Mies lihoaa koko ajan
Olen parikymppinen nainen ja ollaan oltu miehen kanssa yhdessä kolmisen vuotta.
Mieheni on vaan lihonut lihoamistaan tänä aikana kun taas minä olen jopa paremmassa kunnossa nykyään ja pidän itsestäni huolta.
Vanhat vaatteet ei mahdu enää millään ja kiloja on varmaan tullut sellainen 15-20.
Mitään hän ei halua tehdä asialle, vaikka ehdotan että autan mielelläni ja tsemppaan.
Nyt alkaa tuntua että kohta varmaan lähtee seksihalut kokonaan pikkuhiljaa kun en mies on täynnä hyllyvää rasvaa ja takapuoli on isompi kuin mulla.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi pitää laihtua ja sinun täytyy opetella kielioppia.
Molemmat ovat oikein: Lihota, minä lihoan, lihosin, olen lihonnut;
Lihoa, minä lihon, lihoin, olen lihonut
Tuo "lihoa" tosin on tavallisempi.
Voi hyvänen aika, oli vissiin virhe odottaa mitään kunnon vastauksia tältä hullujenhuoneelta.
AP -hyvä, 'lihoata' ei ole suomea, se on ' LIHOA' - siis hän lihoo, ei hän lihoaa. Yriteään pitää kiinni edes peruskieliopista, jooko?
Aloittaja kirjoitti:
Voi hyvänen aika, oli vissiin virhe odottaa mitään kunnon vastauksia tältä hullujenhuoneelta.
:D Minä olen tuolla sulle vastannut, että mies ei tule kuntoon ennen kuin on itse valmis tekemään asian eteen jotain = vähintään satoja tunteja kovaa liikuntaa ja ruokatottumuksien muutokset.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Ja musta tuntuu ihan kauhealta, mutta olen alannut välillä vilkuilemaam muita miehiä, koska heillä on miehekäs kroppa. Ja mietin millaista olisi olla mieheni kanssa jos hän olisi samanlainen kuin tavatessamme. En enää syty hänen nykyisestä ulkomuodostaan samalla tavalla.
Mitä luulet miltä se tuntuu? V selkä, kovat rintalihakset, paksut hauikset missä menee suoni keskellä, suonekas pitkä kalu mikä seisoo heti kovana kun huulesi koskettavat. Hyvältähän se tuntuu kun sellainen mies makaa sun päällä ja panee sua samalla kun sinä pidät kiinni tiukoista pakaroista.
No kiva kuulla että tykkäät, mutta palaappas nyt sinne seksinovellifoorumille kertoilemaan tarinoitasi.
Kiitos, mä tykkään olla tällainen mies, mutta mä olen tehnyt töitä sen eteen. Mun suuhun ei mene pulla tai bombonit.
Hyvä poika, onneksi kuitenkin sulla sinne k***i uppoaa ;)
Vähän typerä ketju, mutta vastataan nyt kuitenkin...
Syöttekö samaa ruokaa kotona? Jos niin, niin miksi hän vain lihoo, mutta sinä et?
Suomalainen laitosruokailu on toki /C.stä, mutta kotona voit vaikuttaa syömiseen. Mitä olet asian eteen tehnyt, paitsi käynyt Vauva-lehden keskustelupalstalla huokailemassa?
H0m0 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Ja musta tuntuu ihan kauhealta, mutta olen alannut välillä vilkuilemaam muita miehiä, koska heillä on miehekäs kroppa. Ja mietin millaista olisi olla mieheni kanssa jos hän olisi samanlainen kuin tavatessamme. En enää syty hänen nykyisestä ulkomuodostaan samalla tavalla.
Mitä luulet miltä se tuntuu? V selkä, kovat rintalihakset, paksut hauikset missä menee suoni keskellä, suonekas pitkä kalu mikä seisoo heti kovana kun huulesi koskettavat. Hyvältähän se tuntuu kun sellainen mies makaa sun päällä ja panee sua samalla kun sinä pidät kiinni tiukoista pakaroista.
No kiva kuulla että tykkäät, mutta palaappas nyt sinne seksinovellifoorumille kertoilemaan tarinoitasi.
Kiitos, mä tykkään olla tällainen mies, mutta mä olen tehnyt töitä sen eteen. Mun suuhun ei mene pulla tai bombonit.
Hyvä poika, onneksi kuitenkin sulla sinne k***i uppoaa ;)
Hehe joo.. voit koittaa ja katsoa miten käy ;) sun naamalle nimittäin :D
Sehän nyt on selvää että mitä laihtumisen eteen pitää tehdä. Mutta miten kannustan häntä aloittamaan?
Miten olette itse saaneet kumppaninne parantamaan tapojaan?
Vierailija kirjoitti:
Syöttekö samaa ruokaa kotona? Jos niin, niin miksi hän vain lihoo, mutta sinä et?
Suomalainen laitosruokailu on toki /C.stä, mutta kotona voit vaikuttaa syömiseen. Mitä olet asian eteen tehnyt, paitsi käynyt Vauva-lehden keskustelupalstalla huokailemassa?
Osittain samaa ruokaa, hän syö myös kalaa ja lihaa, minä en. Ja jos teen salaattia/kasviksia, niin hän ei syö ikinä sitä.
Taitaa olla todella huonot geenit, koska jo pienenä häntä käytettiin lääkärillä ja ihmeteltiin mikä on kun lapsi on niin lihava. Ja hänen äitinsä silloin yritti kaikkia ihmekeinoja laihduttaakseen poikaansa, mutta samalla syötti pullaa ja limua 😧
Kyllä lihoaa -sana voitaisiin hyväksyä jo viralliseen kielioppiinkin. Joko lihoaa tai lihoo, hällävälii.
Ja on myös lääkärikäyntien yhteydessä saanut ohjeistusta tähän ongelmaan. Jopa ruokasuunnitelman ja muuta apua. Ja on aiemmin laihduttanut toodella paljon, mutta nyt taas repsahtanut ja ei näytä loppua tulevan lihomiselle. Eikä halua parantaa tapoja.
Ja tottakai tämä on iso terveysriski. Odotan vain sitä päivää, kun todetaan diabetes, rasvamaksa tai muu sairaus.
Eihän täällä nyt kenenkään mies oo lihonnut, sen takia ei osata neuvoa ;)
Aloittaja kirjoitti:
Ja kyllä olen yrittänyt kehottaa laihduttamaan ja tsempata siinä. Mutta ei hänellä ole haluja aloittaa sitä urakkaa.
Ja en nyt halua kuulostaa turhan ylpeältä mutta mulla on todella hyvä kroppa josta kuulen kehuja muiltakin kuin mieheltäni. Vaikka itseäni ja häntä varten pidän itseni kunnossa. En ymmärrä miksei hän voi yrittää samaa.
Pitääkö lopettaa ystävällinen ehdottelu ja tokaista oikein kunnolla että ala nyt jo laihduttamaan? En halua olla ilkeä.
Kyllä sä silti kuulostat aika ilkeältä..
Vanha tuttu aloitus.
Nähty moneen kertaan.
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osittain samaa ruokaa, hän syö myös kalaa ja lihaa, minä en. Ja jos teen salaattia/kasviksia, niin hän ei syö ikinä sitä.
Taitaa olla todella huonot geenit, koska jo pienenä häntä käytettiin lääkärillä ja ihmeteltiin mikä on kun lapsi on niin lihava. Ja hänen äitinsä silloin yritti kaikkia ihmekeinoja laihduttaakseen poikaansa, mutta samalla syötti pullaa ja limua 😧
Ni mitkä ihmegeenit ku pullalla ja limulla lihoi? :o
Mistä nämä ihmiset ovat kotoisin jotka käyttävät sanaa ”lihoaa” ? Kiinnostaisi tietää. Missä noin puhutaan? Kuulostaa niin todella oudolta.
Tosiaan sano sille että laihtuaa.
Voi olla, että miehen efortti kroppansa suhteen on yhtä iso kuin ap:n omaansa ja ilman sitä mies olisi 30 kg lihavampi.
Ap, jos on noin tärkeää, olisit ottanut aina laihana olleen, jolla on laihat vanhemmat.
Kyllä tuo geeni hömpötys saa jo riittää. Ihminen joka lihoo lihomistaan monesti syyttää geenejä ja samalla työntää kismettiä suuhunsa. Mitä miehiä tunnen niin ei hienovarainen vihjailu mitään auta. Se menee miehiltä yli ymmärryksen. Pitäisi ihan suoraan sanoa että: Kaikella rakkaudella mutta oletko ajatellut laihduttaa. Olet repsahtanut viimeaikoina aika pahasti.
Jos suuttuu niin suuttukoot ja jos alkaa se kitinä että "et rakasta minua sellaisena kuin olen" niin siihen voi todeta että jos olisit ollut noin lihava tavatessamme niin en olisi seurustelemaan ruennutkaan. Sanoa suoraan että hyllyvä rasva ei ole mitenkäänpäin käännettynä seksikästä eikä kantajalleen terveellistä.
Julma saa joskus olla. Niin olin minäkin ja se tehosi. Herätti kummasti toisen. Erottiin myöhemmin mutta eri syistä ja mies on taas lähtöpisteessä