä? NO sitten ymmärrän miten seuraavassa Seiskassa voi olla tästä juttua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BjFNzrElqs2/?hl=fiOletko sinä ollut samalla terassilla ja lähettänyt Seiskaan Kääk-juorukuvan heistä? NO sitten ymmärrän miten seuraavassa Seiskassa voi olla tästä juttua...
En usko. Ei JV niin varomaton olisi tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Täyttyypä katsoa ensi viikon Seiska. Ilmeisesti ap kuuluu Jennin tai Samin lähipiiriin kun noin tarkkaan osaa ennustaa.
Josko ap on töissä seiskassa tai seiskaa painavassa firmassa. Vai joko se näin tiistaina olisi painossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BjFNzrElqs2/?hl=fiOletko sinä ollut samalla terassilla ja lähettänyt Seiskaan Kääk-juorukuvan heistä? NO sitten ymmärrän miten seuraavassa Seiskassa voi olla tästä juttua...
Ihan vaan tiedoksi: jos oma mies on Jenkeissä ja itsellä vapaapäivä Suomessa, on ihmisellä oikeus liikkua kaupungilla ja käydä jopa terassilla ystävien kanssa ilman että siitä tarvitsee mitään isoa meteliä nostaa tai kuvia johonkin kakkalehteen ottaa.
Jättikö Samikin Jennin? Siis jo kolmas peräkkäinen mies joka lemppaa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Jättikö Samikin Jennin? Siis jo kolmas peräkkäinen mies joka lemppaa hänet.
Sen tiedän että Jukka Immonen jätti Jennin Anna Puun takia, mutta kyllä se taisi olla neiti itse joka lemppasi Eliaksen. Enkä yhtään ihmettele. OVat edelleen Samin kanssa yhdessä etäsuhteessa, eivät ole eronneet. Kyseinen terassipoju on Jennin ystäviä.
Jennin Insta storyssa hartsun palaverissa. Jennin nimetöntä koristi pyöreä isohko timanttisormus. Hän peilin kautta itseään kuvaili eikä peittänyt vasenta kättään. Sormus oli kyllä mauttoman iso. Rahalla saa, mutta tuoko se loppupeleissä lopullista onnea. Toivotaan, että suhde kestää ja molemmat on onnellisia omissa maissaan. Yhdessä ja erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Jennin Insta storyssa hartsun palaverissa. Jennin nimetöntä koristi pyöreä isohko timanttisormus. Hän peilin kautta itseään kuvaili eikä peittänyt vasenta kättään. Sormus oli kyllä mauttoman iso. Rahalla saa, mutta tuoko se loppupeleissä lopullista onnea. Toivotaan, että suhde kestää ja molemmat on onnellisia omissa maissaan. Yhdessä ja erikseen.
Tais kyllä olla ihan muu sormus kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Ei ole vasemmassa nimettömäsdä eikä ole kihlasormus. Jennillä on tapana pitää sormuksia joka sormessa. Aika turha taas tästäkin häntä kadehtia.
Kyllä Jenni on nyt rengastettu kesää varten. Liian innokkailta faneilta.
Rahkamies ei tiedä, että sormus on hidaste. Uskon, että Jenni katsoo vielä kesän tarjonnan ja Hartsun keikan jälkeen. Lähtee taas rahkamiehen kanssa reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jenni on nyt rengastettu kesää varten. Liian innokkailta faneilta.
Rahkamies ei tiedä, että sormus on hidaste. Uskon, että Jenni katsoo vielä kesän tarjonnan ja Hartsun keikan jälkeen. Lähtee taas rahkamiehen kanssa reissuun.
EI OLE KIHLASORMUSTA. Ei ole vasemmassa nimettömässä, se taitaa ollakin ainoa sormi jossa Jennillä ei ole sormusta. Sitä paitsi Seiskassa ei tänään ollut sanaakaan asiasta eli täysin keksitty juttu ap:lta.
Ei taida pitää paikkansa tää trolli.
Olen minäkin nähnyt Jennin jonkun nuoren miehen seurassa männäviikolla. Työkaveri, oletan.
Jos yli vuoden he ovat olleet yhdessä, niin eiköhän sormus olisi jo ansaittu.
Jennin keikat loppuu Hartwallin keikkaan. Mitenköhän uuden levyn käy. Ensin sen piti alku vuodesta ilmestyä ja nyt syksyllä. Harmi, ettei kesän keikoille tule uutta musaa.
Katsotaan ketä on oikeassa sormuksen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jennin keikat loppuu Hartwallin keikkaan. Mitenköhän uuden levyn käy. Ensin sen piti alku vuodesta ilmestyä ja nyt syksyllä. Harmi, ettei kesän keikoille tule uutta musaa.
Katsotaan ketä on oikeassa sormuksen suhteen.
Ei ole Jenni koskaan luvannut levyä ennen syksyä. Uutta musaa kyllä, ja kevään aikana ilmestyikin 3 uutta biisiä. Kiertue tulee Hartsun jälkeen muttei kestä enää 2 vuotta vaan ehkä vuoden. Aivan varmasti Jenni haluaa esittää itse kokonaan tekemiään biisejä myös keikoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan ketä on oikeassa sormuksen suhteen.Ei ole Jenni koskaan luvannut levyä ennen syksyä. Uutta musaa kyllä, ja kevään aikana ilmestyikin 3 uutta biisiä. Kiertue tulee Hartsun jälkeen muttei kestä enää 2 vuotta vaan ehkä vuoden. Aivan varmasti Jenni haluaa esittää itse kokonaan tekemiään biisejä myös keikoilla!
Uusi sinkku ilmestyy kesäkuun alussa.
Niillä taitaa olla vapaa suhde, kuten monella muullakin kaukosuhteessa elävillä. Samilla muita naisia ja Jennillä miehiä.
Jos tuo asia ei näy tämän viikon Seiskassa, apn voi haastaa oikeuteen kunnianloukkauksesta.