Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Turku kiva paikka?

Vierailija
20.05.2018 |

Olen käynyt viime aikoina muutaman kerran Turussa ja todennut aika mukavaksi paikaksi. Puistoja, meri , vanhoja taloja ja aika kivoja ihmisiä. Jos muutankin tänne? Onko täällä hyvät koulut, työtilanne tai jotain muuta mitä ulkopaikkakunnalta muuttava tulisi tietää ja hoksata..?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, maailman paras <3 Jokapäiväinen työreittini kulkee esim. tunnelmallisen tuomiokirkon ohi Aurajoen rantaa pitkin kohti kirjastoa. Ja ihmiset juttelevat tosi paljon pysäkeillä ym. Turhaan sanotaan että oltaisiin sisäänpäin kääntyneitä.

Työtilanteeseen kenties vaikuttaa ammattisi, mutta onhan esim. Valmet Automotive ja Meyer tuoneet teollisuusaloille säpinää.

Vierailija
2/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kaupunki, mutta Suomen tylyimmät ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Turussa. Olen toistaiseksi tavannut yhden ei-kusipään turkulaisen.

Vierailija
4/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin linja-autoaseman Hesessä on ollut nykyään töykeitä myyjiä.

Narisevalla kireällä äänellä, että jaa, mitä sinne.

Voisi sanoa, että hyvää päivää/iltaa, mitä saisi olla. Ei se vie kohtuuttomasti enempää aikaa.

Siellä on vissiin huono mikrofoni heille päin. Sitten töykeästi sanovat, kun eivät kuule.

Vierailija
5/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät turkulaiset ole töykeitä. Paljon enemmän töykeyttä on pääkaupunkiseudulla ja esim savossa. Turkulainen ei tosin mielistele, vaan jos itse ei ole kohtelias, et välttämättä saa takaisin kohteliaisuutta. Niin metsä vastaa jne...

Turku on ihana kaupunki: meri, ympäristö, kulttuuri. Tunnelma on Suomen eurooppalaisiin.

Löytyy todella hyviä kouluja, ja perus lähiökoulutkin ovat hyviä. Kaikki palvelut ja hyvät liikenneyhteydet. Tukholma lähellä (suorat lennot + laivayhteys) ja sitä kautta pääsee kaikkialle. Helsinki-Vantaalle ajaa alle 2h.

Vierailija
6/6 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Täytyy alkaa katsoa asuntoa. Olisiko vinkkejä asuinalueista?

Ap