Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaupunkilaisilla mustat keuhkot.
20.05.2018 |
Patologin mukaan kaupunkilaisuus näkyy mustana hiilipigmenttinä keuhkoissa. Onneksi asun maalla :D
"" Suurkaupungissa eläneen keuhkoissa näkyy liikenteestä peräisin olevaa hiilipigmenttiä. Mustat keuhkot, joilla aina pelotellaan koululaisia, voi siis saada vain elämällä urbaania elämää.""
http://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201805112200933559_we.shtml
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ettehän lämmitä puulla, turpeella tai öljyllä?