Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun kännykkään tulee tappouhkauksia

Vierailija
20.05.2018 |

Ex mies näköjään taas harhoissa kun tappouhkauksia tulee. Erosta jo kuusi vuotta. Aina silloin tällöin sekoaa ja laittaa näitä viestejä. Ei mitenkään mukavaa kun tietää että hänelläkin on luvallinen ase. En ole missään tekemisissä hänen kanssaan-en vastaa näihin viesteihin enkä soita. On todella kamalaa kun joku voi uhkailla. Ja hirveetä että jotkut jopa toteuttaa uhkaukset: 3-vuotiaan tappokin.
Älkää ehdottako lähestymiskieltoa! Eihän siitä ole hyötyä ja pitkä ja kallis prosessi. Olen hyvätuloinen niin en saa mitään oikeusapua-itse pitää maksaa.
Onko jollain oikeasti hyvä keino vapautua näistä uhkauksista?
Meillä ei siis ole mitään yhteistä ex kanssa-ei lapsia -ei omaisuutta- olimme vain seurustelusuhteessa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta uhkailua oot kestänyt mutta lähestymiskieltoprosessi on liian pitkä :D

Mulla kesti varmaan 2 kk tjsp. ja hinta oli bensakulut käräjäoikeuteen/poliisiasemalle kahdesti.

Vierailija
22/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiseilla on nollatoleranssi tappouhkauksiin kun omistaa aseita. Heidän on pakko viedä aseet pois jos saavat kuulla uhkauksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mä olen aina päässyt eroon hörhöistä vaihtamalla puhelinnumeron uuteen ei-julkiseen. Kun vielä pitää huolta siitä ettei luovuta sitä kellekään jotlta se voisi hörhölle lipsua niin aika rauhassa on saanut olla.

Sillä on yritys, joten ei pysty.

Vierailija
24/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on ajoittain psykiatrisessa sairaalassa. Kyllä sinä saisit hänet pakkohoitoon, kun kertoisit, miten hän on psykoosissa.

Ymmärrän kyllä sen, että kun hän vapautuu, hän on katkera ja kostonhimoinen sulle sinne toimittamisesta. Pelkäät sitä vielä enemmän sitten.

Onko sillä lähisukulaisia, joihin voisit olla yhteydessä. Josko ne toimittaisivat pakkohoitoon. Itse painostanut sukulaisia toimittamaan kaverini hoitoon, kun yhteydenotot alkaa liikaa häiritä. (kaikenlaisia hulluja syytöksiä ja yöaikaan. Olen kuulemma oikeasti rikollisryhmän johtaja ja toimin Chicagosta käsin. Varastamme hänen pankkitileiltään rahaa yms ihan sekoa)

Vierailija
25/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suuri riesa lähellä oleville, kun nykyään suositaan avohoitoa. Siihen ei pakoteta, joten pakkohoidosta päässyt toimii kuten lystää. Minun kaverini ei lääkkeistä ja terapioita piittaa ja joutuu pakkohoitoon aina uudelleen. On siellä kuukausia.

Ennen vanhaan vietiin Seilin saareen loppuiäkseen. En tiedä, oliko hyvä vai ei.

Vierailija
26/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ettet ole tehnyt asialle mitään.

Vierailija
27/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstallekko muka oikeesti otat asiasta ensimmäisenä yhteyttä?

Vierailija
28/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm jos hän tosiaan on harhoihin taipuva niin ehkä prepaid liittymästä lähetetyt kuumottelu viestit vapaamuurareilta tai CIA.:lta voisi tepsiä.

He voisivat vaikka uhkailla asentaa radion hampaaseen tai ruveta myrkyttämään hänen juomiaan.

Vierailija
29/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kallislakimies maksaa noin 180 e/h ja laskuttaa sinua max 10 tunnista. Sillä rahalla saat niin yhteydenpidon poliisiin kuin turvakiellonkin. Jotenkin hankala uskoa, että olet hyvätuloinen, jos et ymmärrä, että kyseessä on laiton uhkaus, josta voit nostaa oikeusjutun.

Vierailija
30/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako poliisit ammattikuntana tutulta?  Voisin kuvitella että he ovat sellaista porukkaa joista tuollaisessa asiassa voisi olla apua. 

Vierailija
31/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tänään poliisiasemalle.  Kerron myöhemmin miten kävi! Olen ottanut yhteyttä hänen läheisiin, mutta kukaan ei halua puuttua millään tavalla ja ymmärrän sen hyvin.

Vierailija
32/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäys on paras puolustus ja jos joku katsoo olevansa oikeutettu minua uhkaamaan katson minä vastavuoroisesti olevani oikeutettu tuhoamaan hänet.

Vierailija
33/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota screenshotit viesteistä ja julkaise Facebookissa. Eiköhän mammat lähde lynkkaamaan.

Vierailija
34/34 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyökkäys on paras puolustus ja jos joku katsoo olevansa oikeutettu minua uhkaamaan katson minä vastavuoroisesti olevani oikeutettu tuhoamaan hänet.

Tämä.  Tappouhkauksen esittäjä asettaa itsensä tilanteeseen missä uhkauksen uhrilla on käytännössä vapaat kädet toimia haluamallaan tavalla, eli hanskat saa vapaasti tippua ja tanssi alkaa. Hyökkäykseenhän saa vastata samalla voimalla, sanoo hätävarjelulaki ja tappoaikeet antaa siten laajat oikeudet itsensä puolustukseen.