Tyhjien pullojen kerääminen on noloa!
Kuinka siisti aikuinen suomalainen kehtaa poimia tyhjiä tölkkejä ja pulloja mukaansa? Todella köyhä? Ihan siististi pukeutunut kuitenkin.
Kommentit (31)
Mutta täysien pullojen kerääminen on paljon kalliimpaa. Jos ei ota juoksuja.
Mitä noloo siinä muka o?? Nolompi o se joka jättää pullonsa ...
Anoppi ei ilkeäisi poimia panttia maasta. On se niin häveliäs. Sen kerran kun ottaa niin mä joudun viemään palautukseen.
Minä ainakin kerään aina, kun nään, jos sattuu olemaan muovipussi mukana, mihin laittaa pullot. Niistähän saa rahaa. Olisi parempi, että ihmiset keräisivät roskatkin maasta, koska maailma ja meret tukehtuu p-skaan.
Jos köyhiä ei olisi niin kuka keräisi tyhjät pullot? Siksi kokoomus😅
Media. Media. Media.Media. Media. MediaMedia. Media. Media
Vierailija kirjoitti:
Kuinka siisti aikuinen suomalainen kehtaa poimia tyhjiä tölkkejä ja pulloja mukaansa? Todella köyhä? Ihan siististi pukeutunut kuitenkin.
Mä kehtaan poimia niitä mukaani enkä ole köyhä.Kyllä mulle ilmainen raha kelpaa.
Ei siinä mitään noloa ole, mutta kilpailu alalla on kylläkin kova.
Miten jonkun pullojen keruu on sulta pois? Joku toteuttaa omaa aktiivimalliaan ja sekään ei meinaa kelvata ;)
Minä kerään, vaikka en köyhä olekaan. Ihmiset sotkee liikaa. Kaikkien pitäisi siivota ulkoreittejä, missä liikkuu.
Mulla on nytkin purkissa monta kymppiä ihmisten pois heittämää rahaa.
Keräilen täysiä pulloja. Alkosta.
Mä kerään aina jos kukaan ei näe. Jotenki vaa nolottaa. Joskus oikein harmittaa kun on nähny pulloja, muttei oo kehdannu kerätä.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan kovin estoinen ap.
Jos olet yksi niistä, jotka valittaa täällä, kuinka pärjätä muutamalla eurolla loppukuukausi niin suosittelen keräämään niitä pulloja.
Jos taasen et kuulu niihin ihmisiin niin ole viisastelematta ja anna muiden toimia "nolosti".
Pullopantteja saisi korottaa. Tulonsiirto roskaajilta ympäristön siistijöille on hyvä asia. Samalla niille pahvikahvimukeille ja niiden kansille pitäisi laittaa panttimaksu.
Voi niitä lapsuuteni kultaisia muistoja kun lähdettiin isovanhempien kanssa pullostamaan. Hyvät rahat niistä tuli ja oli jännää kulkea viikonloppuöisin kaupungilla.
Nolompia ne on jotka niitä tyhjiä pulloja heittelee pitkin maita ja mantuja.
Jos näit tämän tapahtuvan, niin olisit mennyt kysymään.
P.S. Itse olet nolo. Etkä varmaan edes tajua miksi.