Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teidän TARHAIKÄISILLÄ on ulkovaatetuksena tänään?
25.04.2006 |
Meillä on keväthaalari, neulesormikkaat, lippis ja tarrakengät.
Kommentit (4)
Täällä on paikoin lunta vielä yli puoli metriä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keväthaalari, puuvillapipo, ohuet kintaat, lenkkarit (paitsi 1v:lla oli kumisaappaat).
Iltapäivällä saavat laittaa sormikkaat ja jättää verkkarit pois haalarin alta, kun nyt tuli hiukan kuuma.
pojalla oli kerhoon pyöräillessä tuulipuku, ohut pipo, sormikkaat ja lenkkitossut.
Alue: Aihe vapaa
päässä puuvillainen korvaläpällinen pipo ja jalassa suht kevyet talvinilkkurit.