Suuri vitutusketju! Kerro mikä sinua tällä hetkellä vituttaa
Itseäni ei tällä hetkellä vituta mikään, mutta pian varmasti tulee jotain kirjoitettavaa!
Kommentit (30)
Vituttaa kun söin tähän aikaan ja laihdutus meneillään.
Vituttaa miehen alkoholinkäyttö ihan suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa miehen alkoholinkäyttö ihan suunnattomasti.
Ala sinäkin ryyppäämään ja huomaat, kuinka hauskaa on yhdessä. Yleensäkin ukot alkaa juomaan siinä vaiheessa, kun tajuavat millaisen pirttihirmun kanssa tulivat pariutuneeksi.
Vituttaa iso, kipeä finni nenänpäässä ja se, että söin puolikkaan suklaakakun yksin...
Allergia ja siihen liittyvä väsymys.
Vituttaa olla jatkuvasti opiskelupaikassa viehättävien naisten ympäröimä mutta itse niin sosiaalisesti kömpelö ettei osaa tehdä aloitteita näille naisille. Tai no, toisaalta taitavat olla varattuja kaikki. Mikä sekin vituttaa.
Kohta alkaa onneksi kesäloma.
Se että yt neuvottelut päättyivät työpaikan sulkemiseen ja kaikki irtisanottu :(
Kiva olla työtön kohta..
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15207265/nelja-harhakasitysta-kannabiks…!!!
Harhat Suomessa ja valehtelu, se aina vit-uttaa...
Se, että kaikki energiani menee töissä käymiseen, enkä saa keneltäkään yhtään arvostusta, vaan mua pidetään itsestäänselvyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa iso, kipeä finni nenänpäässä ja se, että söin puolikkaan suklaakakun yksin...
no mut ilon kautta hei. Puolet on vielä jäljellä. :)
Vituttaa kun heräsin jo kuudelta vaikka näin viikonloppuisin saisin nukkua.
Kimmo, ja se ettei se ihmissaatana kuole jo.
Helle, hikoilu, kesä, hyönteiset, möhömahat paljastavissa vaatteissa, muuan toimivan lääkityksen loppuminen kun tilalle sain "paskaa".
Se, että työpaikallani esimiesten tehtäviä hivutetaan suoritusportaalle. Mutta aikaa niiden tekemiseen saati lisää palkkaa ei anneta.
Miehen laiskuus, itsekkyys, runsas alkoholinkäyttö, vastuuton rahan käyttö, ja näistä johtuva köyhyys. Tiedän, itse olen ukkoni valinnut ja itse aion hänet myös jättää.
Mies ei ota yhteyttä.