Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahankeräykset työpaikalla

Vierailija
20.05.2018 |

Mukava on, että muistetaan mutta välillä käy kalliiksi nämä keräykset, nyt peräti neljän lapsi pääsee ylioppilaaksi, 10e jokaiselle, niin menee 40e. Vähän kirpasee, varsinkin kun nämä saajat on ihan tuntemattomia itselle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä koskaan aiemmin kuullutkaan, että työkavereiden lasten valmistujaisiin kerättäisi rahaa!!! Häälahjaksi on jossakin paikoissa jotain pientä kerätty, mutta että kakaroille??? En todellakaan osallistuisi, tai kehtaisi mennä kerjäämään työkavereilta omille kakaroille lahjarahoituksia.

Vierailija
22/30 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole vielä koskaan aiemmin kuullutkaan, että työkavereiden lasten valmistujaisiin kerättäisi rahaa!!! Häälahjaksi on jossakin paikoissa jotain pientä kerätty, mutta että kakaroille??? En todellakaan osallistuisi, tai kehtaisi mennä kerjäämään työkavereilta omille kakaroille lahjarahoituksia.

Samaa mieltä. Kas kun ei ole keksitty pystyttää keräyksiä, kun jonkun työkaverin anoppi täyttää pyöreitä. Olis ihan yhtä järjetöntä sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, miksi ihmeessä haluat lahjoa työkaverin lapsia jos et edes juhliin ole kutsuttu tai kuulu lähipiiriin.

Vierailija
24/30 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kerätty rahaa lasten ylppäreiden kunniaksi. En ole osallistunut. Paljon työntekijöitä niin en kunnolla tunne edes kaikkia heitä puhumattakaan heidän lapsistaan. Todella outo tapa mielestäni. Olisin myös itse pitänyt outona sitä jos olisin ylioppilaana saanut lahjan täysin tuntemattomilta vanhempieni työkavereilta.

Vierailija
25/30 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ei kerätä lasten valmistumisten takia mitään. Ihan tarpeeksi on läksiäs-, häälahja-, vauva- ja tasavuosikeräyksiä. Itse en enää laita rahaa kuin niihin keräyksiin keiden kanssa olen oikeasti päivittäin tekemisissä. Meillä ei myöskään kukaan tiedä kuinka paljon joku yksittäinen ihminen laittaa. Rahat viedään kuoreen ja se siitä.

Vierailija
26/30 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollaisia oikeasti? Tosi törkeää, kun ei edes tunne sitä joka pääsee ylioppilaaksi ja sitten sekin ettei pääse juhliin syömään kakkua, niin mikä pointti?

Vierailija
27/30 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuulla, että on ihan älytöntä teidän muidenkin mielestä. Taidan jättää väliin, kiitos rohkaisusta, t.ap

Vierailija
28/30 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/30 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keräätte työkavereidenne lapsille? Meillä ei koskaan kerätty seuraavalle polvelle. Työkavereille kerättiin, kun meni naimisiin tai sai lapsen jne. Mutta summat olivat pieniä, vain joitakin markkoja per henkilö.

Vierailija
30/30 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, muistakaa että jos annatte, niin myös saatte jonain päivänä!

Se vaan ei mene niin. Mieheni osallistui aina kaikkiin keräyksiin, esim. kun joku meni naimisiin. Kun me menimme naimisiin, niin kukan ei heidän työpaikallaan kerännyt meille. Sanoin, että et sitten laita enää kenenkään lahjaan markkaakaan. Minun työpaikallani kerättiin minulle, kun sain pojan ja sitten, kun muutimme pois paikkakunnalta. Sain edellisellä kerralla ultima thule lasiastian ja toisella kerralla punaisen neliapilamaljakon. Ne ovat vielä molemmat ehjinä vitriinissäni.