Mielipide kavereiden käytökseen?
Minulla on lapsia ja minulla on 2 "hyvää" kaveria joilla ei ole lapsia. Kun lähden heidän kanssaan viettämään baari iltaa tai muutenvain illaksi istumaan ilman lapsia, heillä molemmilla on tapana ilmoittaa jokaiselle MIEHELLE ketä tulee juttelemaan minulle että:"Lähdin mamman kanssa viihteelle" tai "äitylikin pääs vähän tuulettumaan" "otin mamman mukaan niin saa välillä vähän lomaa lapsista" ja kaikkea muuta tuollaista älytöntä p*skaa!
Eilenkin MINÄ pyysin tätä toista kaveria mukaan baariin, niin aina kun tuli joku mies juttelemaan niin kaveri syöksyi siihen että:" Joo otin tän mamman mukaan, onhan se hyvä päästä vähän tuulettumaan"
Olen liian kiltti enkä osaa suuttua tuollaisesta mutta harmittaa taas näin jälkeenpäin.
Minulla on mies ja en ole sieltä ketään miestä haluamassakaan, mutta jotenkin outoa että yrittää tutustua uusiin ihmisiin niin ensimmäinen asia mitä kaveri sanoo on jokin edellämainituista... Enkö voisi vieläkin olla vaan se kaveri mikä olin ennen, eikä pelkkää mamma leimaa...
Onko muilla äideillä samaa ongelmaa, tai jotain muuta rasittavaa mitä ihmiset laukoo suustaan?
Sano kavereillesi ettet siedä tuollaista käytöstä, ja jos jatkavat, ei ne mitään kavereita olleetkaan.