Lue keskustelun säännöt.
Onko kenelläkään kokemusta Eliittikatot firmasta?
20.05.2018 |
Olivat käyneet tuomassa esitteen postilaatikkoon. Meidän katto on aika vanha ja ainakin kuntotarkastus olisi varmaan hyvä tehdä. Heillä näytti olevan ilmainen.. Mutta sanovatko rehellisesti jos ei remonttia tarvitsekaan?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Nimi on niin totaalisen typerä, että kiertäisin kaukaa :D
Samantapaisia ne muutkin on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On lessufirma. Eivät pidä meitä muita oikeina ihmisinä. Vapaa-ajalla kun on tekemisissä, on vaikea tulla juttuun.
Pellit rautakaupasta ja timpuripari tekemään. Muutama tonni säästyy ja tulee kunnolla tehtyä. Ei mitään urakkasähellystä 30% korotuksineen.