Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostele mun päivän ruoat please <3

Vierailija
20.05.2018 |

Aamupalaksi kaupan perusmysliä maidon kanssa, lasi banaanimansikka-smoothieta, 2 grahampaahtoleipää juustolla, iso kahvi ja vesi

Päivällä ja iltapäivällä 2 banaania, 1 appelsiini, 2 ruisleipää kananmunalla+oivariini, salmiakkijäätelö, kivennäisvettä 0,3 l

Illalla reilu annos tomaattikanaa ja riisiä, raejuustoa, rucolaa, 2 näkkileipää, piimä ja vesi

Ehkä vielä syön mustikkamaitoa myöhemmin, jos jotain tekee mieli.

Yleensä syön jotenkin tällä tavoin, joskus päivällä salaattia tai aamulla/illalla puuro. Pääruoka yleensä illalla. Herkkuna joku pulla tms.päivällä, nyt oli jäde tai illalla voin juoda lasin viiniä joskus. En laihduta, mutta jotenkin mietin syönkö ihan päin helvettiä noin yleisesti ottaen, oon jotenkin ihan hiton sekaisin kaikista ohjeista 😂 Vitamiineistä syön magnesiumia ja e-vitamiinia, niitä vaihtelen fiiliksen mukaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää kuraa - eikä laisinkaan Venlafaxiinia...!!!

Vierailija
2/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö kuuluuko venlafaksiini perusarkimättöön nykyään ?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvikset?

Vierailija
4/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ollu kun toi rucola tänään, kun kiukutti vanhaksi mennyt salaatti. ( teen aina kulhoon ison salaatin että tulis syötyä, muuten jotenkin unohtuu ) Mut oli hedelmiä ja mustikkaa ehkä illalla ja vähän smoothiessa oli marjoja.

Ap

Vierailija
5/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kerroit että et ole laihduttamassa, kannattaa silti huomioida päivässä syömäsi sokerit. Nimittäin jos et liiku ollenkaan ja syöt joka päivä soerisia herrkuja, jäätelöä, pullaa yms kiloja tulee lisää. Kaupan mysleissä on yleensä hurjan paljon sokeria, sen voisi vaihtaa vaikka itsetehtyyn mysliin johon ohjeita löytyy netistä lukemattomasti. Syöt paljon leipää, vaihtaisin puolet niistä vaikka riisikakkuihin taikka johonkin muuhun :) Onko tuo banaani-mansikka smoothie itsetehty vai kaupan? Jos se on kaupan, tee ihmeessä se aamuisin itse! Siitä tulee niin paljon paremman makuinen tuoreena sekä siten olet tietoinen siitä, että mitä smoothie sisältää. Juustossa on paljon rasvaa, ja itse en sitä päivittäin söisi vaan söisin vaikka joinain  päivinä juuston sijasta esim kurkkua, tomaattia ja salaattia. Toivottavasti tästä on sulle jotain hyötyä! :)

Vierailija
6/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tätä just kaipasin 😊 Toi leipä on niin hankala korvata, kun oon niin tottunut sitä pupeltamaan joka välissä! Ja samoin se pullahetki on niin vaikea ohittaa iltapäivällä. Ehkä mä yritän lisätä juuresten käyttöä ( rakastan uunijuureksia, mutta jotenkin ei ole arkikäytössä niinkään ) ja sit ton pullan korvata joskus rahkoilla. Siinä nyt aluksi tavoitetta. Smoothiet oon ite tehny jogurtista ja marjoista yleensä. Liikuntaa mulla on koiran kanssa 2 h päivä vähintään ja ratsastusta 2 krt viikossa, joten niissä nyt ei hirveesti extraa kuluta, mutta joku kunto säilyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme