Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenhuoneen sisustuksessa ongelma! kaipaan apuasi!

Vierailija
25.04.2006 |

Olemme hankkimassa pojalleh huoneeseen, 3-vuotta, jotakin lipastoa, kaapistoa, kirjahyllyä leluja varten. Hänen huoneessaan on kaksi vaatekaappia, joissa toisessa on hyllyt ja toisessa tanko. Lisäksi huoneessa on siis sänky. Millainen olisi järkevä ja toimiva ratkaisu? Olisi myös hyvä, jos se olisi mukavan näköinen ja muuttuva.

KIITOS AVUSTA!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivat ja toimivat ja kaikki osaset löytyivät kaapeista ja kellareista, ei tarvinnu lähteä kauppaan.

Kori voi olla muutakin kuin sellainen muovihässäkkä.

Vierailija
22/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puisia koreja, joita esim. Ikeasta saa ostaa. Ne muovikorit eivät ole minun juttuni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiista liimapuulevystä tehty iso hyllykkö, jonka jokaiselle hyllylle sopii laatikko tai kori jonne lelut voi tunkea. Hyllyn voi maalata haluamallaan värillä ja siitä voi tehdä juuri sen kokoisen kuin haluaa Tällaista et kaupasta saa. Jos miehesi osaa tehdä käsillään jotain suosittelen tällaista ratkaisua

Vierailija
24/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä on hyllystö, jossa alaosassa kaapit (saa pahimmat rojut piiloon). Yläosaa varten meillä on laitettu hyllyn eteen kattoon hyllystön levyinen verhokisko, johon kiinnitetty sellainen omatekoinen " rullaverho" . Sen kun vetää alas, niin avohyllyt jäävät mukavasti piiloon.

Vierailija
25/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen, missä ei ole ovia tai laatikoita. Lähes jokaisella valmistajalla ja eri mallilla on tälläisiä, eli niihin voi ostaa sitten samaa sarjaa olevan jatkopalan/-paloja, kun tarvetta ilmenee.

Vierailija
26/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksoi n.100e ja mulla on niitä Ikean rottinkisia koreja (punasia ja sinisiä sen 8. Joten ehkä toi vois olla sun juttu. Itse olen ihan kypsä tohon. Ja en usko, että haluut multa sen ostaa ; ) mutta kunhan kerroin jos olet sotkaa lähellä, varmaan on myynnissä vieläkin.

Vierailija
27/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi aikoja oi tapoja!

Vierailija
28/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo hylly on väliaikainen kun en ole ehtinyt lastenhuonetta vielä kokonaan miettimään (tilaustöitäkään ei kaikki ota aina vastaan) jne. Vuosi ollaan tässä asuttu siis..

-2

Vierailija
29/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista talonpoikais/saaristolaistyyliä ja tosiaan valkoista hyllykköä ajattelin. Täytyy varmaan lähteä kiertelemään pienempiä sisustusliikkeitä...Ikealla on usein ihan kauniita, mutta olen aina pettynyt niiden laatuun. Tarkoituksena olisi siis ostaa sellaista muunneltavaa ja kestävää.

ap

Vierailija
30/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi Ikean valkoista isoa lack-hyllykköä (niitä missä on lokerot) pitkällään päällekkäin lastenhuoneessa säilytyskalusteena. Niihin lokeroihin voi laittaa koreja tai laatikoita ja päälle jää taso, jolla voi pitää esim. koriste-esineitä, lamppuja jne. On tosi kiva, suht. edullinen ja muunneltavissa, voi esim. nostaa pystyyn, kiinnittää seinälle tms.

Vierailija
31/31 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pyyhkiä jatkuvasti pölyjä ja siistimmän näköinen kun lapsilta ei tule aina hienosti laiteltua kaikkea paikalleen. Sinne vaan oven taa piiloon, nopeasti siistiä!