Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lihoaa koko ajan

Ap
20.05.2018 |

Olen parikymppinen nainen ja ollaan oltu miehen kanssa yhdessä kolmisen vuotta.
Mieheni on vaan lihonut lihoamistaan tänä aikana kun taas minä olen jopa paremmassa kunnossa nykyään ja pidän itsestäni huolta.
Vanhat vaatteet ei mahdu enää millään ja kiloja on varmaan tullut sellainen 15-20.
Mitään hän ei halua tehdä asialle, vaikka ehdotan että autan mielelläni ja tsemppaan.
Nyt alkaa tuntua että kohta varmaan lähtee seksihalut kokonaan pikkuhiljaa kun en mies on täynnä hyllyvää rasvaa ja takapuoli on isompi kuin mulla.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille , että laihtuaa.

Vierailija
2/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitää laihtua ja sinun täytyy opetella kielioppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina ollut ylipainoinen ja jojoillut todella paljon. Venymisarpia koko kropassa koska on ollut joskus niin iso. Tavatessamme oli pari extrakiloa mutta niistä en välitä. Mies on myös lyhyt niin huomaa ne kilot todella helposti.

Mitä ihmettä teen?

Rakastan häntä niin paljon, mutta tämä alkaa todellakin häiritsemään.

Vierailija
4/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä olen yrittänyt kehottaa laihduttamaan ja tsempata siinä. Mutta ei hänellä ole haluja aloittaa sitä urakkaa.

Ja en nyt halua kuulostaa turhan ylpeältä mutta mulla on todella hyvä kroppa josta kuulen kehuja muiltakin kuin mieheltäni. Vaikka itseäni ja häntä varten pidän itseni kunnossa. En ymmärrä miksei hän voi yrittää samaa.

Pitääkö lopettaa ystävällinen ehdottelu ja tokaista oikein kunnolla että ala nyt jo laihduttamaan? En halua olla ilkeä.

Vierailija
5/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt apuja, miten kerron nätisti mutta vakuuttavasti että alkaisi laihduttamaan?

Miten olette itse hoitaneet tälläisen tilanteen?

Vierailija
6/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoo, lihomistaan, lihominen.

Vierailija
7/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta niiden rasvaisten ruokien tekeminen. Ja kaikki herkut kieltoon. Meillä on käynyt niin että vaimolle jäi raskausajan paino, eli 15kg extraa. Luulin että ne lähtee synnytyksessä, mutta vaaka näytti kuukauden päästä jälleen samaa kuin ennen synnytystä. Oli kuulemma nestettä, nyt epäilen että se neste on muuttunut läskiksi. Seksihalut vähentyneet, mutta eipä sitä nyt oo tarjolla ollutkaan.

Vierailija
8/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hienosta kropastasi. En tiedä miten se liittyy mieheesi, pitääkö hänenkin "yltää" tasollesi ja tietääkö hän odotuksistasi? Entä häiritsevätkö kilot miestäsi, onko hän kertonut?

Vierailija
9/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Eli nyt apuja, miten kerron nätisti mutta vakuuttavasti että alkaisi laihduttamaan?

Miten olette itse hoitaneet tälläisen tilanteen?

Ei tuota tilannetta voi hoitaa mitenkään ellei mies halua itse hoitaa sitä.. Hyvä kunto pitää ansaita ja se on elämäntapa eikä mikään laihdutuskuuri minkä jälkeen kilot tulee hiljaa takaisin.

Vierailija
10/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta niiden rasvaisten ruokien tekeminen. Ja kaikki herkut kieltoon. Meillä on käynyt niin että vaimolle jäi raskausajan paino, eli 15kg extraa. Luulin että ne lähtee synnytyksessä, mutta vaaka näytti kuukauden päästä jälleen samaa kuin ennen synnytystä. Oli kuulemma nestettä, nyt epäilen että se neste on muuttunut läskiksi. Seksihalut vähentyneet, mutta eipä sitä nyt oo tarjolla ollutkaan.

Mistä päättelet että kokkaan rasvaisia ruokia? Olen itse kasvissyöjä ja syön tuoreita vihanneksia joka päivä ja muutenkin todella terveellisesti.

Mies on täysin toista maata, kaikki pulla ja muu tuntuu kertyvän sillä heti vatsaan.

Ja onhan tuo nyt paljon normaalimpaa raskauden jälkeen, ei se kroppa hetkessä palaudu niin suuren muutoksen jälkeen.

Vierailija
11/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja läski, jätä se sika

Vierailija
12/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet että kokkaan rasvaisia ruokia? Olen itse kasvissyöjä ja syön tuoreita vihanneksia joka päivä ja muutenkin todella terveellisesti.

Mies on täysin toista maata, kaikki pulla ja muu tuntuu kertyvän sillä heti vatsaan.

Ja onhan tuo nyt paljon normaalimpaa raskauden jälkeen, ei se kroppa hetkessä palaudu niin suuren muutoksen jälkeen.

Lihavilla miehillä on enemmän estrogeeniä kehossa = lihoaa helpommin.

Vierailija
13/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea hienosta kropastasi. En tiedä miten se liittyy mieheesi, pitääkö hänenkin "yltää" tasollesi ja tietääkö hän odotuksistasi? Entä häiritsevätkö kilot miestäsi, onko hän kertonut?

No kiitosta vain.

Ei tarvi, en näe ihmisillä tuolla lailla että jotkut olisivat jollakin korkeammalla tai alemmalla "tasolla". En määrittele ihmisiä minkään intialaisen kastijärjestelmän mukaan.

Tarkoitin sitä, että minä näen vaivaa mieheni eteen, että hän saa nauttia kauniista kropastani. Teen sen koska rakastan häntä todella paljon. Sen takia en ymmärrä miksei hän voisi ponnistella hiukan enemmän, että minä voisin nauttia myös samasta.

Vierailija
14/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän että miehen täytyy nähdä paljon enemmän vaivaa, jos haluaa pysyä suht kuosissa. Koko perhe on lihavia ja valitettavasti hänen äitinsä juurruttanut todella epäterveelliset ruokailutottumukset. Ja minun käy miestäni sääliksi kun valittaa ettei enää mahdu kivat vaatteet päälle. Mutta toisaalta hän ei halua tehdä mitään asialle.

Vierailija
15/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiitosta vain.

Ei tarvi, en näe ihmisillä tuolla lailla että jotkut olisivat jollakin korkeammalla tai alemmalla "tasolla". En määrittele ihmisiä minkään intialaisen kastijärjestelmän mukaan.

Tarkoitin sitä, että minä näen vaivaa mieheni eteen, että hän saa nauttia kauniista kropastani. Teen sen koska rakastan häntä todella paljon. Sen takia en ymmärrä miksei hän voisi ponnistella hiukan enemmän, että minä voisin nauttia myös samasta.

Koska se vaatii paljon itsekuria mieheltä. Kumpi helpompaa, laittaa pulla suuhun vai mennä salille 2h ja sen jälkeen vielä juoksemaan 20min? Syödä 6 pientä ateriaa päivässä. Jos se olisi niin helppoa niin kadut olisi täynnä fittejä miehiä.

Vierailija
16/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta tuntuu ihan kauhealta, mutta olen alannut välillä vilkuilemaam muita miehiä, koska heillä on miehekäs kroppa. Ja mietin millaista olisi olla mieheni kanssa jos hän olisi samanlainen kuin tavatessamme. En enää syty hänen nykyisestä ulkomuodostaan samalla tavalla.

Vierailija
17/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haluaisin kuulla apua joltain jolla on ollut kokemusta samasta asiasta. Miten se hoitui?

Vierailija
18/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Ja musta tuntuu ihan kauhealta, mutta olen alannut välillä vilkuilemaam muita miehiä, koska heillä on miehekäs kroppa. Ja mietin millaista olisi olla mieheni kanssa jos hän olisi samanlainen kuin tavatessamme. En enää syty hänen nykyisestä ulkomuodostaan samalla tavalla.

Mitä luulet miltä se tuntuu? V selkä, kovat rintalihakset, paksut hauikset missä menee suoni keskellä, suonekas pitkä kalu mikä seisoo heti kovana kun huulesi koskettavat. Hyvältähän se tuntuu kun sellainen mies makaa sun päällä ja panee sua samalla kun sinä pidät kiinni tiukoista pakaroista.

Vierailija
19/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Mitä luulet miltä se tuntuu? V selkä, kovat rintalihakset, paksut hauikset missä menee suoni keskellä, suonekas pitkä kalu mikä seisoo heti kovana kun huulesi koskettavat. Hyvältähän se tuntuu kun sellainen mies makaa sun päällä ja panee sua samalla kun sinä pidät kiinni tiukoista pakaroista.

No kiva kuulla että tykkäät, mutta palaappas nyt sinne seksinovellifoorumille kertoilemaan tarinoitasi.

Vierailija
20/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikuri käyttöön jos itsekuri ei riitä laihtumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme