Teen kuolemaa.. :(
Energiat ihan loppu. Itken ja syön, itken ja syön.. Hengitys vaikeaa, kamala paine sydämmessä koko ajan. Painoa 178kiloa, tiedän että kuolen kohta. Mitään en voi tehdä enää kaikki on menetetty. Säälittää vaan lapseni, itsestäni ei niin väliä.
Kommentit (53)
Olen käynyt pohjalla, tiedän mistä puhut. Pohjalla ei ole enää muuta kuin toivo kuolemasta. Muiden ihmisten asiat eivät kosketa.
Lapsesi vuoksi, hae apua. Sanon tämän siksi, että tiedän asioiden voivan parantua. Olen itse tosidte siitä. Voit elää vielä onnellista elämää ja kokea, että olet elänyt useamman elämän. Yhden surullisen, joka päättyi, ei kuolemaan, vaan uuden, onnellisen elämän alkuun.
Voimia sinulle, pitkä tie odottaa edessäsi. Se ei ole helppo kulkea, mutta sen arvoinen. Sinä pystyt siihen, vaistoan sen. Älä ajattele muiden mielipiteitä, se on kaiken pahan alku ja juuri. Ajattele itseäsi!
Voimia sulle ap! Ja toivoisin että jaksaisit kokeilla karppausta... karppaus . info -sivuilta löytyy tietoa, ja tsemppiä! Eräskin on karppaamalla laihtunut yli 160-kiloisesta 80-kiloiseksi...
ennen tätä karppia, jos karppi luet ketjua niin huomaat monta tsemppausta.
Oletko AP vielä elossa? Naureskeletko siellä hulluille av-mammoille, jotka yrittävät saada painavaa ruhoasi ylös suosta. Toivottavasti naurat!
Yritä jo Ap tajuta, että jokainen ottaa vastuun omasta elämästään. Senkin voi itse päättää miten suhtautuu haukkujiin ja naurajiin.
Psykiatrinen hoito on ainoa, joka pelastaa hänet ja perheensä. Masennus on tappava tauti. Toivottavasti hän hakee itsetuhoisuuteensa apua heti!
Jumalan silmissä me olemme kaikki yhtä arvokkaita ja Jumala rakastaa meistä jokaista, jokaista luomaansa olentoa. Jokainen meistä on oma ainutlaatuinen, ihmeellinen yksilönsä.
Olet antanut tämän ajan vaikuttaa itseesi syövän tavoin ja se on syypää pahaan oloosi. Et ole kelvannut itsellesi sellaisena kuin olet ja se on saanut sinut inhoamaan itseäsi. Kuitenkin vain Jumala on sinun luojasi ja rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet, omaa lastaan, hän näkee sydämeesi.
Hylkää kaikki tämän maailman suorituspaineet. Älä avaa viestejä, jotka koskevat ulkonäköä. Lakkaa katsomasta televisiota. Vietä aikaa lapsesi kanssa, ulkoile. Älä välitä muista ihmisistä, ole vain oma itsesi. Rukoile Jumalaa elämääsi, hän auttaa sinua ja hän on tukenasi ja turvanasi. Minä rukoilen puolestasi, en halua, että sinulla on paha olla, haluan että sinulla on hyvä olla.
Älä juokse kauneusihanteiden perässä tai vertaa itseäsi niihin, ne ovat sairaita ja puhdasta pahuutta. Ne tekevät ihmisistä pahoja, pinnallisia narsisteja. Heitä vaaka roskiin, tilaa aika lääkäriin ja ulkoile paljon. Minä toivon, että elämäsi kääntyy parempaan.
pienen lapsen heitteille! miksi oot ees lapsen tehny jos et siitä aijo huolta pitää ja kasvattaa!
Voitko kertoa mistä päin olet?
Laita myös sp-osoitteesi niin voidaan kirjoitella.
ÄLÄ tee mitään peruuttamatonta!! Läskit on ihan typerä syy tehdä itsemurhaa!
Saat varmasti laihdutettua suurimmat pois kunhan haet apua!
Sun pieni lapsi tarvitsee sua. Olet hänelle rakas, ainoa, oikea äiti.
Tiedän mistä puhun, olen vierestä katsonut kuinka pienet lapset kärsii.. Tuttavani teki itsemurhan jättäen kaksi pientä lasta (3 ja 6 vuotiaat) ilman äitiä. Lasten tuska on ihan mieletön!!
Ei siinä isä paljon lohduta, jos äiti on lopullisesti poissa, vaikka isä olisi kuinka hyvä isä, mikään ei korvaa äitiä.
-Maria-
Good Charlotte: Hold On
This world, this world is cold
But you don¿t, you don¿t have to go
You¿re feeling sad you¿re feeling lonely
And no one seems to care
You¿re mother¿s gone and your father hits you
This pain you cannot bare
But we all bleed the same way as you do
We all have the same things to go thru
Hold on... if you feel like letting go
Hold on... it gets better than you know
Your days you say they¿re way too long
And your nights you can¿t sleep at all (hold on)
And you¿re not sure what you¿re looking for
But you don¿t want to no more
And you¿re not sure what you¿re waiting for but you don¿t want to no more
But we all bleed the same way as you do
And we all have the same things to go through
Don¿t stop looking you¿re one step closer
Don¿t stop searching it¿s not over... hold on
What are you looking for?
What are you waiting for?
Do you know what you¿re doing to me?
Go ahead... what are you waiting for?
Don¿t stop looking you¿re one step closer
Don¿t stop searching it¿s not over...
Hold on... it gets better than you know... hold on
Tässä osoite, josta voit katsoa biisin videon, se on tosi koskettava :(
http: // goodcharlotterocks. com/holdon/
Ilmeisesti mitään järkyttävää ei tuolle ihmiselle ole koskaan tapahtunut, koska on niin hemmetin itsekeskeinen.
Tuo MINÄ-sairaus on pahempi, kuin mikään ylipaino!