Parhaat kananmunaruokavinkkisi?
Mä ajattelin tästä kohta mennä keittämään kananmunia. Ajattelin syödä puolikkaan soijakastikkeella maustettuna. Keitetty muna maistuu myös mätitahnan kanssa.
Kerro sinä joku hyvä resepti!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Otetaan muna nyrkkiin ja lyödään seinään - herkku on valmis! OMMONMOMMON!
Olen täysin mykistynyt hauskuutesi edessä. Vau.
Ap
Sillikananmunakaviaari, tai gubbröra, joka ei siis ole kaviaaria nähnytkään: silliä tai anjovisfilettä, kananmunaa ja sipulia pilkotaan smetanaan ja maustetaan mustapippurilla ja sinapilla (joskus myös persiljalla tai ruohosipulilla tms ainakin koristeeksi. Jos parikin anjovisfilettä laittaa, sen takaa ei oikeasti maistu mikään. Oon nähnyt myös versioita, joissa on tilliä tai kapriksia. Ne maistuvatkin, mitta erilaiselta.)
Vierailija kirjoitti:
Sillikananmunakaviaari, tai gubbröra, joka ei siis ole kaviaaria nähnytkään: silliä tai anjovisfilettä, kananmunaa ja sipulia pilkotaan smetanaan ja maustetaan mustapippurilla ja sinapilla (joskus myös persiljalla tai ruohosipulilla tms ainakin koristeeksi. Jos parikin anjovisfilettä laittaa, sen takaa ei oikeasti maistu mikään. Oon nähnyt myös versioita, joissa on tilliä tai kapriksia. Ne maistuvatkin, mitta erilaiselta.)
Nam, kuulostaa hyvältä!
Aå
Vanhan ajan kananmunakastike perunoiden kanssa on suurta herkkuani.
Aliarvostettu ruoka.
Otetaan muna nyrkkiin ja lyödään seinään - herkku on valmis! OMMONMOMMON!