Suositelkaa jotai hyvää tai tunnettua kappaletta, jossa on uskonnollinen sanoma
Ei saa olla virsi eikä gospel kappale. En edes tiedä kuinka erotan uskonnollisen, mutta ei gospel kappaleen oikeasta gospel kappaleesta. Kaikki ehdotukset käy. Pakko olisi saada tutkielma tänään valmiiksi, mutta en edes yhtään tiedä mistä edes lähtisin etsimään.
Kommentit (51)
Se Jenni Vartiaisen Jeesus keinuu tms., en muista nimeä
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla virsi eikä gospel kappale. En edes tiedä kuinka erotan uskonnollisen, mutta ei gospel kappaleen oikeasta gospel kappaleesta. Kaikki ehdotukset käy. Pakko olisi saada tutkielma tänään valmiiksi, mutta en edes yhtään tiedä mistä edes lähtisin etsimään.
Ohi kiitävää - Yö/Suvi Teräsniska
Pettävällä jäällä - Yö/Suvi Teräsniska
Tanssi kanssa enkeleiden - Yö/Suvi Teräsniska
Jos menet pois, mitä minulle jää - Suvi Teräsniska
Samuli Edelmanin "Voit luottaa minuun"
Kaija Koon "Isä"
Vierailija kirjoitti:
Koko juha tapion tuotanto
Jotain niin oikeaa
Ohikiitävää
Sitkeä sydän
Jumalauta
Juha Tapion Rakastettu.
Rakastettu on oikea nimesi ja tulee nimenäsi olemaan... Se kertoo siitä että taivaassa meidän nimi kiveen kaiverrettuna on rakastettu, kaikkien meidän jotka olemme sinne menossa.
Näin on Juha Tapio kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Happoradio Kosketusta vailla
Eli siis Pelastaja❤️
Nightwish - Greatest show on earth
Kertoo siitä, kuinka Jumala loi maan ja ihmisen.
Leonard Cohenin Hallelujah ei ole uskonnollinen kappale vaan kertoo hajoneesta parisuhteesta vaikka käyttääkin Raamatullista tekstiä.
Tuu mun vaimoksein on gospelin ja rakkauslaulun rajalla. Suisittelen alkuperäistä Kantri Kustaan versiota.
sopii yleisemminkin kaipaukseen mutta taitaa olla uskonnollista kaipausta:
U2 - I still haven't found what i'm looking for
eppu normaali: taivaassa pers**t tervataan
juice leskinen: ekumeeninen jenkka
Kotiteollisuus: Minä olen tai Tämän taivaan alla
Lilly Wood & The Prick & Robin Schulz - Prayer in C. Ainakin suosittu ja radiosoitettu.