Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lihoaa koko ajan

Ap
20.05.2018 |

Olen parikymppinen nainen ja ollaan oltu miehen kanssa yhdessä kolmisen vuotta.
Mieheni on vaan lihonut lihoamistaan tänä aikana kun taas minä olen jopa paremmassa kunnossa nykyään ja pidän itsestäni huolta.
Vanhat vaatteet ei mahdu enää millään ja kiloja on varmaan tullut sellainen 15-20.
Mitään hän ei halua tehdä asialle, vaikka ehdotan että autan mielelläni ja tsemppaan.
Nyt alkaa tuntua että kohta varmaan lähtee seksihalut kokonaan pikkuhiljaa kun en mies on täynnä hyllyvää rasvaa ja takapuoli on isompi kuin mulla.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikka kielikyttä kirjoitti:

Lihoo, lihomistaan, lihominen.

Lihoaa.lihoamistaan,lihoaminen.

Vierailija
42/44 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Mieheni on vaan lihonut lihoamistaan tänä aikana kun taas minä olen jopa paremmassa kunnossa nykyään ja pidän itsestäni huolta.

Vanhat vaatteet ei mahdu enää millään ja kiloja on varmaan tullut sellainen 15-20.

Mitään hän ei halua tehdä asialle, vaikka ehdotan että autan mielelläni ja tsemppaan.

Nyt alkaa tuntua että kohta varmaan lähtee seksihalut kokonaan pikkuhiljaa kun en mies on täynnä hyllyvää rasvaa ja takapuoli on isompi kuin mulla.

Lihoaa???? Laihtuaa lienee sitten vastakkainen sanamuoto. Onko aapeesta oikein??? Onko suomenkielestä tokarissasi nelonen kenties ??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskille verkkarit jalkaan ja pururadalle hiihtämään siihen asti että sitkeä kuola lentää. Vielä parempi jos mies oksentaa verta. Sen jälkeen kotiin tekemään avustettuja venytyksiä eli revit väkisin miehen raajoja voimisteluasentoihin. Samalla voitte hörppiä palautusjuomaa ja siirtää fokuksen huomisen treeneihin eli mäkiseen 15 kilsan tasavauhtiseen juoksulenkkiin sekä palauttavaan lihaskuntoharjoitukseen. Jos ukko jänistää, niin potkaise sika pihalle ja ota rinnallesi rakastava tosimies.

Vierailija
44/44 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Se lihoo koska sitä ketuttaa nainen joka ei osaa taivuttaa sanoja oikein.

Nyt ihan oikeesti  lukemaan jotain muutakin kuin somea jotta opit edes verbien taivutuksen oikein!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä